Je gelooft het zelf he?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat het geval was dan had hij 2 jaar geleden niet blijven zitten natuurlijk
Waarom bleef hij 2 jaar geleden zitten dan?quote:
Toen was hij nog vers lijsttrekker en uit op het premierschap.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat het geval was dan had hij 2 jaar geleden niet blijven zitten natuurlijk
Wel of ze in een kabinet willen. Wie weet, misschien kunnen ze een Schoofachtige constructie regelen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja21 heeft niets te willen. Maar het lijkt mij sterk dat D66 hierop zit te wachten.
Schoof IIquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:19 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Wel of ze in een kabinet willen. Wie weet, misschien kunnen ze een Schoofachtige constructie regelen.
Wilders staat er toch nog prima op na het debacle. Geen reden tot meltdowns lijkt me.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:15 schreef archito het volgende:
[..]
Op social media zijn de nodige meltdowns te vinden. Ik geniet daar niet van hoor, vind het van beide zijden onzinnig gedrag.
Alles beter dan de pvv bbb combo van de vorige keer.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb genoeg mensen gesproken die bijvoorbeeld niet op de hoogte waren van de oa biomassa, de sleepwet, het leenstelsel, de hogere belasting op gas enzovoots. Allemaal uit de koker van d66.
Speelt overigens niet alleen bij d66. Eigenlijk bij elke partij.
Je snapt dat Jesse Klaver nu de partijleider wordt eh?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige positieve
Dat speelt dus mee, want blijkbaar vonden "we" het verstandig dat zooitje bij elkaar te stemmen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alles beter dan de pvv bbb combo van de vorige keer.
Lijkt me stug, ook daar wordt het niet beter van. Beter schuiven ze een nieuw gezicht naar voren.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je snapt dat Jesse Klaver nu de partijleider wordt eh?
Rutte was ook een jonkie toen hij begon. En Balkenende was ook niet stokoud.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:23 schreef Wotte het volgende:
In ieder geval een jonge premier dan de zoveelste grijze boomer.
Met deze shoarmapopulist zal GL-PvdA ongetwijfeld weer terugkomen. Je weet dan dat ze beter gewoon weer GL genoemd kunnen worden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Je snapt dat Jesse Klaver nu de partijleider wordt eh?
Als je die keuze laat afhangen van een kabinet zou ik maar eens hulp gaan zoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:24 schreef HSG het volgende:
Als er nou een links kabinet komt mag ik dan, als ik mijzelf identificeer als een 13 jarig meisje, naakt in de meisjeskleedkamer vol minderjarige meisjes staan?
Het is gewoon irrationele haat.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Toen was hij nog vers lijsttrekker en uit op het premierschap.
Nederland stemt rechts, krijgt links beleid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
D66 grootste. Formeren met PVDA en CDA = 66 zetels. En dan nog een paar van die knakenfracties erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |