Veerman vond ik beter dan Schouten. Dest en Mauro verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:56 schreef PSVCL het volgende:
Alleen Yarek en Schouten waren top , de rest matig tot zwak
Die was ook niet slecht alleen mag ie soms wel wat sneller handelen/passenquote:Op dinsdag 4 november 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veerman vond ik beter dan Schouten. Dest en Mauro verschrikkelijk.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tel er maar 8 die overduidelijk sterker zijn, Arsenal, Real, Liverpool, Barca, Inter, Bayern. City en PSG
Dest speelt al heel lang slecht. Rechtsback ligt hem veel minder dan linksback.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die was ook niet slecht alleen mag ie soms wel wat sneller handelen/passen
Dest was dramatisch
Correct.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dest speelt al heel lang slecht. Rechtsback ligt hem veel minder dan linksback.
Overwinteren of niet; als je met dit CL programma 8 punten pakt heb je het bijzonder goed gedaan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:17 schreef PSVCL het volgende:
Dit kan wel eens een heel belangrijk puntje zijn geweest. Nu heb je waarschijnlijk aan 1 overwinning genoeg om te ´overwinteren´
Klopt, al zou meer punten verwachten tegen Union en Olympiakos natuurlijk. Maar goed, wie weet weer een magische avond thuis tegen Atleti.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overwinteren of niet; als je met dit CL programma 8 punten pakt heb je het bijzonder goed gedaan.
Ja, maar dat heft zich op dat je van Napoli wint.quote:Op woensdag 5 november 2025 12:26 schreef ISVV het volgende:
[..]
Klopt, al zou meer punten verwachten tegen Union en Olympiakos natuurlijk. Maar goed, wie weet weer een magische avond thuis tegen Atleti.
Dan is het toch een beetje wel de vraag 'wat als', maar ja dat is het hele spel een beetje he?quote:Op woensdag 5 november 2025 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Overwinteren of niet; als je met dit CL programma 8 punten pakt heb je het bijzonder goed gedaan.
Op papier wel, maar in de praktijk is het onnavolgbaar als je ziet wat je de punten wel een niet pakt.quote:Op woensdag 5 november 2025 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ach ja. We moeten ook eerlijk zijn: tegen Napoli speel je de pannen van het dak en Union was wellicht ook gewoon een stuk sterker dan veel mensen hier dachten. Gisteravond baal ik dan wel weer wat meer van, want die gasten kunnen er niet zo heel veel van; dat was gewoon een ontzettend matige wedstrijd van PSV.quote:Op woensdag 5 november 2025 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het toch een beetje wel de vraag 'wat als', maar ja dat is het hele spel een beetje he?
Thuis tegen Atleti moet en gaat het gebeurenquote:Op woensdag 5 november 2025 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie nu niet waar we nog één punt gaan pakken maar ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 5 november 2025 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 8 punten kun je het nog best eens net aan redden.
Het zijn gewoon 4 loodzware tegenstanders ja, maar 1x een goeie dag thuis zou al veel helpen. En dan helpt het als je niet volledig afgedroogd wordt in de andere 3 potjes, want met 8 punten moet je het wel van je doelsaldo gaan hebben.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie nu niet waar we nog één punt gaan pakken maar ik laat me graag verrassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 6 november 2025 09:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat dat betreft vertekent die 8 punten ook tegen die 0 van Ajax, waar Ajax nu enkel nog makkelijke tegenstanders treft heeft PSV nu ons programma van de eerste 4 rondes. Waarschijnlijk gaat Ajax gewoon nog over PSV heen.Het zou wel prettig zijn als jullie die waardeloze tegenstanders nog wat punten afhandig maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 6 november 2025 09:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat dat betreft vertekent die 8 punten ook tegen die 0 van Ajax, waar Ajax nu enkel nog makkelijke tegenstanders treft heeft PSV nu ons programma van de eerste 4 rondes. Waarschijnlijk gaat Ajax gewoon nog over PSV heen.Eerst maar eens het kneusjespotje tussen de nummer laatst en voorlaatst winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Atleti thuis worden 3 punten. Puntje in Newcastle of thuis tegen het geplaatste Bayern.quote:Op donderdag 6 november 2025 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie nu niet waar we nog één punt gaan pakken maar ik laat me graag verrassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |