abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219122811
..werkt dat een beetje lekker ?

En, komt het haar wel weer terug of ben je er echt defenitief van verlost?

Ligt nu bij mn lokale AH voor 1 euro, maar heb het nog nooit gebruikt en je ballen scheren is gewoon k*t namelijk ;)
pi_219122858
Ontharingscrème op je ballen smeren :')
  maandag 27 oktober 2025 @ 19:10:16 #3
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_219122896
Ontharings-creme moet je blijven gebruiken, alleen waxen/epileren sloopt op termijn je follikels en stopt de teruggroei.
Ontharings-creme breekt de haartjes af, maar is daarom nogal agressief en voor toepassing op je edele delen zijn er speciale versies. Als je goedkoop spul hebt probeer het dan eerst op een klein plekje, anders staan je wat nare dagen te wachten.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_219122916
Ja ik gebruik hem
Prima spul. Irriteert niet en werkt super snel
pi_219122929
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:10 schreef mvdejong het volgende:
Ontharings-creme moet je blijven gebruiken, alleen waxen/epileren sloopt op termijn je follikels en stopt de teruggroei.
Ontharings-creme breekt de haartjes af, maar is daarom nogal agressief en voor toepassing op je edele delen zijn er speciale versies. Als je goedkoop spul hebt probeer het dan eerst op een klein plekje, anders staan je wat nare dagen te wachten.
Tube van Veet met 90% korting. Dan kom je op 1 euro uit.

En het kan dus ook voor de intieme plekken, zoals dat zo mooi omschreven wordt. Heb dr alleen geen ervaring mee. En wel met scheermesjes en dat gaat niet altijd even lekker.
pi_219124205
Ik heb het in een ver verleden weleens voor donkere haartjes boven m'n bovenlip gebruikt, maar herinner me wel dat de huid wat schraal werd ervan. Lijkt me bij intieme zones mogelijk pijnlijk. Maar misschien is de formule intussen verbeterd.

Wegblijven deed het overigens niet, groeide gewoon weer aan.

Enige wat echt helpt om haartjes blijvend te verwijderen is laseren.
pi_219124689
Maar zo'n tube gekocht en inmiddels geprobeerd op wat borsthaar.

Werkt prima. En als het daar werkt, zal het elders ook wel werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')