abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin maandag 27 oktober 2025 @ 19:42:24 #151
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219123148
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]
2.450.000 PVV stemmers is heel Nederland wel zo ongeveer geloof ik. En omdat de PVV-fanfareband nooit komt opdagen bij debatten wordt er nooit naar het stemvee geluisterd dat de lege zeteltjes beschikbaar maakte.

Maar het faalbeleid en desinteresse ligt natuurlijk altijd aan externe factoren.
Ja al die drukbezochte ledenvergaderingen van de pvv hebben niet echt zin gehad /s
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_219123194
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:38 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Omdat langs de rechtstatelijke, economische en Europese meetlat die prachtige ‘plannen’ niet doorgevoerd kunnen worden.

Tenzij:
- absolute meerderheid in de Tweede en Eerste Kamer
- aanpassen grondwet
- negeren afspraken en Nexit
- autocratie
Ik heb het niet over de gewenste politieke uitslagen:
Maar gewoon het sentiment in de media heeft de PVV en dus de kiezer totaal geschoffeerd
Nooit zijn ze serieus genomen, behalve de gebbetjes van Wilders.

Het echt veranderen van beleid kost een jaar of 4-5 van volledige inzet van politiek, kamers, raden, gemeentes en provincies, nog afgezien van hoe we de EU regels gaan negeren.
Maar elke ambtenaar zal die weg moeten volgen om zich volledig in te zetten voor alles en in het bijzonder het terugdringen van migratie en veel eerder en. Sneller terugsturen van mensen.
Ambtenaren die daaraan niet willen meewerken moeten gelijk ander werk zoeken.
Neem zo’n burgermeester die niet de wet wil volge en statushouders gewoon voorrang blijft geven voor woningen.

We gaan een andere tijd in en ambtenaren zullen zich moeten aanpassen of moeten vervangen worden.
Vakman pur sang
pi_219123237
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]
2.450.000 PVV stemmers is heel Nederland wel zo ongeveer geloof ik. En omdat de PVV-fanfareband nooit komt opdagen bij debatten wordt er nooit naar het stemvee geluisterd dat de lege zeteltjes beschikbaar maakte.

Maar het faalbeleid en de desinteresse in Nederland ligt natuurlijk altijd aan externe factoren.
NL is wel heel versnipperd maar heb wel laten zien dat de PVV bijna overdag de grootste partij is geweest.
En deze wordt dus nu nog groter.

Ik denk dat het niet goed is, andere partijen moeten het werk oppakken. Maar wel wat de kiezer in meerderheid wil uitvoeren. Migratie totaal omgooien en anders aanpakken. En voor de rest op elk gebied stabiel beleid voeren.
Vakman pur sang
pi_219123271
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik heb het niet over de gewenste politieke uitslagen:
Maar gewoon het sentiment in de media heeft de PVV en dus de kiezer totaal geschoffeerd
Nooit zijn ze serieus genomen, behalve de gebbetjes van Wilders.

Het echt veranderen van beleid kost een jaar of 4-5 van volledige inzet van politiek, kamers, raden, gemeentes en provincies, nog afgezien van hoe we de EU regels gaan negeren.
Maar elke ambtenaar zal die weg moeten volgen om zich volledig in te zetten voor alles en in het bijzonder het terugdringen van migratie en veel eerder en. Sneller terugsturen van mensen.
Ambtenaren die daaraan niet willen meewerken moeten gelijk ander werk zoeken.
Neem zo’n burgermeester die niet de wet wil volge en statushouders gewoon voorrang blijft geven voor woningen.

We gaan een andere tijd in en ambtenaren zullen zich moeten aanpassen of moeten vervangen worden.
Project 2025 lijkt me wel een pakkende naam daarvoor.
pi_219123279
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:48 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
NL is wel heel versnipperd maar heb wel laten zien dat de PVV bijna overdag de grootste partij is geweest.

Ik denk dat het niet goed is, andere partijen moeten het werk oppakken. Maar wel wat de kiezer in meerderheid wil uitvoeren. Migratie totaal omgooien en anders aanpakken. En voor de rest op elk gebied stabiel beleid voeren.

Er stond gewoon een onderbouwde noodwet klaar om ingevoerd te worden. Heeft PVV niet gedaan.
pi_219123306
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Er stond gewoon een onderbouwde noodwet klaar om ingevoerd te worden. Heeft PVV niet gedaan.
Dat zeg ik, PVV moet dit niet doen. Ik ben geen fan.
Maar het is wel duidelijk wat de bevolking wil. En dat moet uitgevoerd worden, door wie dan ook, maar het moet gedaan worden.
Vakman pur sang
pi_219123323
quote:

[..]

Ik denk dat het niet goed is, andere partijen moeten het werk oppakken. Maar wel wat de kiezer in meerderheid wil uitvoeren.
Kun je er zelf nog chocola van maken?
pi_219123338
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Maar het is wel duidelijk wat de bevolking wil. En dat moet uitgevoerd worden, door wie dan ook, maar het moet gedaan worden.
Iedere partij wil mee grip op migratie. Het PVV standpunt doet het goed voor de bühne, maar de praktijk is wat weerbarstiger. Denk dat ze er wel voor zorgen dat andere partijen er echt iets mee moeten.
pi_219123341
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 18:44 schreef Firuze60 het volgende:
Wilders maakt daar even een joekel van een uitglijer.. :D

"Btw omlaag voor eten, stoppen met ontwikkelingshulp, hebben ze in Afrika maar wat meer honger." :X
Dat is geen uitglijer. Dat is gewoon wat hij daadwerkelijk vindt.
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 27 oktober 2025 @ 19:57:27 #160
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219123357
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 18:59 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Hmm, de gemiddelde PVV stemmer zal daar niet heel veel vanaf zitten. En bij de rest van het rechtse smaldeel is dat niet zo heel veel anders.

Van volslagen onverschilligheid tot en met regelrechte haat, dat is een beetje de variatie.
Die haat van de 'goegemeente' jegens alles wat rechts, wit, hetero en Nederlands is, is daarentegen stukken meer te rechtvaardigen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219123380
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Die haat van de 'goegemeente' jegens alles wat rechts, wit, hetero en Nederlands is, is daarentegen stukken meer te rechtvaardigen.
Ben je al weer warm aan het draaien voor vanavond?

Als je het blijft herhalen gaat het misschien ooit wel waar zijn. Zo zwart-wit is het niet Etto.
pi_219123388
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En incel. Vergeet incel niet. En dat komt omdat al die (linkse) vrouwen kuthoeren zijn.
  maandag 27 oktober 2025 @ 19:59:32 #163
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219123390
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mensen die gevoelig zijn voor de harde aanpak.
Henk woont in NL. Dus het zal hem een zorg zijn of Afrikaanse kinderen verhongeren, er oorlog is in Midden oosten of Oekraine.
Houd toch op...

Wat doe jij precies voor die oorlogsslachtoffers? Stemmen op GL-PvdA en vooral heel hard lopen roepen hoe Jan Burgerlul een racistische klootzak is?

Toe, verlicht ons... wat is je concrete bijdrage aan de verlichting van dat leed?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219123397
quote:

[..]
De PVV stemmer is niet “de bevolking” en zijn ook niet allemaal eenduidig eens over wat er exact moet gebeuren.

De PVV heeft 2,5 miljoen stemmen. Alle andere partijen zo’n 9 a 10 miljoen stemmen tezamen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator maandag 27 oktober 2025 @ 19:59:52 #165
5428 crew  miss_sly
pi_219123399
quote:

[..]
Het is niet wat ‘de bevolking’ wil. De bevolking wil niet massaal uniform exact hetzelfde. Integendeel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 27 oktober 2025 @ 20:00:28 #166
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219123414
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:59 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
En incel. Vergeet incel niet. En dat komt omdat al die (linkse) vrouwen kuthoeren zijn.
Moet ik hier serieus op ingaan, wetende dat deze post komt van een aanhanger van een bepaalde religie?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 27 oktober 2025 @ 20:01:10 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219123425
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ben je al weer warm aan het draaien voor vanavond?

Als je het blijft herhalen gaat het misschien ooit wel waar zijn. Zo zwart-wit is het niet Etto.
Wat is er vanavond?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219123443
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:55 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Iedere partij wil mee grip op migratie. Het PVV standpunt doet het goed voor de bühne, maar de praktijk is wat weerbarstiger. Denk dat ze er wel voor zorgen dat andere partijen er echt iets mee moeten.
Een aap die geen ei kan bakken en zn poten verbrandt vormt geen inspiratie voor iemand die dat wel kan of een goede chef kok is.
pi_219123445
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Moet ik hier serieus op ingaan, wetende dat deze post komt van een aanhanger van een bepaalde religie?
Sinds wanneer is atheïsme een religie?

TIL
  Moderator maandag 27 oktober 2025 @ 20:03:27 #170
375570 crew  Cyan9
pi_219123454
Hopelijk een rustig topic waarin ik niet 3,5e pagina aan posts moet verwijderen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_219123462
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat is geen uitglijer. Dat is gewoon wat hij daadwerkelijk vindt.
Des te erger, hij kreeg op de vraag hoe hij die BTW-verlaging op voedsel ging financieren, want dat zou 9 miljard ofso schelen, als oplossing ontwikkelingshulp stopzetten..en met een grijns, alsof ie een grapje maakte, dan hebben ze in Afrika maar wat meer honger, maar wij hier iig niet.

Zelfs de studenten in de zaal konden er niet om lachen.
  maandag 27 oktober 2025 @ 20:04:03 #172
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219123465
quote:

[..]

PVV gaat geen moer betekenen voor Nederland.

Als dat na het faliekante debacle van afgelopen 2 jaar niet helder is, weet ik niet wat men nog meer nodig heeft om de hobbyclub van Geert te zien voor wat het is: een dilettantische vergadering van complete nitwits.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219123472
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het is niet wat ‘de bevolking’ wil. De bevolking wil niet massaal uniform exact hetzelfde. Integendeel.
PVV is bijna in heel NL de grootste partij.
Normaliter voer je in de Nederlandse democratie de plannen uit van de grootste partij.
Had de rest maar niet zo versplinterd moeten stemmen.
Maar van die 2,7 miljoen komen nog miljoenen aan nevenpartijen bij van PVV zoals FVD, JA21 en centrum rechts als VVD en BBB
Ik geloof dat >57% van alle stemmen stevig rechts waren.
Vakman pur sang
pi_219123479
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2025 19:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]
In dat geval heb ik kasten vol met idolen van links naar rechts.
Maar ik heb het over Sylvana en niet over je kasten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  maandag 27 oktober 2025 @ 20:05:50 #175
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219123482
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:02 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Sinds wanneer is atheïsme een religie?

TIL
Oh, vreemd hoe je dan ineens met incels aan komt kakken.

Ik neem aan dat je ongelijkheid tussen man en vrouw en vrouwenonderdrukking een enorm probleem vind?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')