Ik wacht met smart op zijn ludieke rapportage over homo- en Jodenhaat zoals onderwezen in níet-grrrrrristelijke scholengemeenschappen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We hebben het inderdaad over Tim Hofman die docuseries heeft gemaakt over jonge terminale patiënten, en die met BOOS jarenlang allerlei misstanden heeft aangekaart, van huisjesmelkers en oplichters tot misbruik binnen in de entertainmentindustrie. Volgens mij is hij wel goed bezig, maar dat ben ik.
Maar hoe durf ie naar Alblasserschubbekuttegiessendam te gaan en een serie te maken over migranten.
Ja, het is waar dat hij ook bij Islamitische scholen verhaal moet halen bij zaken zoals indoctrinatie, homohaat etc. Maar dat neemt niet weg dat hij niet óók naar Gereformeerde scholen zou moeten gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op zijn ludieke rapportage over homo- en Jodenhaat zoals onderwezen in níet-grrrrrristelijke scholengemeenschappen.
Waaruit blijkt dat Tim Hofman blanken, Nederlanders en hetero's haat?quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met belastinggeld betaald ook nog.
Leuk dat Tim Hofman zichzelf ook weer mag laten gelden als Hogepriester van Woke met zijn nieuwe serie over hoe migranten manna uit de hemel zijn en de ellende van de wereld vooral te danken is aan die vervelende Vinex-specimen in Waddinxveen en Nieuwegein.
Misschien is het wel cabaret. Ik bedoel, het ligt er allemaal net wat te dik boven op onderhand
Het is inderdaad welhaast onmogelijk om aan alle dogmatische leerstellingen te voldoen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:25 schreef Gehenna het volgende:
Ik ben trouwens wel oprecht benieuwd naar welke partij jij overmorgen op gaat stemmen, Etto?
Er blijft volgen niet veel over als je posts hier zo lees altijd. Of?
Omdat hij woke is. En witte schuld. En omdat hij bij de NPO zit. En daar gaat gotverdekankertyfus mijn belastinggeld naartoe.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Tim Hofman blanken, Nederlanders en hetero's haat?
JA21. Of FvD.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is inderdaad welhaast onmogelijk om aan alle dogmatische leerstellingen te voldoen.
Hoewel de klachten vaak terecht zijn is Hofman wel een pedante lul en kiest hij vaak relatief makkelijke slachtoffers uit. Ik had hem geen stampij zien maken bij een islamitische school namelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
We hebben het inderdaad over Tim Hofman die docuseries heeft gemaakt over jonge terminale patiënten, en die met BOOS jarenlang allerlei misstanden heeft aangekaart, van huisjesmelkers en oplichters tot misbruik binnen in de entertainmentindustrie. Volgens mij is hij wel goed bezig, maar dat ben ik.
Maar hoe durf ie naar Alblasserschubbekuttegiessendam te gaan en een serie te maken over migranten.
Ik vind ‘m alleen aan te gluren in Over Mijn Lijk.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoewel de klachten vaak terecht zijn is Hofman wel een pedante lul en kiest hij vaak relatief makkelijke slachtoffers uit. Ik had hem geen stampij zien maken bij een islamitische school namelijk.
Toegegeven, die uitzendingen over TVOH en die familievloggers () waren wel gewoon goed werk.
Heeft iemand van een islamitische school hem benaderd dan?quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hoewel de klachten vaak terecht zijn is Hofman wel een pedante lul en kiest hij vaak relatief makkelijke slachtoffers uit. Ik had hem geen stampij zien maken bij een islamitische school namelijk.
Toegegeven, die uitzendingen over TVOH en die familievloggers () waren wel gewoon goed werk.
Na de laatste IOS update is het toetsenbord verandert en typen is echt mega kut.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Kun je er zelf nog chocola van maken?
Ik leg de schuld bij Apple neer dan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na de laatste IOS update is het toetsenbord verandert en typen is echt mega kut.
Alle hens aan dek daar.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Bij VI is de anti-Jetten campagne wel in full swing
Ja, das ist Scheiße , ich habe jetzt das gleiche Problem.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Na de laatste IOS update is het toetsenbord verandert en typen is echt mega kut.
Dit doet me een beetje aan Rutte denken, erg blij word ik daar niet van.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:59 schreef Kickinalfa het volgende:
Jong, pragmatisch,lijkt ook open te staan voor andere meningen, komt ook niet zo verzuurd over als de rest van de kandidaten.
Lijkt me een prima premier.
Pvv, nummer 1quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens de peilingen gaat-ie aan kop.
Caroline van der Plas als premier. Dat zie ik wel zittenquote:Op maandag 27 oktober 2025 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje aan Rutte denken, erg blij word ik daar niet van.
Ik gok maar zo dat hij net zoals zijn WIDM collega daar netjes zijn mond over zal houden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 21:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, het is waar dat hij ook bij Islamitische scholen verhaal moet halen bij zaken zoals indoctrinatie, homohaat etc. Maar dat neemt niet weg dat hij niet óók naar Gereformeerde scholen zou moeten gaan.
En wat is zijn advies? Ik denk JA21? Omdat dat een fatsoenlijke (ik hoor het hem zeggen) rechtse partij is? Of toverde hij Wybren van Haga uit de hoge hoed?quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:08 schreef Eightyone het volgende:
Derksen gaf stemadvies (kakelkip). Ik zou het lekker negeren. Wel 1 miljoen kijkers, deels aardig beïnvloedbaar.
Ik gok dat het gros van de VI-kijkers sowieso al VVD zou stemmenquote:Op maandag 27 oktober 2025 22:08 schreef Eightyone het volgende:
Derksen gaf stemadvies (kakelkip). Ik zou het lekker negeren. Wel 1 miljoen kijkers, deels aardig beïnvloedbaar.
VVDquote:Op maandag 27 oktober 2025 22:10 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En wat is zijn advies? Ik denk JA21? Omdat dat een fatsoenlijke (ik hoor het hem zeggen) rechtse partij is? Of toverde hij Wybren van Haga uit de hoge hoed?
Het komt nooit zomaar uit de lucht vallen bij die knechten van De Mol.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:08 schreef Eightyone het volgende:
Ik gok op een, grotendeels, mix van alle partijen rechts van D66 zonder de C in hun beleid.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat het gros van de VI-kijkers sowieso al VVD zou stemmen
Ik doelde op Dilan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het komt nooit zomaar uit de lucht vallen bij die knechten van De Molm
Kan iemand alvast incalculeren wat een iets grotere BBB voor positieve gevolgen heeft voor rechtse coalities?
Iets beter dan Caroline gelukkig. Maar nog steeds beroerd dat een miljardair naast degenen die belastingvoordeeltjes voor 'm regelen ook zn persoonlijke stemplugger heeft die als miljonair het voetvolk voor het karretje van de vermogenden spant.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik gok op een, grotendeels, mix van alle partijen rechts van D66 zonder de C in hun beleid.
[..]
Ik doelde op Dilan.
Een oeuvre aan versleten partijen waar Eerdmans jaloers op zou zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
Ja, nu ineens doet Dilan het wel goed, als er een een draaikontkiezer en opportunist is is het Derksen wel.
Nee, zeker niet. Ik zou geen duidelijke winnaar kunnen aanwijzen. Elke lijsttrekker heeft ergens wel een blunder begaan of komt overall niet sterk over.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:39 schreef Elan het volgende:
JA21 de grote winnaar in de debatten eens?
Het was vooral weer extreem kinderachtig over en weer, maar de hele opzet sloeg vandaag ook nergens op met al die joelende kut scholieren.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik zou geen duidelijke winnaar kunnen aanwijzen. Elke lijsttrekker heeft ergens wel een blunder begaan of komt overall niet sterk over.
Dat doet het CPB al en je kunt als kiezer ook zelf de plannen doornemen of debatten in de kamer volgen. Het waren trouwens geen scholieren, maar studenten. Wat je wel kunt zien of een politicus een beetje MP- waardig is en een grote groep tetteraars weerstand biedt. Is nog geen zekerheid, maar iig beter dan helemaal niks te laten zien.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was vooral weer extreem kinderachtig over en weer, maar de hele opzet sloeg vandaag ook nergens op met al die joelende kut scholieren.
Heb liever een panel met deskundigen aan de zijlijn die de voorgestelde plannen bekritiseren en toetsen op haalbaarheid.
Het gros van de kiezer doet dat van zijn levensdagen niet en dan is een stukje laagdrempelige voorlichting op de tv wel praktisch en nuttig.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat doet het CPB al en je kunt als kiezer ook zelf de plannen doornemen of debatten in de kamer volgen. Het waren trouwens geen scholieren, maar studenten. Wat je wel kunt zien of een politicus een beetje MP- waardig is en een grote groep tetteraars weerstand biedt. Is nog geen zekerheid, maar iig beter dan helemaal niks te laten zien.
Is dat vreemd? Die hebben scholing gehad..quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gros van de kiezer doet dat van zijn levensdagen niet en dan is een stukje laagdrempelige voorlichting op de tv wel praktisch en nuttig.
Die hele zaal was op voorhand zo gekleurd als wat allemaal pro Jetten en anti-Wilders.
Dan zou je toch juist bij uitstek niet op Jetten moeten stemmen. Aan D66 hebben ze dit fantastische leenstelsel te danken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Is dat vreemd? Die hebben scholing gehad..
Jetten is wel voor betaalbaar onderwijs toch?quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zou je toch juist bij uitstek niet op Jetten moeten stemmen. Aan D66 hebben ze dit fantastische leenstelsel te danken.
De oudere D66-stemmer op de golfbaan telt het wel neer voor zequote:Op maandag 27 oktober 2025 23:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jetten is wel voor betaalbaar onderwijs toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |