Hmm, de gemiddelde PVV stemmer zal daar niet heel veel vanaf zitten. En bij de rest van het rechtse smaldeel is dat niet zo heel veel anders.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:44 schreef Firuze60 het volgende:
Wilders maakt daar even een joekel van een uitglijer..
"Btw omlaag voor eten, stoppen met ontwikkelingshulp, hebben ze in Afrika maar wat meer honger."![]()
Mensen die gevoelig zijn voor de harde aanpak.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:57 schreef xminator het volgende:
Wilders zit er echt ver doorheen. Hoe kan iemand met een gezond verstand hierop stemmen?
Het is geen uitglijder want hij weet dat hij gewoon 35+ zetels pakt woensdag. Dit soort opmerkingen worden met gejuich ontvangen door zijn achterban. Die interesseren zich allang niet meer voor fatsoenlijk en genuanceerd.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:44 schreef Firuze60 het volgende:
Wilders maakt daar even een joekel van een uitglijer..
"Btw omlaag voor eten, stoppen met ontwikkelingshulp, hebben ze in Afrika maar wat meer honger."![]()
PVV stemmende Henk kent alleen zijn buurt en de camping met frikandellen in Zuid Frankrijk waar hij met zijn buurt naartoe tuft.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Mensen die gevoelig zijn voor de harde aanpak.
Henk woont in NL. Dus het zal hem een zorg zijn of Afrikaanse kinderen verhongeren, er oorlog is in Midden oosten of Oekraine.
Dat je überhaupt zo denkt. Ik kan daar heel kwaad om worden. We hebben het over mensen. Over kinderen. Over personen die toevallig ergens zijn geboren.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:59 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Hmm, de gemiddelde PVV stemmer zal daar niet heel veel vanaf zitten. En bij de rest van het rechtse smaldeel is dat niet zo heel veel anders.
Van volslagen onverschilligheid tot en met regelrechte haat, dat is een beetje de variatie.
Dan heb je het over bijna heel NL. rondom de meeste mensen hebben PVV gestemd in vrijwel alle gemeentes in NL.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
PVV stemmende Henk kent alleen zijn buurt en de camping met frikandellen in Zuid Frankrijk waar hij met zijn buurt naartoe tuft.
Moeten ze wel accepteren dat hun partij vanaf nu gewoon nooit meer kans maakt om deel uit te maken van een regering. Dit gaat zelfs SBS6 rechts te ver.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is geen uitglijder want hij weet dat hij gewoon 35+ zetels pakt woensdag. Dit soort opmerkingen worden met gejuich ontvangen door zijn achterban. Die interesseren zich allang niet meer voor fatsoenlijk en genuanceerd.
Het is puur egoisme maar ook pessimisme denk ik. Henk gelooft niet dat we de kinderen in Afrika of Gaza kunnen redden dus dan kan hij net zo goed een extra pak huismerk frikandellen in de frituurpan gooien.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:07 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat je überhaupt zo denkt. Ik kan daar heel kwaad om worden. We hebben het over mensen. Over kinderen. Over personen die toevallig ergens zijn geboren.
Ik snap ook wel dat je de wereld niet zo maar even 1, 2, 3 kan veranderen, maar waar is godverdomme empathie gebleven?
Ik begrijp daarom ook niet waarom christelijke familieleden van mij stemmen op deze demagoog.
Zoals ik al zeg, een fan van Sylvana.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vind Westerveld, Bikker, Kroes, Kaag en Arib en ook topvrouwen om maar wat willekeurige vrouwen te noemen. Els Borst niet te vergeten ook; in memoriam. Als in kundig en uitgesproken. Maar dat heeft niets met fanatisme te maken.
Nee de PVV gaat ingehaald worden. Ik weet het zeker.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Echt de grootste? Dat verwacht ik niet. De PVV zal wel de grootste worden.
Maar hopelijk wordt GroenLinks / PvdA de 2e partij in de Tweede Kamer. Maar zeker is dat allerminst.
Volgens de peilingen kunnen D66 en het CDA ook nog zomaar de 2e partij worden.
"Gezond verstand" menen ze wel te hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:57 schreef xminator het volgende:
Wilders zit er echt ver doorheen. Hoe kan iemand met een gezond verstand hierop stemmen?
En zo heb je mensen die over andere zaken zo kwaad worden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:07 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Dat je überhaupt zo denkt. Ik kan daar heel kwaad om worden. We hebben het over mensen. Over kinderen. Over personen die toevallig ergens zijn geboren.
Ik snap ook wel dat je de wereld niet zo maar even 1, 2, 3 kan veranderen, maar waar is godverdomme empathie gebleven?
Ik begrijp daarom ook niet waarom christelijke familieleden van mij stemmen op deze demagoog.
Whaha, heel Limburg is roze. Daar zijn geen Galliers meer over die dapper weerstand bieden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je het over bijna heel NL. rondom de meeste mensen hebben PVV gestemd in vrijwel alle gemeentes in NL.
Ik ben zelf ook geen fan maar de democratie heeft niet gewerkt, de PVV is op alle mogelijke manieren gedwarsboomd en daarmee is de bevolking geschoffeerd kun je wel zeggen.
De roepende koppen in AD, Volkskrant en nu.nl. En ook de media op de NOS en de bekende talkshows behalve VI, geven totaal niet het sentiment in het land weer.
Kijk maar eens:
[ afbeelding ]
Geloof er geen ene reet van. Maar ik laat me graag verrassen woensdagquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:12 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Moeten ze wel accepteren dat hun partij vanaf nu gewoon nooit meer kans maakt om deel uit te maken van een regering. Dit gaat zelfs SBS6 rechts te ver.
In dat geval heb ik kasten vol met idolen van links naar rechts.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg, een fan van Sylvana.
Zie je toch niet vaak.
vrijwel heel NL is roze waar dus de meerderheid op de pvv heeft gestemd in 2023. Behalve de bekende linkse steden en NSC in het oosten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Whaha, heel Limburg is roze. Daar zijn geen Galliers meer over die dapper weerstand bieden.
Ik bedoel ook niet dat de PVV woensdag niet alsnog de grootste kan worden, alleen dat andere partijen nu echt nooit meer met ze in een coalitie stappen, dat accepteert hun achterban na vanavond gewoon niet meer.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geloof er geen ene reet van. Maar ik laat me graag verrassen woensdag
Zeker en daar kan ik zelfs begrip voor opbrengen. Zoals boeren en de stikstofcrisis. Omdat het hen direct raakt. Ik wens niemand toe dat hun familiebedrijf bedreigd wordt door externe factoren. Al helemaal niet als in de jaren 80 constant gepusht werd op schaalvergroting.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:19 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
En zo heb je mensen die over andere zaken zo kwaad worden.
Een beetje uniformiteit kan ook leuk(er) zijn wanneer je wilt.
Net als dat de PVV achterban het niet gaat accepteren dat ze worden `buitengesloten tegengewerkt you name it'.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:32 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet dat de PVV woensdag niet alsnog de grootste kan worden, alleen dat andere partijen nu echt nooit meer met ze in een coalitie stappen, dat accepteert hun achterban na vanavond gewoon niet meer.
Omdat langs de rechtstatelijke, economische en Europese meetlat die prachtige ‘plannen’ niet doorgevoerd kunnen worden.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dan heb je het over bijna heel NL. rondom de meeste mensen hebben PVV gestemd in vrijwel alle gemeentes in NL.
Ik ben zelf ook geen fan maar de democratie heeft niet gewerkt, de PVV is op alle mogelijke manieren gedwarsboomd en daarmee is de bevolking geschoffeerd kun je wel zeggen.
De roepende koppen in AD, Volkskrant en nu.nl. En ook de media op de NOS en de bekende talkshows behalve VI, geven totaal niet het sentiment in het land weer.
Kijk maar eens:
[ afbeelding ]
2.450.000 PVV stemmers is heel Nederland wel zo ongeveer geloof ik. En omdat de PVV-fanfareband nooit komt opdagen bij debatten wordt er nooit naar het stemvee geluisterd dat de lege zeteltjes beschikbaar maakte.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk maar eens:
[ afbeelding ]
Yup, hij hamert vooral op economische gevolgen van keuzes op bepaalde partijen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:37 schreef vPlien het volgende:
Karremans gaat nu op Eva echt heel hard double down op het pad dat Yesilgoz heeft uitgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |