Aan de andere kant werd Yezilgöz van alle lijsttrekkers wel het hardst aangepakt in hun uitzending.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:36 schreef Beathoven het volgende:
Ben heel benieuwd wat de VVD-aanbeveling van Derksen en De Mol doet in de polls en in de echte wereld.
VI is helaas een trojaans paard van de grootverdieners gebleken bij de vorige verkiezingen en binnen vele bedrijven helaas de leidraad in "verbondenheid".
Premier Yeşilgöz is met een miljoenen kijkpubliek dat makkelijk beinvloedbaar is best nog wel een mogelijkheid.
Nee ik denk dat Rob MP gaat worden ik ben geen D66 er , meer een JA21 , maar ik geeef hem door zijn neiutrale houding het meeste kans, men wil nu dat een brede neutrale coalitie zonder gezeik of dikke stokpaardjes voor de achterbanquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:36 schreef Beathoven het volgende:
Ben heel benieuwd wat de VVD-aanbeveling van Derksen en De Mol doet in de polls en in de echte wereld.
VI is helaas een trojaans paard van de grootverdieners gebleken bij de vorige verkiezingen en binnen vele bedrijven helaas de leidraad in "verbondenheid".
Premier Yeşilgöz is met een miljoenen kijkpubliek dat makkelijk beinvloedbaar is best nog wel een mogelijkheid.
Het is toch op z'n zachtst gezegd vreemd dat dit zo werkt?quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:46 schreef Hanca het volgende:
Aan de ene kant is minister Van Weel als minister van buitenlandse zaken bezig met het vervolgen van de Taliban vanwege grove mensenrechtenschendingen, vooral van vrouwen, aan de andere kant stuurt het de minster van asiel, ook Van Weel, via het IND vrouwen terug naar de taliban: https://www.trouw.nl/binn(...)fghanistan~b048da4f/
Ik weet wel waar minister van buitenlandse zaken Van Weel kan beginnen met vervolgen: de minister van asiel lijkt me een prima start.
Op 12 juni 2026 gaat het Europees Migratiepact in. Vanuit het linkse kamp (Timmermans en Samson) hoor ik dat dit grote invloed zal gaan hebben, dat dit oa. het tweestatussenstelsel in gaat voeren en nationale koppen gaat laten stoppen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Nogmaals de cijfers van 2023 en wat deze vertellen:
Volgens de officiële uitslag van de Tweede Kamerverkiezingen van november 2023 stemde ruim twee derde van Nederland (ongeveer 6,6 miljoen mensen) op partijen die een strenger migratiebeleid willen.
Reken even mee: PVV, VVD, NSC, BBB, JA21, SGP en FVD samen waren goed voor zo’n 63% van alle stemmen. Aan de andere kant stemde ongeveer 3,3 miljoen mensen (31%) op linkse of centrum-linkse partijen die migratie juist willen behouden of versoepelen (zoals GL-PvdA, D66, SP, Volt, PvdD, Denk, Bij1).
De rest (ongeveer 6%) viel in het midden of had een gemengd standpunt (CDA, CU).
Met andere woorden:
De kiezer heeft in 2023 duidelijk gesproken — het overgrote deel wil méér grip, minder instroom en strenger beleid.
Alleen in de Haagse coalitieonderhandelingen lijkt die meerderheid telkens te verdampen.
Dus we moeten af van splinter partijen en populisten, en concessies doen op details.
Als iedereen met deze wensen nou eens 1 of 2 stabiele partijen aanhoudt en daarop stemt, laat het weer VVD zijn, for God sake, dan bereiken ze nog wat.
Het is schandalig. Vrouwen terugsturen naar talibangebied mag niet eens van het Europees Hof.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is toch op z'n zachtst gezegd vreemd dat dit zo werkt?
De RvS heeft gister een advies over dat pact uitgebracht.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Op 12 juni 2026 gaat het Europees Migratiepact in. Vanuit het linkse kamp (Timmermans en Samson) hoor ik dat dit grote invloed zal gaan hebben, dat dit oa. het tweestatussenstelsel in gaat voeren en nationale koppen gaat laten stoppen.
Ik zou graag willen dat het journaille hier eens goed induikt en ons uitlegt wat de invloed van dit pact gaat zijn. De instanties zijn in ieder geval duidelijk, laat ons niet twee keer alle regels aanpassen in een korte tijd. Ben jij hier ook benieuwd naar?
Dat laatste wist ik niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:04 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het is schandalig. Vrouwen terugsturen naar talibangebied mag niet eens van het Europees Hof.
Je zet ze op vliegtuig en zwaait ze uit.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat laatste wist ik niet.
Hoe kan hij dit dan toch doen?
Die vrouwen ook.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zet ze op vliegtuig en zwaait ze uit.
De consequenties aanvaard je dan later.
ach shit nu zie ik het ook idd.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:39 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ongelooflijk scherp gezien. Dat houten plankje daaronder lijkt ook meer op een skateboard dan op artikel 23
Klopt. Je zou kunnen zeggen dat VVD hiermee nog verder de Trump-kant op gaat. De orders negeren en gewoon doen wat jij wil en hopen dat je ermee wegkomt.quote:
Ik vind het wel beschamend dat wij als Nederland op die manier te werk gaan.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt. Je zou kunnen zeggen dat VVD hiermee nog verder de Trump-kant op gaat. De orders negeren en gewoon doen wat jij wil en hopen dat je ermee wegkomt.
Veiligheid voor blanke, Nederlandse vrouwen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het wel beschamend dat wij als Nederland op die manier te werk gaan.
En ondertussen wel de mond vol over veiligheid voor vrouwen.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
VVD wil nog wat zetels van de PVV en JA21 inpikken.
Ja voor deze jongens scheelt wel of niet VVD als MP vele tienduizenden euros per jaarquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 09:59 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat stemadvies op Yezilgöz hier kan daar weleens voor gaan zorgen.
Het klootjesvolk er als lemmingen achteraan, om vervolgens 4 jaar te zeiken dat ze constant genaaid worden.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:36 schreef Beathoven het volgende:
Natuurlijk een ontzettend treurig programma met hun kortzichtige uitspraken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 08:36 schreef Beathoven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |