VVDquote:Op maandag 27 oktober 2025 22:10 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
En wat is zijn advies? Ik denk JA21? Omdat dat een fatsoenlijke (ik hoor het hem zeggen) rechtse partij is? Of toverde hij Wybren van Haga uit de hoge hoed?
Het komt nooit zomaar uit de lucht vallen bij die knechten van De Mol.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:08 schreef Eightyone het volgende:
Derksen gaf stemadvies (kakelkip). Ik zou het lekker negeren. Wel 1 miljoen kijkers, deels aardig beïnvloedbaar.
Ik gok op een, grotendeels, mix van alle partijen rechts van D66 zonder de C in hun beleid.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik gok dat het gros van de VI-kijkers sowieso al VVD zou stemmen
Ik doelde op Dilan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:14 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het komt nooit zomaar uit de lucht vallen bij die knechten van De Molm
Kan iemand alvast incalculeren wat een iets grotere BBB voor positieve gevolgen heeft voor rechtse coalities?
Iets beter dan Caroline gelukkig. Maar nog steeds beroerd dat een miljardair naast degenen die belastingvoordeeltjes voor 'm regelen ook zn persoonlijke stemplugger heeft die als miljonair het voetvolk voor het karretje van de vermogenden spant.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:15 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik gok op een, grotendeels, mix van alle partijen rechts van D66 zonder de C in hun beleid.
[..]
Ik doelde op Dilan.
Een oeuvre aan versleten partijen waar Eerdmans jaloers op zou zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:10 schreef Firuze60 het volgende:
Ja, nu ineens doet Dilan het wel goed, als er een een draaikontkiezer en opportunist is is het Derksen wel.
Nee, zeker niet. Ik zou geen duidelijke winnaar kunnen aanwijzen. Elke lijsttrekker heeft ergens wel een blunder begaan of komt overall niet sterk over.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:39 schreef Elan het volgende:
JA21 de grote winnaar in de debatten eens?
Het was vooral weer extreem kinderachtig over en weer, maar de hele opzet sloeg vandaag ook nergens op met al die joelende kut scholieren.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik zou geen duidelijke winnaar kunnen aanwijzen. Elke lijsttrekker heeft ergens wel een blunder begaan of komt overall niet sterk over.
Dat doet het CPB al en je kunt als kiezer ook zelf de plannen doornemen of debatten in de kamer volgen. Het waren trouwens geen scholieren, maar studenten. Wat je wel kunt zien of een politicus een beetje MP- waardig is en een grote groep tetteraars weerstand biedt. Is nog geen zekerheid, maar iig beter dan helemaal niks te laten zien.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was vooral weer extreem kinderachtig over en weer, maar de hele opzet sloeg vandaag ook nergens op met al die joelende kut scholieren.
Heb liever een panel met deskundigen aan de zijlijn die de voorgestelde plannen bekritiseren en toetsen op haalbaarheid.
Het gros van de kiezer doet dat van zijn levensdagen niet en dan is een stukje laagdrempelige voorlichting op de tv wel praktisch en nuttig.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat doet het CPB al en je kunt als kiezer ook zelf de plannen doornemen of debatten in de kamer volgen. Het waren trouwens geen scholieren, maar studenten. Wat je wel kunt zien of een politicus een beetje MP- waardig is en een grote groep tetteraars weerstand biedt. Is nog geen zekerheid, maar iig beter dan helemaal niks te laten zien.
Is dat vreemd? Die hebben scholing gehad..quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gros van de kiezer doet dat van zijn levensdagen niet en dan is een stukje laagdrempelige voorlichting op de tv wel praktisch en nuttig.
Die hele zaal was op voorhand zo gekleurd als wat allemaal pro Jetten en anti-Wilders.
Dan zou je toch juist bij uitstek niet op Jetten moeten stemmen. Aan D66 hebben ze dit fantastische leenstelsel te danken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Is dat vreemd? Die hebben scholing gehad..
Jetten is wel voor betaalbaar onderwijs toch?quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan zou je toch juist bij uitstek niet op Jetten moeten stemmen. Aan D66 hebben ze dit fantastische leenstelsel te danken.
De oudere D66-stemmer op de golfbaan telt het wel neer voor zequote:Op maandag 27 oktober 2025 23:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jetten is wel voor betaalbaar onderwijs toch?
Probleem met zo'n panel is dat het dan op basis van feiten en deskundigheid beoordeeld wordt, en niet op basis van de onderbuik, en dat moeten we natuurlijk niet hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2025 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was vooral weer extreem kinderachtig over en weer, maar de hele opzet sloeg vandaag ook nergens op met al die joelende kut scholieren.
Heb liever een panel met deskundigen aan de zijlijn die de voorgestelde plannen bekritiseren en toetsen op haalbaarheid.
Dan begint het volgende circus: de formatie.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 01:42 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik zal blij zijn als het woensdag 21:00 is, heb voorlopig wel weer even genoeg van het verkiezingscircus.
Gisteren stak Jetten er wel bovenuit.quote:Op maandag 27 oktober 2025 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Ik zou geen duidelijke winnaar kunnen aanwijzen. Elke lijsttrekker heeft ergens wel een blunder begaan of komt overall niet sterk over.
Dan begint de formatie en na het kerstreces begint het verkiezingscircus voor de gemeenteraden: dat je de landelijke kopstukken dan steeds ziet is nog veel meer circus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 01:42 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik zal blij zijn als het woensdag 21:00 is, heb voorlopig wel weer even genoeg van het verkiezingscircus.
Ongelooflijk scherp gezien. Dat houten plankje daaronder lijkt ook meer op een skateboard dan op artikel 23quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 07:39 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ongelooflijk scherp gezien. Dat houten plankje daaronder lijkt ook meer op een skateboard dan op artikel 23
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |