9 van de 10 keer wel eens met dit ja. Al moet ik zeggen dat ik de verkiezing-a-long van Lubach wel erg leuk vond, en waar hij beide kanten gewoon persifleertquote:Op maandag 27 oktober 2025 16:28 schreef OllieA het volgende:
Dat hele communiceren via plaatjes is leuk voor de eerste maand kleuterschool, maar hoort in het politieke debat niet thuis.
Mocht je vinden dat Timmermans ‘ons geld afpakt om het aan moslims te geven’ dan ga je die stelling maar aan in een debat, waar je geacht wordt een en ander te onderbouwen. Of je schrijft een essaytje.
En dat geldt wat mij betreft voor het hele politieke spectrum. Ik wens niet als analfabeet behandeld te worden. Als je me wat wilt vertellen kom je maar met een, het liefst in net Nederlands, betoog.
Donderop met je plaatjes. Of je Tiktokfilmpjes.
Dat is danook gewoon amusement, cabaret, hoe je het noemen wil.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
9 van de 10 keer wel eens met dit ja. Al moet ik zeggen dat ik de verkiezing-a-long van Lubach wel erg leuk vond, en waar hij beide kanten gewoon persifleert
Eric Lucassen... Samen mee op de KMS gezeten, lag bij mij op de kamer.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou zo in haar brievenbusje willen plassen.
Die smeerlapperij op de KMS ook altijd. Allemaal van onze belastingcenten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eric Lucassen... Samen mee op de KMS gezeten, lag bij mij op de kamer.
Was een prima vent/militair destijds, is daarna knap afgegleden.
Ach die hele aangifte is natuurlijk ook een wassen neus. Beter pakt Timmermans zijn winst met een Wilders die zijn excuses aanbiedt.quote:Op maandag 27 oktober 2025 15:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nou nee, er is aangifte tegen het beheer gedaan. Het wordt verder niet duidelijk gemaakt dat het vanwege het maken van die AI plaatjes is.
Maar goed, we gaan het verder wel zien.
Hij heeft een keer in zo'n verborgen camera programma gezeten, hij was toen bezig met zijn rijbewijs en hij moest toen voor een zg. "test" met een trap-/loopauto een parcours afleggen ergens in een hal... Dat was tijdens onze KMS periode, die video is nog vaak langsgekomen op de kamer...quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:58 schreef OllieA het volgende:
Die smeerlapperij op de KMS ook altijd. Allemaal van onze belastingcenten.
Waarom mogen in dit geval de verdachten eigenlijk wel gewoon met naam en foto gepubliceerd worden?quote:
Moet een mindfuck geweest zijn om een bekende op de NOS voorbij te zien komen vanwege zijn leuter in een een brievenbus steken.quote:Op maandag 27 oktober 2025 16:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Eric Lucassen... Samen mee op de KMS gezeten, lag bij mij op de kamer.
Was een prima vent/militair destijds, is daarna knap afgegleden.
Vooral dat laatste dus.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:16 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ach die hele aangifte is natuurlijk ook een wassen neus. Beter pakt Timmermans zijn winst met een Wilders die zijn excuses aanbiedt.
Wel goed dat zulke zaken, van welke partij dan ook, benoemd worden. Zou wel fijn zijn als kiezers het dan ook zouden veroordelen.
Die kinderachtige meuk hoort niet in de politiek thuis.
Neemt overigens niet weg dat een spotprent in een krant een doel kan dienen, maar die komen dan ook niet van politieke partijen.
Bij de PvdA-GL users. Gelijk klagen in FBquote:
Hij was natuurlijk al wat eerder in opspraak gekomen... "(Sp)Ermelo"... Hij had voor zover ik weet wel een vaste relatie met die meid, die is ook na de opleiding nog een tijdje blijven bestaan.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Moet een mindfuck geweest zijn om een bekende op de NOS voorbij te zien komen vanwege zijn leuter in een een brievenbus steken.
Wat ik knap vindt is dat hij met die kop een relatie heeft gekregen.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk al wat eerder in opspraak gekomen... "(Sp)Ermelo"... Hij had voor zover ik weet wel een vaste relatie met die meid, die is ook na de opleiding nog een tijdje blijven bestaan.
Maar goed, toen ik zijn kop voorbij zag komen op tv zat ik wel ff van, huh?
Hij is echt een jankbaby.quote:Op maandag 27 oktober 2025 13:19 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Gehuil weer van die Timmermans. Er is excuses aangeboden, klaar nu. Het is niet alsof hij met de dood bedreigd wordt.
Hij was toen wel een kilo of 20 lichter schat ik zo in...quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat ik knap vindt is dat hij met die kop een relatie heeft gekregen.
Het is wat matig inderdaad. Vroeger werden er nog dit soort kwalitatieve filmpjes gemaakt.quote:Op maandag 27 oktober 2025 18:16 schreef BeriBeri het volgende:
Wat een jankbal die Timmermans, een paar kneuterige AI plaatjes![]()
Poehpoeh, heftig hoor
Omdat het politicy zijn en ook nog is politicy die in de regering zitten.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom mogen in dit geval de verdachten eigenlijk wel gewoon met naam en foto gepubliceerd worden?
Omdat zij een zelf gekozen voorbeeldfunctie hebben.quote:Op maandag 27 oktober 2025 17:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom mogen in dit geval de verdachten eigenlijk wel gewoon met naam en foto gepubliceerd worden?
politicyquote:Op maandag 27 oktober 2025 19:21 schreef Diabool het volgende:
[..]
Omdat het politicy zijn en ook nog is politicy die in de regering zitten.
Je doelt op politici?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:21 schreef Diabool het volgende:
[..]
Omdat het politicy zijn en ook nog is politicy die in de regering zitten.
Die filmpjes zijn gewoon smaad en laster. Het kan mensen daadwerkelijk ophitsen tot meer dan alleen onnodige haat (sowieso al triest dat er politici daadwerkelijk zo gehaat worden).quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:44 schreef -river- het volgende:
Door zijn gejank stikt het juist nu online van AI beelden, filmpjes enz van die jankbaby.
Het maakt mij niets uit wie het wel of niet kan overkomen, ik zeg enkel dat het gejank is en je daardoor juist meer shit over je heen krijgt.quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn gewoon smaad en laster. Het kan mensen daadwerkelijk ophitsen tot meer dan alleen onnodige haat (sowieso al triest dat er politici daadwerkelijk zo gehaat worden).
Als hetzelfde Wilders zou overkomen dan is het geklaag bij de Wilders fanboys niet te stoppen, dan wordt hij gedemoniseerd enzovoorts.
Er zijn toch ook tientallen spotprents gemaakt van Wilders?quote:Op maandag 27 oktober 2025 19:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn gewoon smaad en laster. Het kan mensen daadwerkelijk ophitsen tot meer dan alleen onnodige haat (sowieso al triest dat er politici daadwerkelijk zo gehaat worden).
Als hetzelfde Wilders zou overkomen dan is het geklaag bij de Wilders fanboys niet te stoppen, dan wordt hij gedemoniseerd enzovoorts.
Door kamerleden?quote:Op maandag 27 oktober 2025 20:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er zijn toch ook tientallen spotprents gemaakt van Wilders?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |