quote:dat is naar mijn mening altijd heel erg leuk als je een goede vriend(in) gaat beschouwen als broer en zus....
Op maandag 24 februari 2003 11:00 schreef Stormblast het volgende:
hey people ik wil ff jullie mening of tips.
Ik heb iemand leren kennen die echt SWEET is
alleen had ik eerst een probleem ik werd gek op haar en wist niet dat ze er anders over dacht,ze wou gewoon vriendschap.
Gelukkig was de verliefdheid slechts een bevlieging(storm of emotions)
en ging ik daarna gewoon als vrienden met haar om.
Alleen is ze wel degene waar ik altijd met me problemen en vragen naar toe stap.
Ik heb welles gevraagd of ze het erg vond maar ze zei juist nee
Nu ben ik er bij mezelf achter dat ik nog wederom diepe gevoelens voor haar heb alleen niet in de verliefdheidssfeer.
Ik heb een beetje het gevoel dat ik haar als een soort zus ga beschouwen.
ik denk dat dat komt om dat me echte zus me in de steek heb gelaten en het lijkt nu dat ze die positie in me leven aan het opvullen is.
Graag jullie mening
Dus ja, waarom moeilijk doen.
Of heeft ze nu just die verliefdheid gevoelens voor jou!?
Het grote probleem waar ik tegen aan loop is dat andere mensen vinden dat het onmogelijk is dat een jongen en een meisje met elkaar omgaan zonder dat ze verliefd zijn en de rest van hun leven samen door willen brengen.
quote:Het is niet echt een probleem maar het vreemde is dat het zo snel achterelkaar kwam.
Op maandag 24 februari 2003 11:14 schreef Immor3 het volgende:
Dan wat is je probleem als ik vragen mag.
Want je geeft aan dat je niet meer en niet verliefd op haar bent?Dus ja, waarom moeilijk doen.
Of heeft ze nu just die verliefdheid gevoelens voor jou!?
quote:Ja dat heb ik ook als mensen een foto van haar zien bij mij dan vragen ze gelijk is dat je vrien din?
Op maandag 24 februari 2003 11:22 schreef Psyduckie het volgende:
Het klinkt heel bekend.
Ik kan me helemaal voorstellen, ik heb sinds twee jaar een broertje, met wie ik echt alles kan bespreken.Het grote probleem waar ik tegen aan loop is dat andere mensen vinden dat het onmogelijk is dat een jongen en een meisje met elkaar omgaan zonder dat ze verliefd zijn en de rest van hun leven samen door willen brengen.
quote:niet dat je er echt iets aan hebt, maar misschien wel een hart onder de riem:
Op maandag 24 februari 2003 11:00 schreef Stormblast het volgende:
Graag jullie mening
beter je vriendin als zus beschouwen, dan je zus als vriendin
Heb dit ook met een goede vriend. We hebben het ook echt uitgesproken tegen elkaar dat we elkaar "adopteerden".
Hij heeft geen broers/zussen. Mijn broer is de term niet waardig.
Hij is nu gewoon mijn brother from another mother
en ik ben zijn siter from another mister.
Bevalt goed
quote:Jah dat kan zeker. Maar toch een vraagje: Waar maak je je druk om? je bent een supergriet tegen gekomen, je kan alles tegen haar zeggen, je bent op je gemak, het is je zus geworden, jij haar broer en meer van de kleffe dingen. What could be the problem?
Op maandag 24 februari 2003 15:10 schreef Stormblast het volgende:
Maar kan dat ook al na zo,n korte tijd dan?
quote:Dat een van beiden een relatie krijgt en dat je dan het nakijken hebt... Dan kom je er achter dat je toch meer voelde dan alleen vriendschap....
Op maandag 24 februari 2003 15:24 schreef zwaaibaai het volgende:[..]
tegen haar zeggen, je bent op je gemak, het is je zus geworden, jij haar broer en meer van de kleffe dingen. What could be the problem?
quote:Dan ga je er al van uit dat er meer achter speelt. Als er slechts broederlijke liefde achter zit, wat is dan het probleem?
Op maandag 24 februari 2003 15:58 schreef DeadLock het volgende:[..]
Dat een van beiden een relatie krijgt en dat je dan het nakijken hebt... Dan kom je er achter dat je toch meer voelde dan alleen vriendschap....
quote:Ik ben nu eigenlijk van mening dat je haar graag als zus wilt zien, maar je eigenlijk meer voelt voor haar.
Op maandag 24 februari 2003 16:00 schreef Litpho het volgende:[..]
Dan ga je er al van uit dat er meer achter speelt. Als er slechts broederlijke liefde achter zit, wat is dan het probleem?
quote:Ik denk dat er bij hem meer achter zit en dat hij het schuift op broerderlijke liefde omdat het andere, een normale relatie, er niet in zit?
Op maandag 24 februari 2003 16:00 schreef Litpho het volgende:[..]
Dan ga je er al van uit dat er meer achter speelt. Als er slechts broederlijke liefde achter zit, wat is dan het probleem?
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:00 schreef Litpho het volgende:
quote:
Op maandag 24 februari 2003 16:06 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik ben nu eigenlijk van mening dat je haar graag als zus wilt zien, maar je eigenlijk meer voelt voor haar.
quote:Duidelijk, maar geen antwoord op mijn vraag.
Op maandag 24 februari 2003 16:12 schreef DeadLock het volgende:
Ik denk dat er bij hem meer achter zit en dat hij het schuift op broerderlijke liefde omdat het andere, een normale relatie, er niet in zit?
quote:Wat is dan precies je vraag?
Op maandag 24 februari 2003 16:20 schreef Litpho het volgende:Duidelijk, maar geen antwoord op mijn vraag.
quote:Ik maak me ook niet druk ofzo maar dit heb ik dit nog nooit zo meegemaakt dus daarom
Jah dat kan zeker. Maar toch een vraagje: Waar maak je je druk om? je bent een supergriet tegen gekomen, je kan alles tegen haar zeggen, je bent op je gemak, het is je zus geworden, jij haar broer en meer van de kleffe dingen. What could be the problem?
quote:Als er slechts broederlijke liefde (dus geen verliefdheid) achter zit, wat is dan het probleem? Ik ben het met poep eens dat een evt. relatie voor één van beide partijen deze vriendschaps/familierelatie onder druk kan zetten, maar daar moet door te komen zijn.
Op maandag 24 februari 2003 16:21 schreef DeadLock het volgende:
Wat is dan precies je vraag?
quote:willen de modjes aub ff ingrijpen dit is SPAM
Op maandag 24 februari 2003 16:17 schreef Mulai_Ismael het volgende:
Ik zie weleens filmpjes van jongens die hun zus als vriendin beschouwen.
quote:wel nee hij geefd er toch geen link bij maar goed dat is mijn mening
Op maandag 24 februari 2003 16:24 schreef Stormblast het volgende:[..]
willen de modjes aub ff ingrijpen dit is SPAM
quote:Nou dat ultra kleffe hoeft ook weer niet
Jah dat kan zeker. Maar toch een vraagje: Waar maak je je druk om? je bent een supergriet tegen gekomen, je kan alles tegen haar zeggen, je bent op je gemak, het is je zus geworden, jij haar broer en meer van de kleffe dingen. What could be the problem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |