Deze hele problematiek speelt al vrij lang en komt steeds verder naar een kookpunt toe. Vandaar dat ik er een algemeen thema/topic van wilde maken; het is DE crisis in de UK en in elke pub heeft men het er over. Er is dus geen sprake van een incidentje oid.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het filmpje is recent op YouTube gepost, maar het nieuwsbericht waar je naar verwijst is 5 maanden oud. Kan dat niet actueel noemen.
Je mag naar VER veel succes
Mocht je een actueel artikel vinden dan stuur je maar een DM, dan kan het eventueel weer terug.
De tekst van het net gegeven linkje bevat naar mijn mening racistische uitspraken en is mijn inziens racistisch en dus off-policy. Kan het dus niet gebruiken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Deze hele problematiek speelt al vrij lang en komt steeds verder naar een kookpunt toe. Vandaar dat ik er een algemeen thema/topic van wilde maken; het is DE crisis in de UK en in elke pub heeft men het er over. Er is dus geen sprake van een incidentje oid.
Daarnaast zijn er mensen die dit wel op de voet volgen en juist voor die mensen wilde ik graag zo'n topic openen om het er samen over te hebben, desgewenst aangevuld met het meest recente relevante nieuws.
Maar goed hieronder dus een recent nieuwsartikel van gisteren wat over hetzelfde onderwerp in het Youtube filmpje en de betreffende problematiek gaat en wat inmiddels is toegevoegd aan de OP.
https://www.standard.co.u(...)y-ukip-b1254925.html
Nou delete het topic dan maar.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
De tekst van het net gegeven linkje bevat naar mijn mening racistische uitspraken en is mijn inziens racistisch en dus off-policy. Kan het dus niet gebruiken.
Nee hoor, zie post 77.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Als een topic de mods niet aanstaat omdat het onderwerp te dichtbij komt dan gaat die naar afvoerputje VER.
Deze mag weer naar NWS want zeer actueel en belangrijk onderwerp.
Ook al vinden sommigen dit ongemakkelijk.
Vertaal het item en laat duidelijk racistisch gebral weg, dan kan het weer terug.quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou delete het topic dan maar.
Prettige avond verder.
Help met de vertaling!quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Als een topic de mods niet aanstaat omdat het onderwerp te dichtbij komt dan gaat die naar afvoerputje VER.
Deze mag weer naar NWS want zeer actueel en belangrijk onderwerp.
Ook al vinden sommigen dit ongemakkelijk.
Vreselijk!quote:Op zondag 26 oktober 2025 20:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Komt de droom van links toch nog uit? De dictatuur van het proletariaat?
Ik dacht was mijn tekst zo slecht leesbaar?quote:
Open het topic opnieuw in NWS maar dan met een actuele bron, deze is eenvoudig te vertalen en geeft de problemen goed weer https://www.gbnews.com/ne(...)ts-london-police-banquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou delete het topic dan maar.
Prettige avond verder.
Dan zullen het geen topics voor nieuws zijn geweest.quote:Op zondag 26 oktober 2025 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik dacht was mijn tekst zo slecht leesbaar?
Maar nu begrijp ik het.
Dit mag TS doen.
Maar er is al een paar keer een topic over de problemen in de UK gesloten. Vandaar.
Wees een open forum en ga niet Nu.nllen aub.
en mensen die wel de dreiging van de islam zien krijgen een ban en worden weggezet als racisten. Vraag de mods maarquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:52 schreef Nexum het volgende:
Maar waar zijn jullie nou precies bang voor? Dat sharia het Westen overneemt en dat we straks geen vrijheid meer hebben?
Of dat mensen met een migratieachtergrond massa aan criminaliteit veroorzaken? Guess what: dat was in de jaren 80 en 90 ook al een probleem. Alleen toen hadden we minder migratie en waren het de mensen zonder migratieachtergrond die het criminele straatbeeld vertegenwoordigden. We leven nou eenmaal in een tijd waarbij mensen zich makkelijker mobiliseren. Ik probeer echt te begrijpen waar de angst zit maar ik kom telkens op niks uit.
Het is echt tegen een muur praten. Want vervolgens worden mensen die zich er niet in vinden neergezet als schapen die het grote gevaar niet in zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |