1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
99s.gif Op maandag 27 oktober 2025 12:58 schreef Houniet het volgende:

[..]
Voor dit seizoen sowieso. Het lek is boven, we zaten er toch naast met Wijndal, Je ziet direct dat alles liep zodra Owen er in kwam.
We gaan nu 3de worden, schade wordt beperkt.
Je staat maar 6 punten achter de titel en plek 2 (direct plaatsing CL) dus het seizoen is nog te redden.

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.

wotte!?
Wel opmerkelijk dat het volgens de media rommelt maar het toch ogenschijnlijk rustig aan het front blijft.
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 13:10 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Je staat maar 6 punten achter de titel en plek 2 (direct plaatsing CL) dus het seizoen is nog te redden.
Dus? Weer niks van gebakken als je 2e zou worden.
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 17:16 schreef Shreyas het volgende:
Beide ploegen speelden zeer matig. Wat vooral opvalt is dat zowel bij Twente als bij Ajax je soms het gevoel krijgt dat deze jongens pas drie jaar op voetbal zitten. Terwijl de meest toch rond leeftijd 7-8 beginnen dus toch 15 jaar voetbalervaring moeten hebben. De fouten die worden gemaakt zijn zo amateuristisch dat het soms ludiek wordt.

Maar goed, blij met de drie punten in een lastige uitwedstrijd, waar het ook nog eens flink tegenzat door de ongelukkige (maar terechte) penalty
Dat schreef ik laatst ook al, het gaat gewoon om hele bassale dingen als: Uitverdedigen doe je niet door het midden als je in de omschakeling bent, zeker niet als je een tegenstander op 5 meter heb staan, want als die hem pakt loopt je hele verdediging er al uit, terwijl de aanval van de tegenstander er nog staat.

Zelfde voor een bal aannemen in het strafschopgebied, ben je niet zeker? Dan schiet je hem gewoon weg, neem je hem wel aan? Dan neem je hem in de beweging mee naar de zijkant, of desnoods naar de achterlijn.

Heb je moeite in de organisatie? Dan spreek je gewoon af dat iedereen even een vaste man gaat dekken, zeker bij spelhervattingen, allemaal niet zo heel moeilijk.

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block

0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 18:19 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Dus? Weer niks van gebakken als je 2e zou worden.
Ik bedoel meer, dat je het nog kan redden als je nu een normale trainer aanstelt.

Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.

wotte!?
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 20:35 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Ik bedoel meer, dat je het nog kan redden als je nu een normale trainer aanstelt.
Tweede helft hebben we een trainer gezien. Die een kansloze wedstrijd overtuigend wist te kantelen.

Stop met maar weer in de dwangbuis maar we gaan kampioen worden.
Niet te kritisch
Fok! is nog trager dan Pasveer op weg naar de kruising.
More than meets the eye
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 21:17 schreef Wotte het volgende:

[..]
Tweede helft hebben we een trainer gezien. Die een kansloze wedstrijd overtuigend wist te kantelen.

Stop met maar weer in de dwangbuis maar we gaan kampioen worden.
Een individueel briljant moment van Gloukh heeft niets te maken met een trainer die een wedstrijd kantelt.
wotte!?
0s.gif Op maandag 27 oktober 2025 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Een individueel briljant moment van Gloukh heeft niets te maken met een trainer die een wedstrijd kantelt.
Je kijkt voetbal maar je ziet het niet.
Eigenlijk is er ook bijna niks aan Nederlandse Trainers beschikbaar wat echt geschikt zou zijn voor Ajax, persoonlijk zou ik eens kijken hoe van Bronckhorst erin zou staan, ik denk persoonlijk dat dat wel iemand is die geschikt zou zijn, maar goed wel beetje Feyenoord natuurlijk....

Een eventuele andere kandidaat: Denny Landzaat, volgens mij wel een redelijk slimme gast, alleen zie je wel dat deze generatie voetballers over het algemeen matige coaches zijn. Puur qua Coaching denk ik dat Pastoor of Jonker ook prima trainers zijn, maar ik vrees dat die te principieel zijn, en binnen no time weggepest worden, hoewel Jonker natuurlijk wel een vriend van Van Gaal is.

Raptorix stop.

Hoeren neuken, nooit meer werken.

FREEJANCEES
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 07:48 schreef raptorix het volgende:
Eigenlijk is er ook bijna niks aan Nederlandse Trainers beschikbaar wat echt geschikt zou zijn voor Ajax, persoonlijk zou ik eens kijken hoe van Bronckhorst erin zou staan, ik denk persoonlijk dat dat wel iemand is die geschikt zou zijn, maar goed wel beetje Feyenoord natuurlijk....

Een eventuele andere kandidaat: Denny Landzaat, volgens mij wel een redelijk slimme gast, alleen zie je wel dat deze generatie voetballers over het algemeen matige coaches zijn. Puur qua Coaching denk ik dat Pastoor of Jonker ook prima trainers zijn, maar ik vrees dat die te principieel zijn, en binnen no time weggepest worden, hoewel Jonker natuurlijk wel een vriend van Van Gaal is.
Nu we toch met dit soort namen aan het strooien zijn zou ik Erwin van der Looi of Bas Sibum ook nog wel goede opties voor Ajax vinden.

VBL SC influencer
Left, right, behind

0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 08:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
[..]
Wat stellen jullie zelf voor?
Romano Denneboom of Gregory van der Wiel. Als je eens een naam van buiten het voetbal wilt proberen is Steve Kerr misschien een idee.

0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 08:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Romano Denneboom of Gregory van der Wiel. Als je eens een naam van buiten het voetbal wilt proberen is Steve Kerr misschien een idee.
:') :') :')
Ik stel een serieuze vraag, en dan dodgen hoe treurig.

FREEJANCEES
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 08:26 schreef raptorix het volgende:

[..]
[..]
Wat stellen jullie zelf voor?
Erwin van der Looi of Bas Sibum.

VBL SC influencer
Left, right, behind

0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 07:48 schreef raptorix het volgende:

Maar gerapporteerd, want geen zin om op de vroege ochtend tegen zoveel onzin in te gaan.
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 08:42 schreef raptorix het volgende:

[..]
:') :') :')
Ik stel een serieuze vraag, en dan dodgen hoe treurig.
Sorry, ik dacht dat je een grapje maakte gelet op je eigen suggesties.

0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 09:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar gerapporteerd, want geen zin om op de vroege ochtend tegen zoveel onzin in te gaan.
Het hele inteelt clubje van VBL is kennelijk wakker, alleen maar zuigen en stangen, flikker lekker op naar de VBL kroeg om met je "maatjes" lekker te bedenken hoe je nu weer mensen kunt wegjagen.

FREEJANCEES
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 10:27 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het hele inteelt clubje van VBL is kennelijk wakker, alleen maar zuigen en stangen, flikker lekker op naar de VBL kroeg om met je "maatjes" lekker te bedenken hoe je nu weer mensen kunt wegjagen.
Van Bronckhorst als trainer van Ajax is verder gewoon een totaal niet debiele suggestie inderdaad.

VBL SC influencer
Left, right, behind

0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 10:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Van Bronckhorst als trainer van Ajax is verder gewoon een totaal niet debiele suggestie inderdaad.
Ja want het is nooit eerder gebeurt dat iemand met een Feyenoord verleden Trainer is geweest bij Ajax?

rekent een pak winegums af
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 10:29 schreef Caland het volgende:

[..]
Met Gio haal je wel de Slot-visie binnen

En een hele hoop prijzen!

Makkelijk eerste

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo