Mensen werken, dat jij nou zeeen van tijd hebt overdag.😂quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
dan koop je je rommel maar in een winkel in het echte leven lol
haha lol #funnyquote:Op zondag 26 oktober 2025 11:38 schreef Ansa het volgende:
[..]
Mensen werken, dat jij nou zeeen van tijd hebt overdag.😂
DPD is het overwegen niet eens waard, ik hoop toch echt dat mensen dat niet meer doen.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:57 schreef Ansa het volgende:
[..]
Post NL is nog kutter en DPD al helemaal.
Ik bestel nog wel eens wat via Amazon wat bezorgd wordt door DHL en dat gaat altijd goed. Krijg altijd netjes een mail van de te voren tussen welke tijd het bezorgd wordt. Heel soms wat vertraging, maar het gaat bijna altijd gewoon goed.quote:
Tuurlijk, waar gehakt wordt vallen spaanders. Hier is echter de bezorger een totaalidioot, en heeft een lokale winkelier duidelijke een dealtje met hem.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik bestel nog wel eens wat via Amazon wat bezorgd wordt door DHL en dat gaat altijd goed. Krijg altijd netjes een mail van de te voren tussen welke tijd het bezorgd wordt. Heel soms wat vertraging, maar het gaat bijna altijd gewoon goed.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt hoor, het kan niet allemaal perfect gaan. En vooral met pakketbezorging, mensen bestellen vandaag de dag alles bij elkaar een shitload aan spullen wat allemaal bezorgd moet worden. Het lijkt me normaal dat niet alles vlekkeloos gaat.
Ben je ook al obsessed?quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:26 schreef Cupfighter het volgende:
TS, de zure kut waar de mannen hard voor weglopen
Er zijn teveel fouten.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik bestel nog wel eens wat via Amazon wat bezorgd wordt door DHL en dat gaat altijd goed. Krijg altijd netjes een mail van de te voren tussen welke tijd het bezorgd wordt. Heel soms wat vertraging, maar het gaat bijna altijd gewoon goed.
Waar mensen werken worden fouten gemaakt hoor, het kan niet allemaal perfect gaan. En vooral met pakketbezorging, mensen bestellen vandaag de dag alles bij elkaar een shitload aan spullen wat allemaal bezorgd moet worden. Het lijkt me normaal dat niet alles vlekkeloos gaat.
Ik gun DPD de markt met dergelijk innovatief inzicht. Prima bedrijf.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
DPD is het overwegen niet eens waard, ik hoop toch echt dat mensen dat niet meer doen.
Via Post NL en pakketpunten gaat het hier meestal wel prima. Ik heb voor sommigen een lastig te vinden ingang en ook deurbel, daardoor gaat het hier al gauw mis. Ik probeer het niet eens meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |