Nee, zonder klokwijziging dus werd 4.30 wakkerquote:Op zondag 26 oktober 2025 05:37 schreef Dotteke het volgende:
Dat is wel lekker. Maar dan ben je net 7 min wakker?
Ja ik weet het, maar dit is wel raar dat hij op het ene aparaat wel een post doorgeeft en op het andere nietquote:Op zondag 26 oktober 2025 05:43 schreef _UserName_ het volgende:
Iteejer gaat er mee aan de slag vandaag
Scheelt ook dat ik niet meer weet wat te doen, ben al vanaf vrijdag bezigquote:Op zondag 26 oktober 2025 05:46 schreef _UserName_ het volgende:
scheelt dat het zondag is en je de hele dag nog hebt
Wekker, klokje van de ping, de klok in de kamer en de klok in de keuken.quote:Op zondag 26 oktober 2025 05:40 schreef _UserName_ het volgende:
hier 1 klok en een wekker, rest is digitaal
Dat voelt wel aan als een serieus issue. Als het op het ene wel doet en de andere niet is het ook nog eens super moeilijk te debuggen. Succes Iteejer straksquote:Op zondag 26 oktober 2025 06:09 schreef Dotteke het volgende:
En ook posten van mij zelf komen niet door
Ja is echt heel raar, heb het nu twee keer gehad. een keer met UN en een keer nu bij GGquote:Op zondag 26 oktober 2025 06:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat voelt wel aan als een serieus issue. Als het op het ene wel doet en de andere niet is het ook nog eens super moeilijk te debuggen. Succes Iteejer straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |