abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219106713
Bizar weer.
In 2023 rijdt Mohammed Al S. met zijn bestelbus zanger en componist Rob Janszen (66) dood. Reed veel te hard, ramde de scooter van het slachtoffer en sloeg direct op de vlucht, stopte niet eens en stapte ook niet uit. Deze week eindelijk de rechtszaak, na 2 jaar.

Eis: drie maanden gevangenis. Maar ja, de uit Syrië afkomstige Mohammed was niet in de rechtbank. Niemand weet namelijk meer waar hij is.
Na 2 jaar.

quote:
De officier van justitie zag een taakstraf, die vaak bij zulke ongelukken wordt geëist, niet zitten. Mohamed Al S. is onvindbaar, dus een taakstraf heeft niet zoveel zin, concludeerde ze. Daarom eiste ze drie maanden cel en daarnaast ook dat Al S. een jaar niet mag rijden.

Omdat er geen verdediging was, was de zaak daarmee klaar. De uitspraak van de rechtbank volgt op 4 november.
Rechtsstaat Nederland.
quote:
De weduwe van Rob Janszen vertelde dat ze vijf dagen voor het ongeluk nog hun tienjarig huwelijksfeest hadden gevierd. Na het ongeluk waakte ze negentien dagen bij haar man in het ziekenhuis, maar hij kwam niet meer bij uit zijn coma.
Arme vrouw.

https://www.omroepbrabant(...)tegen-pakketbezorger

[ Bericht 1% gewijzigd door PieterDeRijcke op 26-10-2025 01:08:36 ]
pi_219106758
Goh, wederom een incidentje met een Syriër.
pi_219106773
En dan ook eigenlijk nog een taakstraf willen.
pi_219106790
quote:
Mohammed Al S. (...) Syrië
*Surprised Picachu*
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_219106953
Maar als je er wat van vindt word je geband. Totdat het jou overkomt!
pi_219107015
brrr je zult het op je geweten hebben.
Dan smaakt een broodje kaas ook een tijdje niet zo lekker meer!
pi_219107095
Eens kijken...

Syriër...
Ongeluk...
Doorrijden...

Niks aan de hand. Is de normaalste zaak van de wereld. /s
pi_219107171
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 02:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Die spits bij Roda toen deed t wel aardig.
Mwah.
U MAD?
pi_219107185
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 01:46 schreef de_boswachter het volgende:
Uit Syrië komt niets goeds.
Het tuig uit de derde wereld dat hier binnenkomt, maakt het niets uit als ze iemand doodrijden, een mensenleven is in hun cultuur niet zoveel waard.
Graag verwijderen
  zondag 26 oktober 2025 @ 07:26:50 #10
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_219107217
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 07:01 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Het tuig uit de derde wereld dat hier binnenkomt, maakt het niets uit als ze iemand doodrijden, een mensenleven is in hun cultuur niet zoveel waard.
Tenzij het z'n broer, vader, of buurman van de neef van z'n slager is. En als de dader een ongelovige blanke was is het feest helemaal compleet.

Dat je iemand dood rijdt tijdens veel te snel rijden vind ik al een flinke straf waard. Je neemt dan willens en wetens een extra risico op ongelukken. Maar daarna ook nog eens doorrijden en je niet melden vind ik zo mogelijk nog kwalijker. Mag de straf automatisch 2x zo hoog maken w.m.b. :{
pi_219107262
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2025 07:26 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Tenzij het z'n broer, vader, of buurman van de neef van z'n slager is. En als de dader een ongelovige blanke was is het feest helemaal compleet.

Dat je iemand dood rijdt tijdens veel te snel rijden vind ik al een flinke straf waard. Je neemt dan willens en wetens een extra risico op ongelukken. Maar daarna ook nog eens doorrijden en je niet melden vind ik zo mogelijk nog kwalijker. Mag de straf automatisch 2x zo hoog maken w.m.b. :{
Ja, dat vind ik ook. Als je veel te snel rijdt en daardoor iemand doodt en daarna doorrijdt zonder je te melden, kun je dat wat mij betreft als moord beschouwen. De straf moet veel zwaarder zijn. directe zware vervolging en een lange rijontzegging.
Graag verwijderen
  zondag 26 oktober 2025 @ 08:34:03 #12
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219107397
Dezelfde charlatans die toentertijd beweerden dat het allemaal dokters en ingenieurs waren staan nu weer voor de camera te liegen dat de toestroom van kansloze islamitische immigranten absoluut niet de hoofdreden is voor bijna alle huidige problematiek in ons land.
  zondag 26 oktober 2025 @ 08:39:47 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_219107438
Het zijn echt zo opvallen van Mohammed s in zwarte golfjes die dit doen. Statistisch bijna onmogelijk. Ook vaak jonge vrouwen die ze dood rijden
The End Times are wild
pi_219107506
Tja moet je maar geen Syriërs naar je land halen. Risico van het beleid.
pindazakje
  zondag 26 oktober 2025 @ 08:50:10 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_219107515
Die is in Syrië een andere ID-kaart op gaan halen en heeft inmiddels alweer asiel onder een andere naam.
  zondag 26 oktober 2025 @ 08:53:38 #16
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_219107548
Nou ja.... er zijn toch geen cellen dus hij zou sowieso een enkelband krijgen. Maakt allemaal niet veel uit.
pi_219107767
quote:
Mohamed Al S. is onvindbaar, dus een taakstraf heeft niet zoveel zin, concludeerde ze.
Want het eisen van celstraf tegen iemand die niet meer te vinden is heeft wel zin?

Sowieso absurd dat het doodrijden van iemand op zo'n manier zou leiden tot een taakstraf, ook al was de dader wel aanwezig geweest.
pi_219107798
Tja jullie stemmen hier voor en vallen mensen verbaal aan die iets anders willen.
pi_219107802
Je zal maar 3 maanden eisen... maar.... maar....
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_219107854
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 08:39 schreef LXIV het volgende:
Het zijn echt zo opvallen van Mohammed s in zwarte golfjes die dit doen. Statistisch bijna onmogelijk. Ook vaak jonge vrouwen die ze dood rijden
Ik ben wel benieuwd naar je data hiervan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_219107859
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 08:39 schreef LXIV het volgende:
En blanke kinderen met blauwe ogen :(
pi_219107865
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 10:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd naar je data hiervan.
pi_219107969
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 08:34 schreef Cruzinats het volgende:
Dezelfde charlatans die toentertijd beweerden dat het allemaal dokters en ingenieurs waren staan nu weer voor de camera te liegen dat de toestroom van kansloze islamitische immigranten absoluut niet de hoofdreden is voor bijna alle huidige problematiek in ons land.
Dat waren de mensen die in de jaren 80 en 90 vluchtten omdat intellectuelen vaak het eerst vervolgt worden, ik heb er een paar in mijn kring en dat zijn stuk voor stuk allemaal mensen die aan de top van de maatschappij meedoen, en doorgaans ook geen Moslim zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219108125
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2025 10:45 schreef raptorix het volgende:

[..]
Dat waren de mensen die in de jaren 80 en 90 vluchtten omdat intellectuelen vaak het eerst vervolgt worden, ik heb er een paar in mijn kring en dat zijn stuk voor stuk allemaal mensen die aan de top van de maatschappij meedoen, en doorgaans ook geen Moslim zijn.
Ook de moslims die vluchtten waren toen nog heel anders, vaak het laatste restje van de sterk geliberaliseerde islamieten van de periode na WOII. Die van de minirokjes en het nachtleven van Kabul en Teheran. We moeten niet vergeten dat de achterlijke islam sinds de jaren 70 weer aan een opmars bezig is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_219108156
"Ja maar, NLers doen ook zulke dingen hoor"!!!
:')
Nou,

Als ze eens stoppen met ongecontroleerd zulk gajes binnen te halen, dan had deze man gewoon nog geleefd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')