Rechtsstaat Nederland.quote:De officier van justitie zag een taakstraf, die vaak bij zulke ongelukken wordt geëist, niet zitten. Mohamed Al S. is onvindbaar, dus een taakstraf heeft niet zoveel zin, concludeerde ze. Daarom eiste ze drie maanden cel en daarnaast ook dat Al S. een jaar niet mag rijden.
Omdat er geen verdediging was, was de zaak daarmee klaar. De uitspraak van de rechtbank volgt op 4 november.
Arme vrouw.quote:De weduwe van Rob Janszen vertelde dat ze vijf dagen voor het ongeluk nog hun tienjarig huwelijksfeest hadden gevierd. Na het ongeluk waakte ze negentien dagen bij haar man in het ziekenhuis, maar hij kwam niet meer bij uit zijn coma.
*Surprised Picachu*quote:Mohammed Al S. (...) Syrië
Mwah.quote:Op zondag 26 oktober 2025 02:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die spits bij Roda toen deed t wel aardig.
Het tuig uit de derde wereld dat hier binnenkomt, maakt het niets uit als ze iemand doodrijden, een mensenleven is in hun cultuur niet zoveel waard.quote:
Tenzij het z'n broer, vader, of buurman van de neef van z'n slager is. En als de dader een ongelovige blanke was is het feest helemaal compleet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:01 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het tuig uit de derde wereld dat hier binnenkomt, maakt het niets uit als ze iemand doodrijden, een mensenleven is in hun cultuur niet zoveel waard.
Ja, dat vind ik ook. Als je veel te snel rijdt en daardoor iemand doodt en daarna doorrijdt zonder je te melden, kun je dat wat mij betreft als moord beschouwen. De straf moet veel zwaarder zijn. directe zware vervolging en een lange rijontzegging.quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij het z'n broer, vader, of buurman van de neef van z'n slager is. En als de dader een ongelovige blanke was is het feest helemaal compleet.
Dat je iemand dood rijdt tijdens veel te snel rijden vind ik al een flinke straf waard. Je neemt dan willens en wetens een extra risico op ongelukken. Maar daarna ook nog eens doorrijden en je niet melden vind ik zo mogelijk nog kwalijker. Mag de straf automatisch 2x zo hoog maken w.m.b.
Want het eisen van celstraf tegen iemand die niet meer te vinden is heeft wel zin?quote:Mohamed Al S. is onvindbaar, dus een taakstraf heeft niet zoveel zin, concludeerde ze.
Ik ben wel benieuwd naar je data hiervan.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:39 schreef LXIV het volgende:
Het zijn echt zo opvallen van Mohammed s in zwarte golfjes die dit doen. Statistisch bijna onmogelijk. Ook vaak jonge vrouwen die ze dood rijden
En blanke kinderen met blauwe ogenquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:39 schreef LXIV het volgende:
Het zijn echt zo opvallen van Mohammed s in zwarte golfjes die dit doen. Statistisch bijna onmogelijk. Ook vaak jonge vrouwen die ze dood rijden
quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je data hiervan.
Dat waren de mensen die in de jaren 80 en 90 vluchtten omdat intellectuelen vaak het eerst vervolgt worden, ik heb er een paar in mijn kring en dat zijn stuk voor stuk allemaal mensen die aan de top van de maatschappij meedoen, en doorgaans ook geen Moslim zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:34 schreef Cruzinats het volgende:
Dezelfde charlatans die toentertijd beweerden dat het allemaal dokters en ingenieurs waren staan nu weer voor de camera te liegen dat de toestroom van kansloze islamitische immigranten absoluut niet de hoofdreden is voor bijna alle huidige problematiek in ons land.
Ook de moslims die vluchtten waren toen nog heel anders, vaak het laatste restje van de sterk geliberaliseerde islamieten van de periode na WOII. Die van de minirokjes en het nachtleven van Kabul en Teheran. We moeten niet vergeten dat de achterlijke islam sinds de jaren 70 weer aan een opmars bezig is.quote:Op zondag 26 oktober 2025 10:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat waren de mensen die in de jaren 80 en 90 vluchtten omdat intellectuelen vaak het eerst vervolgt worden, ik heb er een paar in mijn kring en dat zijn stuk voor stuk allemaal mensen die aan de top van de maatschappij meedoen, en doorgaans ook geen Moslim zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |