abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219371071
Dus, welke aandelen moet ik kopen?
pi_219371087
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 16:02 schreef Simmertje het volgende:
Dus, welke aandelen moet ik kopen?
Boeing en Blackwater.

Maar als je dat 2 weken geleden had gedaan had je heel wat meer winst gehad. Toen zat deze stap er al aan te komen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219371148
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 14:26 schreef hondonspain het volgende:
Lees net dat Ukraine tankers aanvallen voor de Turkse kust, blijkbaar nieuw normaal aan het worden om boten aan te vallen?
Nee, Oekraïne heeft al een flink deel van de marine laten zinken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 29 november 2025 @ 17:07:00 #279
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219371335
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:07 schreef Perrin het volgende:
Ja de hoofdvoorstelling is begonnen.

[ x ]
De oorlog verklaren via Twitter :') :') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219371352
Wanneer de eerste Amerikanen slachtoffers gemaakt worden door operaties op de grond, zullen we zien wie de langste adem heeft.
  zaterdag 29 november 2025 @ 17:16:09 #281
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_219371364
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:12 schreef Since2003 het volgende:
Wanneer de eerste Amerikanen slachtoffers gemaakt worden door operaties op de grond, zullen we zien wie de langste adem heeft.
Ik vermoed dat alles via vliegdekschepen en drones gaat om eerlijk te zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_219371374
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik vermoed dat alles via vliegdekschepen en drones gaat om eerlijk te zijn.
Denk dat dit in de dikke jungles van Venezuela nog wel eens tegen kan vallen zonder voeten aan de grond.
pi_219371389
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Denk dat dit in de dikke jungles van Venezuela nog wel eens tegen kan vallen zonder voeten aan de grond.
Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 29 november 2025 @ 17:24:04 #284
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_219371393
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:18 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Meer van, waarom zouden ze daar komen? Je bedoelt om daadwerkelijk drugslabs te ontmantelen in de jungle?

Gok dat ze eerder gewoon Maduro onder druk willen zetten met het bombarderen van zijn assets.

Uberhaupt is het einddoel nogal vaag.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_219371404
L
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Meer van, waarom zouden ze daar komen? Je bedoelt om daadwerkelijk drugslabs te ontmantelen in de jungle?

Gok dat ze eerder gewoon Maduro onder druk willen zetten met het bombarderen van zijn assets.
etterlijk de bazen van de gangs liquideren. Incl Maduro, dat gaan ze doen.
Vakman pur sang
pi_219371421
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
L
[..]
etterlijk de bazen van de gangs liquideren. Incl Maduro, dat gaan ze doen.
Wat niks gaat oplossen verder. Want de opvolgers van de opvolgers van de opvolgers van deze bazen staan al klaar.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219371438
quote:
Maar Trump is toch al agent Orange? :P
pi_219371471
https://nos.nl/artikel/25(...)nezuela-als-gesloten

quote:
Volgens The New York Times spraken Trump en Maduro vorige week telefonisch over een mogelijke ontmoeting in de VS. Het Witte Huis heeft geen mededelingen gedaan over het telefoongesprek
quote:
ABC-eilanden

Venezuela ligt vlak bij Curaçao, Bonaire en Aruba. Zo ligt Curaçao op zo'n 65 kilometer uit de kust van het Zuid-Amerikaanse land.

Volgens een woordvoerder van KLM heeft de boodschap van Trump geen invloed op de vluchten die ze uitvoeren. "Wij vliegen al niet op Venezuela en komen ook niet bij het luchtruim in de buurt", aldus een woordvoerder. Zij ziet daarom geen effect voor vluchten op Curaçao, Bonaire en Aruba.

Volgens TUI-woordvoerder Petra Kok zijn er ook voor hen vooralsnog geen beperkende maatregelen voor vluchten naar Curaçao. "Maar we volgen de situatie nauwgezet, omdat Venezuela dicht bij Curaçao ligt."
pi_219371472
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wat niks gaat oplossen verder. Want de opvolgers van de opvolgers van de opvolgers van deze bazen staan al klaar.
Is natuurlijk bullshit dat het niets oplost.
De gewone bevolking moet leven met bedreiging en armoede en zien hun kinderen geronseld worden door gangs. En de bendeleden leven in zware luxe.
Ook Italië heeft een heftige oorlog tegen de maffia gehad met vele doden. En de maffia is nog een tiende van wat het was destijds.
Ook vele andere voorbeelden waarbij het zeker wel efficiënt is.
Als je maar genoeg vernietigd en ook de “kinderen van” meepakt kan je het uitroeien.
Net als met kakkerlakken moet je ook de eitjes vernietigen en dan is er geen reproductie meer.
Vakman pur sang
  zaterdag 29 november 2025 @ 18:22:32 #290
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219371679
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
De gewone bevolking moet leven met bedreiging en armoede en zien hun kinderen geronseld worden door gangs. En de bendeleden leven in zware luxe.
Ook Italië heeft een heftige oorlog tegen de maffia gehad met vele doden. En de maffia is nog een tiende van wat het was destijds.
Als je maar genoeg vernietigd en ook de “kinderen van” meepakt kan je het uitroeien.
Net als met kakkerlakken moet je ook de eitjes vernietigen en dan is er geen reproductie meer.
Eerst begaan zijn met de gewone bevolking en een beroep doen op de humaniteit, maar vervolgens een indirecte oproep doen tot genocide. Best knap.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219371718
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Behalve dat "de kinderen meepakken" behoorlijk koekoek is, ga je volledig voorbij aan de wet van vraag en aanbod. Want zonder de enorme vraag naar drugs uit de VS zou de bijbehorende criminaliteit en de ellende die daar bij komt kijken in Zuid Amerika er niet op de huidige schaal zijn. Maar daarvoor zou Trump in de VS grote maatschappelijke problemen moeten gaan oplossen. Probleem voor Trump en zijn cronies is wel dat dat aanzienlijk minder stoere spierbal acties vereist die het goed doen in de Trump real life soap opera.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 29 november 2025 @ 18:36:54 #292
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219371741
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 15:07 schreef Perrin het volgende:
Ja de hoofdvoorstelling is begonnen.

[ x ]
Sinds wanneer heeft die boze opa iets te zeggen over het luchtruim van een ander land?
Huilen dan.
pi_219371743
quote:
Dus je kan nog rustig op vakantie naar Curaçao? Nee, ik niet zelf helaas.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  zaterdag 29 november 2025 @ 18:38:20 #294
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_219371747
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Eerst begaan zijn met de gewone bevolking en een beroep doen op de humaniteit, maar vervolgens een indirecte oproep doen tot genocide. Best knap.
Dat je niet weet hoe Italië de kinderen van maffiosi heeft aangepakt geeft niet, maar dit is toch wel tergend dom.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_219371750
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:22 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
De kinderen van gangmembers zijn vaak al dealers die kun je rustig vastzetten of heropvoeden.
Vakman pur sang
pi_219371767
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Sinds wanneer heeft die boze opa iets te zeggen over het luchtruim van een ander land?
Nou ja, als jij met je vliegtuig van Budget Airlines of Easyjet vol vakantiegangers door het Venezolaanse luchtruim vliegt, dan heb je de kans dat je je eindbestemming niet haalt. Dat is wat Trump eigenlijk bedoeld.
pi_219371781
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:38 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Dat je niet weet hoe Italië de kinderen van maffiosi heeft aangepakt geeft niet, maar dit is toch wel tergend dom.
Inderdaad: tribunale dei minorenni
Vakman pur sang
pi_219371814
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 18:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dus je kan nog rustig op vakantie naar Curaçao? Nee, ik niet zelf helaas.
Ja er is niks aan de hand bij Curacao
pi_219371945
Als je de komende week op vakantie bent op Curaçao, Aruba of Bonaire, dan heb je wel kans op een verlengd verblijf lijkt mij. Aruba en Venezuela liggen dichter bij elkaar dan Amsterdam en Utrecht.
pi_219371983
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 november 2025 19:10 schreef Jojoke het volgende:
Als je de komende week op vakantie bent op Curaçao, Aruba of Bonaire, dan heb je wel kans op een verlengd verblijf lijkt mij. Aruba en Venezuela liggen dichter bij elkaar dan Amsterdam en Utrecht.
Het weer zal daar ongetwijfeld beter zijn, maar ik zou die strandvakantie toch maar even uitstellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')