O, dat is een afwijking. Dan heb je kennelijk pedofiele gevoelens. Maar dat speelt hier toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:00 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Maar, waarom 5-jarige meisjes? Wat is daar erotisch aan?
Hoe de wereld veranderd is: toen ik op de middelbare school zat was er een klasgenote van 13 met een 21 jarige vriend. Was bijzonder, maar het werd wel gewoon geaccepteerd.quote:Op vrijdag 14 november 2025 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een knul van 20 is ook niet goed bij zijn paasei als hij achter een 13-jarig meisje aanzit. Die mag dat ook niet. Dus ik weet niet wat jij aan het ijlen bent?
Nee, klopt. Dus laat maar.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O, dat is een afwijking. Dan heb je kennelijk pedofiele gevoelens. Maar dat speelt hier toch helemaal niet?
Dan ben ik wel benieuwd hoe oud jij bentquote:Op zaterdag 15 november 2025 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe de wereld veranderd is: toen ik op de middelbare school zat was er een klasgenote van 13 met een 21 jarige vriend. Was bijzonder, maar het werd wel gewoon geaccepteerd.
Mijn ouders schelen tien jaar, mijn vader is van 1944, mijn moeder van 1954. Hun relatie begon toen mijn moeder 15 of 16 jaar was, heeft ze mij ooit verteld, dat moet dus rond 1970 geweest zijn. Weet je hoe die twee elkaar ontmoet hebben? Mijn vader was leerkracht, mijn moeder was een van zijn leerlingen.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoe de wereld veranderd is: toen ik op de middelbare school zat was er een klasgenote van 13 met een 21 jarige vriend. Was bijzonder, maar het werd wel gewoon geaccepteerd.
Mijn middelbare schooltijd betrof de jaren 80 en 90.quote:Op zaterdag 15 november 2025 09:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd hoe oud jij bent
Ik denk dat ook toen er voor het huwelijk al het een en ander gebeurde.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:02 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Mijn ouders schelen tien jaar, mijn vader is van 1944, mijn moeder van 1954. Hun relatie begon toen mijn moeder 15 of 16 jaar was, heeft ze mij ooit verteld, dat moet dus rond 1970 geweest zijn. Weet je hoe die twee elkaar ontmoet hebben? Mijn vader was leerkracht, mijn moeder was een van zijn leerlingen.
Enig idee wat ze vandaag doen met een leraar die een relatie begint met een van zijn leerlingen?Al weet ik niet wanneer mijn ouwe voor het eerst bij mijn moeder naar binnen gegaan is, het zou kunnen dat dat pas gebeurd is toen mijn moeder al meerderjarig was, in die tijd was het veelal nog gebruikelijk dat je pas met elkaar naar bed ging nadat je getrouwd was, toch?
Er heerst bij het publiek wat dat betreft ook een dubbele moraal wat vrouwen en mannen betreft, heb ik altijd ervaren. Als een lerares een relatie begint met een 15-jarige jongen, dan verschijnen er vaak reacties als: "Wat een geluk voor die jongen!", en zelfs degenen die het afkeuren, roepen veel minder luid dan in het geval van een leraar die een relatie begint met een 15-jarige leerlinge. In dat laatste geval staat het vol met reacties als: "Ophangen die vent! Castreren! Levenslang!"quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat ook toen er voor het huwelijk al het een en ander gebeurde.
Mijn ouders hadden een leeftijdsverschil van 17 jaar. Mijn moeder was toen 17 en zijn secretaresse.
Daar kijkt men tegenwoordig ook anders naar.
Ik heb er zelf niet zoveel moeite mee als het om een bestendige relatie gaat. Als je echter als volwassen man probeert zoveel mogelijk jonge meisjes te versieren, dan wel.
Dat kunnen ze wel, maar ze hebben het niet gedaan. Daarom stel ik ook dat zijevenzeer schuldig zijn en laakbaar gedrag hebben vertoond.quote:Op zaterdag 15 november 2025 08:02 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Als zijn gedrag zo erg opvalt, waarom kunnen ze hem dan geen toegangsverbod geven?
Dat verklaart waarom jij de ziekelijke neiging hebt hier te verdedigen dat er een 13-jarig meisje wordt aangerand. Zoek hulp.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:02 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Mijn ouders schelen tien jaar, mijn vader is van 1944, mijn moeder van 1954. Hun relatie begon toen mijn moeder 15 of 16 jaar was, heeft ze mij ooit verteld, dat moet dus rond 1970 geweest zijn. Weet je hoe die twee elkaar ontmoet hebben? Mijn vader was leerkracht, mijn moeder was een van zijn leerlingen.
Enig idee wat ze vandaag doen met een leraar die een relatie begint met een van zijn leerlingen?Al weet ik niet wanneer mijn ouwe voor het eerst bij mijn moeder naar binnen gegaan is, het zou kunnen dat dat pas gebeurd is toen mijn moeder al meerderjarig was, in die tijd was het veelal nog gebruikelijk dat je pas met elkaar naar bed ging nadat je getrouwd was, toch?
Dat is maar een enkeling die dat post. Het gross van de weldenkende mensen walgt ook gewoon van de berichten over hitsige leraressen die minderjarige leerlingen pakken. Als je tenminste gezond verstand hebt wel.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:32 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Er heerst bij het publiek wat dat betreft ook een dubbele moraal wat vrouwen en mannen betreft, heb ik altijd ervaren. Als een lerares een relatie begint met een 15-jarige jongen, dan verschijnen er vaak reacties als: "Wat een geluk voor die jongen!", en zelfs degenen die het afkeuren, roepen veel minder luid dan in het geval van een leraar die een relatie begint met een 15-jarige leerlinge. In dat laatste geval staat het vol met reacties als: "Ophangen die vent! Castreren! Levenslang!"
En vrouwen maar mekkeren dat ze onderdrukt worden en geen rechten hebben.
Op zich eens, maar deze knakker viel gewoon meisjes lastig. En dat is ook walgelijk met leeftijdsgenoten.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:32 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Er heerst bij het publiek wat dat betreft ook een dubbele moraal wat vrouwen en mannen betreft, heb ik altijd ervaren. Als een lerares een relatie begint met een 15-jarige jongen, dan verschijnen er vaak reacties als: "Wat een geluk voor die jongen!", en zelfs degenen die het afkeuren, roepen veel minder luid dan in het geval van een leraar die een relatie begint met een 15-jarige leerlinge. In dat laatste geval staat het vol met reacties als: "Ophangen die vent! Castreren! Levenslang!"
Wandelinggenot.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:32 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Waar verdedig ik hier het aanranden van 13-jarige meisjes??quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom jij de ziekelijke neiging hebt hier te verdedigen dat er een 13-jarig meisje wordt aangerand. Zoek hulp.
Wel ja, wat die Theo gedaan heeft, is dus allesbehalve een slachtofferloos feit. Die tieners gingen niet akkoord, en zelfs al zouden ze wel akkoord gegaan zijn, dan nog waren ze te jong om toestemming te geven.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Op zich eens, maar deze knakker viel gewoon meisjes lastig. En dat is ook walgelijk met leeftijdsgenoten.
quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat is maar een enkeling die dat post. Het gross van de weldenkende mensen walgt ook gewoon van de berichten over hitsige leraressen die minderjarige leerlingen pakken. Als je tenminste gezond verstand hebt wel.
Als je in een topic over het aanranden van een 13-jarig meisje post dat het normaal is om je aangetrokken te voelen tot 13-jarige meisjes en dat de natuur is, kan je lullen wat je wil, maar dan ben je gewoon fout bezig.quote:Op zaterdag 15 november 2025 11:01 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Waar verdedig ik hier het aanranden van 13-jarige meisjes??Begrijpend lezen is niet jouw sterkste kant. Ik verdedig enkel de vrijheid van gedachten, dat is wat anders dan slechte daden verdedigen hé. Je mag ook niet vermoorden, maar ben je daarom een moordenaar omdat je puur in je hoofd iemand een kopje kleiner maakt die je niet kunt uitstaan??
Omdat mannen en vrouwen misschien gelijkwaardig zijn, maar niet gelijk. Snap dus ook niet waarom je denkt dat dat per definitie een eerlijke vergelijking is.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:32 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Als je post dat je tot iemand aangetrokken voelen hetzelfde is als die persoon aanranden, dan kan je lullen wat je wil, maar dan ben je gewoon fout bezig. Als jij in de winkel iets ziet dat je graag zou hebben, maar het is heel duur en jij kunt het daarom niet betalen, ben je dan per definitie een dief alleen maar omdat je dat product zou willen hebben?quote:Op zaterdag 15 november 2025 12:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je in een topic over het aanranden van een 13-jarig meisje post dat het normaal is om je aangetrokken te voelen tot 13-jarige meisjes en dat de natuur is, kan je lullen wat je wil, maar dan ben je gewoon fout bezig.
Mooie vergelijking. Meisjes en spullen. Een meisje niet meer zien als een ‘ding’.quote:Op zaterdag 15 november 2025 13:10 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Als je post dat je tot iemand aangetrokken voelen hetzelfde is als die persoon aanranden, dan kan je lullen wat je wil, maar dan ben je gewoon fout bezig. Als jij in de winkel iets ziet dat je graag zou hebben, maar het is heel duur en jij kunt het daarom niet betalen, ben je dan per definitie een dief alleen maar omdat je dat product zou willen hebben?
Ik wou alleen maar duidelijk maken dat er een verschil is tussen daden en gedachten, dat je iemand enkel mag straffen vanwege hetgeen diegene gedaan heeft, niet vanwege hetgeen iemand denkt of voelt. Begrijp je het dan niet?quote:Op zaterdag 15 november 2025 21:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Mooie vergelijking. Meisjes en spullen. Een meisje niet meer zien als een ‘ding’.
Functioneel. Voor de lust.
Weerzinwekkend hoe je dit goedpraat.
Zoek hulpquote:Op zaterdag 15 november 2025 13:10 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Als je post dat je tot iemand aangetrokken voelen hetzelfde is als die persoon aanranden, dan kan je lullen wat je wil, maar dan ben je gewoon fout bezig. Als jij in de winkel iets ziet dat je graag zou hebben, maar het is heel duur en jij kunt het daarom niet betalen, ben je dan per definitie een dief alleen maar omdat je dat product zou willen hebben?
Welke hulp? Dat kan ik ook tegen jou zeggen. Er bestaat zoiets als het recht op vrije meningsuiting. Niemand zal het verkrachten of aanranden van wie dan ook goedpraten. Maar begrijp je dan niet dat je géén regels kunt maken over wat anderen mogen denken en voelen? Je kíest daar niet eens voor. Ben jij ooit verliefd op iemand geweest? Kun je je de dag herinneren dat je ervoor kóós verliefd te worden? Welke muziek hoor jij graag? Kun je je de dag herinneren dat je ervoor kóós dat soort muziek mooi te vinden?quote:
Zoek hulpquote:Op zondag 16 november 2025 08:55 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Welke hulp? Dat kan ik ook tegen jou zeggen. Er bestaat zoiets als het recht op vrije meningsuiting. Niemand zal het verkrachten of aanranden van wie dan ook goedpraten. Maar begrijp je dan niet dat je géén regels kunt maken over wat anderen mogen denken en voelen? Je kíest daar niet eens voor. Ben jij ooit verliefd op iemand geweest? Kun je je de dag herinneren dat je ervoor kóós verliefd te worden? Welke muziek hoor jij graag? Kun je je de dag herinneren dat je ervoor kóós dat soort muziek mooi te vinden?
Mwa ik weet niet. Ik denk dat elke mannelijke puber wel eens gedacht heeft aan zijn lerares, en dat daarom het woord "niceee" er bij wordt gehaald.quote:Op zaterdag 15 november 2025 10:36 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Dat is maar een enkeling die dat post. Het gross van de weldenkende mensen walgt ook gewoon van de berichten over hitsige leraressen die minderjarige leerlingen pakken. Als je tenminste gezond verstand hebt wel.
Omdat timmmmm niet begrijpt dat opgewonden raken van iemand die je toevallig ziet, zonder daarom die persoon op welke manier dan ook lastig te vallen, iets anders is dan iemand verkrachten of aanranden.quote:
https://www.denederlandseggz.nl/quote:Op zondag 16 november 2025 13:07 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Omdat timmmmm niet begrijpt dat opgewonden raken van iemand die je toevallig ziet, zonder daarom die persoon op welke manier dan ook lastig te vallen, iets anders is dan iemand verkrachten of aanranden.Omdat timmmmm mij als een misdadiger/geesteszieke beschouwt omdat ik van mijn mening dat je mensen niet mag straffen omwille van hetgeen er in hun hoofd omgaat.
Ik denk dat jij juist hulp nodig hebtquote:Op zondag 16 november 2025 13:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
https://www.denederlandseggz.nl/
Ik wil je zelfs op weg helpen. Ik hoop dat je snel beter wordt!
Doe eens normaal joh, is dit je manier van een discussie aangaan?quote:Op zondag 16 november 2025 13:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
https://www.denederlandseggz.nl/
Ik wil je zelfs op weg helpen. Ik hoop dat je snel beter wordt!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |