Ehhh nee? Dat is niet normaal. Misschien ben je depressief.quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vreemd dat je op die leeftijd nog libido hebt. Ik ben een stukje jonger, maar dat van mij is al helemaal verdwenen. Dat geldt volgens mij voor de meeste mannen die veertiger zijn.
Ik vind wel dat je zo'n meisje dan tot de orde moet roepen en haar vertellen dat het gaat om wat er daadwerkelijk gebeurd is en niet hoe zij denkt dat het ook zou kunnen zijn gegaanquote:Lena, die in het bubbelbad het dichtst bij Theo zat, heeft ook gezegd dat ze bang was dat hij onder water haar bikinibroekje naar beneden zou schuiven. “Ik voelde me vies, ik wilde hem slaan. Ik dacht echt: ieuw!”
Ik ben Ettoquote:Op zondag 26 oktober 2025 02:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mag Astro boy ook begeleiding hier op Fok? Hij heeft PGB.
Misschien?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ehhh nee? Dat is niet normaal. Misschien ben je depressief.
Gelet op alles wat we weten denk ik dat het gedrag van deze man het probleem is en niet hoe een jong meisjes daarop reageert.quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je zo'n meisje dan tot de orde moet roepen en haar vertellen dat het gaat om wat er daadwerkelijk gebeurd is en niet hoe zij denkt dat het ook zou kunnen zijn gegaan
quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Hier mist veel context.
In een druk zwembad (of in dit geval een drukke, volle jacuzzi) kom je nu eenmaal wel eens tegen anderen aan.
Dat is bijna niet te voorkomen en we moeten ook niet zo krampachtig gaan doen dat we dat willen voorkomen omdat we overal iets achter zoeken.
Maar als het een jacuzzi betreft waar nog volop vrije ruimte was, dan is het wel raar als je dichtbij onbekenden gaat zitten en daarbij die anderen ook nog aan zou raken.
Als er vaker meldingen zijn geweest dat de betreffende man zich niet altijd helemaal zedelijk gedraagt, is de kans natuurlijk wel aanwezig dat er in elk geval bij een aantal van die gevallen opzet in het spel is.
Eens met dat in een drukke jacuzzi je wel eens in aanraking komt met een ander. Maar gelet op het gehele verhaal is hier toch overduidelijk geen sprake van een onopzettelijke aanraking?quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Hier mist veel context.
In een druk zwembad (of in dit geval een drukke, volle jacuzzi) kom je nu eenmaal wel eens tegen anderen aan.
Dat is bijna niet te voorkomen en we moeten ook niet zo krampachtig gaan doen dat we dat willen voorkomen omdat we overal iets achter zoeken.
Maar als het een jacuzzi betreft waar nog volop vrije ruimte was, dan is het wel raar als je dichtbij onbekenden gaat zitten en daarbij die anderen ook nog aan zou raken.
Als er vaker meldingen zijn geweest dat de betreffende man zich niet altijd helemaal zedelijk gedraagt, is de kans natuurlijk wel aanwezig dat er in elk geval bij een aantal van die gevallen opzet in het spel is.
Tot de orde roepen!? Ja dat is precies wat ze nodig heeft bij een verklaring, dat ze ook nog te horen krijgt van tut tut meisje, die emoties en angsten van jou doen er echt niet zo toe. Je bent alleen maar betast, gesnopen!?quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je zo'n meisje dan tot de orde moet roepen en haar vertellen dat het gaat om wat er daadwerkelijk gebeurd is en niet hoe zij denkt dat het ook zou kunnen zijn gegaan
Er ontbreekt helemaal geen context want de context staat letterlijk in het artikel en is dat er een bekend patroon van grensoverschrijdend gedrag is bij deze man, inclusief aan zijn zwengel zitten in die jacuzzi.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Hier mist veel context.
Dit gaat niet goed, hoor.quote:Op zondag 26 oktober 2025 07:09 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vreemd dat je op die leeftijd nog libido hebt. Ik ben een stukje jonger, maar dat van mij is al helemaal verdwenen. Dat geldt volgens mij voor de meeste mannen die veertiger zijn.
Het is al erg genoeg wat hij gedaan heeft. Om hem dan meteen uit te maken voor een pedo… Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij jonge meisjes kiest omdat die kwetsbaarder zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2025 13:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Dit gaat niet goed, hoor.
Anyway, Theo is niet zo beperkt dat die precies weet aan wie die moet zitten. Zit niet per ongeluk aan een 62 jarige Bert. Wat heeft een sexwerker voor nut als ze dan niet minderjarig is. Theo is een pedo. Die hoeven geen sex werker.
Alstublieft zegquote:Op zondag 26 oktober 2025 09:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Hier mist veel context.
Euh.... Dan ben je toch nog steeds een pedo??quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is al erg genoeg wat hij gedaan heeft. Om hem dan meteen uit te maken voor een pedo… Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij jonge meisjes kiest omdat die kwetsbaarder zijn.
Een pedofiel is iemand die seksueel geïnteresseerd is in pre puberale kinderen. Deze twee waren 13 en 14 en de meeste meiden van die leeftijd zitten dan al duidelijk in de pubertijd.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Euh.... Dan ben je toch nog steeds een pedo??
Uiteindelijk bereikt zo'n uitspraak de rechtbank (en ook de krant) terwijl het natuurlijk niet terzake doet.quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tot de orde roepen!? Ja dat is precies wat ze nodig heeft bij een verklaring, dat ze ook nog te horen krijgt van tut tut meisje, die emoties en angsten van jou doen er echt niet zo toe. Je bent alleen maar betast, gesnopen!?
Wat is dat toch met sommige mannen die lopen te kwijlen over 13-jarige meisjes? Als het borsten krijgt zouden ze het wel willen neuken? Net zo raar als die verhalen van leraressen in de VS die met hun 14-jarige leerling seks hebben. Als iemand van 21+ heb je toch geen enkel interesse meer in mensen onder de 16 jaar?quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een pedofiel is iemand die seksueel geïnteresseerd is in pre puberale kinderen. Deze twee waren 13 en 14 en de meeste meiden van die leeftijd zitten dan al duidelijk in de pubertijd.
Ok Theo.quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Hier mist veel context.
Hazes zou het niet met je eens zijn...quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is dat toch met sommige mannen die lopen te kwijlen over 13-jarige meisjes? Als het borsten krijgt zouden ze het wel willen neuken? Net zo raar als die verhalen van leraressen in de VS die met hun 14-jarige leerling seks hebben. Als iemand van 21+ heb je toch geen enkel interesse meer in mensen onder de 16 jaar?
Doe alsjeblieft even gezond man!quote:Op zondag 26 oktober 2025 08:38 schreef the-eye het volgende:
[..]
Efebofiel dan...quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een pedofiel is iemand die seksueel geïnteresseerd is in pre puberale kinderen. Deze twee waren 13 en 14 en de meeste meiden van die leeftijd zitten dan al duidelijk in de pubertijd.
Daar ben ik het op zich wel mee eens, zeker voor een 52 jarige is het bizar, maar goed.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat is dat toch met sommige mannen die lopen te kwijlen over 13-jarige meisjes? Als het borsten krijgt zouden ze het wel willen neuken? Net zo raar als die verhalen van leraressen in de VS die met hun 14-jarige leerling seks hebben. Als iemand van 21+ heb je toch geen enkel interesse meer in mensen onder de 16 jaar?
Ja en nee. Het was al de tweede kans.quote:Op zondag 26 oktober 2025 15:30 schreef the-eye het volgende:
Toch vind ik het raar dat een verstandelijk beperkt iemand zonder tussenkomst van een advocaat veroordeeld wordt of is daar de zaak niet zwaar genoeg voor?
quote:Op zondag 26 oktober 2025 09:53 schreef Ivo1985 het volgende:
Hier mist veel context.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |