FC Twente speler van Wolfswinkel is het hier roerend mee eens:quote:Op zondag 26 oktober 2025 12:44 schreef Strani het volgende:
"Zwak Ajax op verdiende achterstand bij Twente," Aldus Nu.nl. Dan is het wel heel erg, dat je zegt dat een ploeg verdiend achter staat in plaats van te zeggen dat Twente verdiend voor staat.
Het werkte niet omdat je er onverwacht wasquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe kon Twente dit in Grolsch-naam weggeven. Man man man.
Mijn theorie dat het beter gaat met ploegen als ik regelmatig in hun stad ben, kan de prullenbak in, ik was net nog onverwacht even lunchen in Enschede en het ging dus he-le-maal mis.
Zou dat het zijn? Mijn bezoeken aan Deventer zijn inderdaad altijd geplandquote:Op zondag 26 oktober 2025 15:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het werkte niet omdat je er onverwacht was
Arizona de Verlosser.quote:Op zondag 26 oktober 2025 16:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zou dat het zijn? Mijn bezoeken aan Deventer zijn inderdaad altijd gepland
Ik moet de volgende keer dus maar heel gepland, bewust en mindful naar Enschede gaan, wil ik FC Twente redden.
Jammerquote:Op zondag 26 oktober 2025 14:13 schreef Redefine het volgende:
Ah Heijtinga is nog een week langer trainer.
En je was ook nog niet regelmatig daar.quote:Op zondag 26 oktober 2025 14:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe kon Twente dit in Grolsch-naam weggeven. Man man man.
Mijn theorie dat het beter gaat met ploegen als ik regelmatig in hun stad ben, kan de prullenbak in, ik was net nog onverwacht even lunchen in Enschede en het ging dus he-le-maal mis.
Ik was vrijdag in Almelo!quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
@:hamlapjes Sibum weg, Hoogma weg, alles weg!
en de gastendoekjes?quote:Op zondag 26 oktober 2025 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
En mijn bezoek aan Enschede vandaag heeft jou wel goed gedaanquote:Op zondag 26 oktober 2025 18:54 schreef ijs_beer het volgende:
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
En mijn bezoek aan Enschede vandaag heeft jou wel goed gedaan
WEG!quote:
Heel fijn! Ik eet vandaag en morgen uit mijn vriezer om ruimte te maken. Maar nu is dat niet meer nodig, jeej.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou @:BillDauterive, zo te lezen is alles weg, dus er zal wel weer taart in je vriezer passen.
Oh nee wat moet je dan etenquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel fijn! Ik eet vandaag en morgen uit mijn vriezer om ruimte te maken. Maar nu is dat niet meer nodig, jeej.
quote:
altijd de spanjaard billie, altijd de spanjaardquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
geen idee.
Wie kan ik de schuld geven? De rabobank, de accountant, de Spanjaard?
Ben ik dan een soort Jezus die alle schuld op zich neemt, in jullie ogen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:42 schreef Meke het volgende:
[..]
altijd de spanjaard billie, altijd de spanjaard
En de gastendoekjes, servetten, complete 24delig servies, dekbedden die Maxima en Willem-alexander ook hadden. Alles is weg.quote:Op zondag 26 oktober 2025 19:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou @:BillDauterive, zo te lezen is alles weg, dus er zal wel weer taart in je vriezer passen.
Als we je pas weer terug zien met Pasen dan lijkt dat er sterk op jaquote:Op zondag 26 oktober 2025 20:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik dan een soort Jezus die alle schuld op zich neemt, in jullie ogen?
We zitten hier op FOK! dan weet je toch dat alles de schuld is van linksquote:Op zondag 26 oktober 2025 19:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
geen idee.
Wie kan ik de schuld geven? De rabobank, de accountant, de Spanjaard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |