Welke attractie heb je het meeste zin in?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:57 schreef Arizona het volgende:
Ach het heeft ook zijn voordelen, New Mexico vindt mij een beetje zielig, dus hij heeft vanmorgen vanalles in huis gedaan zodat ik lekker kon uitrusten en onrides kon kijken van Disney-attracties (we gaan al over minder dan 2 weken) .
Straks komt een vriendin op bezoek, dan gaan we eerst winkelen (zonder NM) en daarna uit eten (met NM) . Dus het is wel fijn dat ik nog niet al mijn energie voor de dag verbruikt heb
Big Thunder Mountain, de klassieker. Die was bij mijn eerste (en enige) bezoek dichtquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke attractie heb je het meeste zin in?
Je moet alleen even goed weten hoe het werktquote:
ziet er wel uit als dat het niet anoniem is wat je stemt dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je moet alleen even goed weten hoe het werkt
Bekijk deze YouTube-video
Waarom het in Nederland nog steeds niet lukt:
Bekijk deze YouTube-video
Bijna... 10 uur werd hij verorberdquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:24 schreef usagi414 het volgende:
@:Yesse ,
Gefeliciteerd met je verjaardag
Ontbeten met appeltaart ?
[ afbeelding ]
Wij gaan elkaar echt afwisselen volgens mij want wij gaan over 2 wekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Big Thunder Mountain, de klassieker. Die was bij mijn eerste (en enige) bezoek dicht
Terecht modquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:07 schreef Meke het volgende:
Mijn eerste gastmodactie ooit maar deze vond ik gerechtvaardigd.
Vroeger pakte hij toch ook emoji's in de TT? 🥳 heeft het helaas niet overleefd haha dat werd een vraagteken en dat leek me een beetje gek
Het is een collectief falen van deze SC dat we er niet eerder aan hebben gedacht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bijna... 10 uur werd hij verorberd![]()
Ik zit niet meer op social media en dat merk je wel.. Er was.1 vriendin die uit zichzelf onthield dat ik jarig was vandaagNu mijn laatste jaar in de dertigers mee maken
ZIN IN
Ja, toen zag ik het en vervolgens totaal vergeten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is een collectief falen van deze SC dat we er niet eerder aan hebben gedacht.
@:Luctor.et.Emergo reageerde nog op je aankondiging van je verjaardag.
De komende twee weken mag hij niets meer posten tussen middernacht en 6 uur in de ochtend.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is een collectief falen van deze SC dat we er niet eerder aan hebben gedacht.
De komende twee weken mag hij niets meer posten tussen middernacht en 6 uur in de ochtend.
Dat komt omdat het je deed realiseren hoe lang wij hier al rondhangenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, toen zag ik het en vervolgens totaal vergeten.
Is er nog een F1 race in een andere tijdzone ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef Yesse het volgende:
[..]Daar zal Luc echt enorm last van hebben
jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat komt omdat het je deed realiseren hoe lang wij hier al rondhangen
Ja, dat is wel een zware straf.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef Yesse het volgende:
[..]Daar zal Luc echt enorm last van hebben
Vanavond kwalificatie die om 23 uur begint.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is er nog een F1 race in een andere tijdzone ?
Toen ik er was in februari was die ook in onderhoud. Die is dus inmiddels weer open?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Big Thunder Mountain, de klassieker. Die was bij mijn eerste (en enige) bezoek dicht
Alsof je het wist, wij hadden ook pizza:Dquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:42 schreef AgnesGru het volgende:
Gefeliciteerd @:Yesse
Heb mezelf ten ere van jouw verjaardag, mezelf op pizza getrakteerd
Ik ook, ik dacht nog, oe, morgen niet vergeten Yesse te feliciteren. Maar vanmorgen dacht ik er ook totaal niet meer aanquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, toen zag ik het en vervolgens totaal vergeten.
Jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Toen ik er was in februari was die ook in onderhoud. Die is dus inmiddels weer open?
Je bent ziek, dan mag een toetjequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht nog, oe, morgen niet vergeten Yesse te feliciteren. Maar vanmorgen dacht ik er ook totaal niet meer aan. Ik ben niet zo attent als ik zou willen.
@:Yesse om het goed te maken, zijn we zojuist uit eten geweest en heb ik zelfs een toetje genomen!
Wij moeten als we gaan op de eerste dag Pinocchio doen want die is de andere 2 dagen dichtquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:43 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja
Als wij er zijn, zijn wel (o.a.) Buzz Lightyear en Ratatouille in onderhoud, maar ja, het is niet anders. Er blijft genoeg leuks over
Maar dan ga je al veel eerder dan over 2 wekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij moeten als we gaan op de eerste dag Pinocchio doen want die is de andere 2 dagen dicht
Ik ben bang dat Strani en Billie er vannacht al van gesnoept hebben.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:24 schreef usagi414 het volgende:
@:Yesse ,
Gefeliciteerd met je verjaardag
Ontbeten met appeltaart ?
[ afbeelding ]
Oja. Shit we gaan volgende week alquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 20:59 schreef Arizona het volgende:
j
[..]
Maar dan ga je al veel eerder dan over 2 weken![]()
Ik was zelf nog niet in de SC geweest, maar dacht dat er wel uitgebreid aandacht was geweest voor de verjaardag. Maar nee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Luctor is dolblij dat hij een uurtje extra kan slapenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 22:21 schreef Yesse het volgende:
Is er een wintertijd wacht vannacht? 2 keer posten om 2:00 uur? @:Luctor.et.emergo mag niet posten dus die in ieder geval niet.
beetje YT filmpjes kijken en rum drinkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 00:34 schreef NailQueen het volgende:
Of iedereen ligt op bed of ligt bewusteloos aan de bar
Ik las alleen de onderste zin en dacht aan Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events. Er worden tegenwoordig te weinig Jim Carrey films meer gemaakt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 23:49 schreef NailQueen het volgende:
Met dat extra uurtje heb ik nog een disneyfilm aangeslingerd. Frozen is niet per se een van mijn favorieten maar ik kan wel lachen om Olaf
is ie met pensioen?quote:Op zondag 26 oktober 2025 00:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik las alleen de onderste zin en dacht aan Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events. Er worden tegenwoordig te weinig Jim Carrey films meer gemaakt.
Ik wist gewoon dat jij het zou zijnquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat zijn jullie plannen op deze druilerige dag?
Dat klinkt gezelligquote:Op zondag 26 oktober 2025 10:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goedemorgen
Er komt vanmiddag een Jazz bandje in Harderwijk. Ik ben benieuwd.
Jij?
Wat houdt je tegen om de cake te bakken? Gewoon geen zin om iets te maken of zit je dan met een hele cake die binnen een week op moet? Dat laatste houdt mij vaak tegen om te bakkenquote:Op zondag 26 oktober 2025 10:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig![]()
We hebben net even tussen de buien door gewandeld. Straks nog even boodschappen doen en als ik er vandaag wél zin in heb, de appelcake bakken
Vrij weinigquote:Op zondag 26 oktober 2025 08:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Wat zijn jullie plannen op deze druilerige dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |