Ik mag het hopenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:12 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb ook het idee dat het een soort publiciteitsstunt is. Wel goed dat het publiek achter de vrouw ging staan.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:33 schreef Arizona het volgende:
Ik dacht dat het vandaag nog wel aardig weer zou zijn, maar het is koud en het plenst
Mijn verkoudheid heeft zich uitgebreid: nu ook oogontsteking erbij.
Ja hequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 12:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een raar verhaal van Patrick Laureij zeg.
Klinkt als een goed systeemquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België stem je op de stemcomputer. Daar komt een geprinte bevestiging uit, die gooi je in de container met stemmen. Zo heb je binnen een mum van tijd de voorlopige uitslag, en door de printjes na te tellen, voorkom je fraude.
Welke attractie heb je het meeste zin in?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:57 schreef Arizona het volgende:
Ach het heeft ook zijn voordelen, New Mexico vindt mij een beetje zielig, dus hij heeft vanmorgen vanalles in huis gedaan zodat ik lekker kon uitrusten en onrides kon kijken van Disney-attracties (we gaan al over minder dan 2 weken) .
Straks komt een vriendin op bezoek, dan gaan we eerst winkelen (zonder NM) en daarna uit eten (met NM) . Dus het is wel fijn dat ik nog niet al mijn energie voor de dag verbruikt heb
Big Thunder Mountain, de klassieker. Die was bij mijn eerste (en enige) bezoek dichtquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke attractie heb je het meeste zin in?
Je moet alleen even goed weten hoe het werktquote:
ziet er wel uit als dat het niet anoniem is wat je stemt dan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 18:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je moet alleen even goed weten hoe het werkt
Bekijk deze YouTube-video
Waarom het in Nederland nog steeds niet lukt:
Bekijk deze YouTube-video
Bijna... 10 uur werd hij verorberdquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:24 schreef usagi414 het volgende:
@:Yesse ,
Gefeliciteerd met je verjaardag
Ontbeten met appeltaart ?
[ afbeelding ]
Wij gaan elkaar echt afwisselen volgens mij want wij gaan over 2 wekenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Big Thunder Mountain, de klassieker. Die was bij mijn eerste (en enige) bezoek dicht
Terecht modquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:07 schreef Meke het volgende:
Mijn eerste gastmodactie ooit maar deze vond ik gerechtvaardigd.
Vroeger pakte hij toch ook emoji's in de TT? 🥳 heeft het helaas niet overleefd haha dat werd een vraagteken en dat leek me een beetje gek
Het is een collectief falen van deze SC dat we er niet eerder aan hebben gedacht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bijna... 10 uur werd hij verorberd![]()
Ik zit niet meer op social media en dat merk je wel.. Er was.1 vriendin die uit zichzelf onthield dat ik jarig was vandaagNu mijn laatste jaar in de dertigers mee maken
ZIN IN
Ja, toen zag ik het en vervolgens totaal vergeten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is een collectief falen van deze SC dat we er niet eerder aan hebben gedacht.
@:Luctor.et.Emergo reageerde nog op je aankondiging van je verjaardag.
De komende twee weken mag hij niets meer posten tussen middernacht en 6 uur in de ochtend.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is een collectief falen van deze SC dat we er niet eerder aan hebben gedacht.
@:Luctor.et.Emergo reageerde nog op je aankondiging van je verjaardag.
De komende twee weken mag hij niets meer posten tussen middernacht en 6 uur in de ochtend.
Dat komt omdat het je deed realiseren hoe lang wij hier al rondhangenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, toen zag ik het en vervolgens totaal vergeten.
Is er nog een F1 race in een andere tijdzone ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef Yesse het volgende:
[..]Daar zal Luc echt enorm last van hebben
jaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat komt omdat het je deed realiseren hoe lang wij hier al rondhangen
Ja, dat is wel een zware straf.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:15 schreef Yesse het volgende:
[..]Daar zal Luc echt enorm last van hebben
Vanavond kwalificatie die om 23 uur begint.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 19:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Is er nog een F1 race in een andere tijdzone ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |