SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Meen te herinneren dat er mensen zijn die dit te ingewikkeld vinden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 20:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar zijn volgens mij deze verkiezingen weer proeven mee in een paar gemeenten.
[ afbeelding ]
Die zijn er sowieso ja, daardoor zijn er ook nog geen plannen om het op korte termijn toe te passen. Vraag mij wel af hoeveel meer ongeldige stemmen je dan krijgt. Mogelijk dat het met het huidige boekwerk nog wel meer is. Plus dat het voor het tellen ook veel eenvoudiger zou zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Meen te herinneren dat er mensen zijn die dit te ingewikkeld vinden.
Denk dat het weinig uitmaakt ten opzichte van het huidige biljet. Daar wordt ook ongeldig op gestemd.quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die zijn er sowieso ja, daardoor zijn er ook nog geen plannen om het op korte termijn toe te passen. Vraag mij wel af hoeveel meer ongeldige stemmen je dan krijgt. Mogelijk dat het met het huidige boekwerk nog wel meer is. Plus dat het voor het tellen ook veel eenvoudiger zou zijn.
Hoe was het???quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan nu ook meedoen met de pizza avond!
Vertel vertel!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:57 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan nu ook meedoen met de pizza avond!
Dat uitvouwen en daarna voor de vertelling verwerken lijkt mij wel een crime jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat het weinig uitmaakt ten opzichte van het huidige biljet. Daar wordt ook ongeldig op gestemd.
Klopt. Jaren geleden stemmen geteld. Er ging veel tijd in het uitvouwen zitten. En biljetten die aan elkaar vast zaten
quote:
Hij is fantastisch. Ik ben al heel lang op zoek naar een goede supermarktpizza en ik heb hem gevonden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 23:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hij is fantastisch. Ik ben al heel lang op zoek naar een goede supermarktpizza en ik heb hem gevonden!Blijft lastig. Ik had gisteren ook weer eens een date en hoewel we eigenlijk heel goed klikten qua hoe we de wereld zien en ook humor en interesses en zo, voelde ik toch niet die chemie. Dus ik denk langzaam aan toch dat het aan mij ligt want ik voel dat eigenlijk bijna nooit tijdens dates.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook met vrouwen. Is helemaal niet raar.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Blijft lastig. Ik had gisteren ook weer eens een date en hoewel we eigenlijk heel goed klikten qua hoe we de wereld zien en ook humor en interesses en zo, voelde ik toch niet die chemie. Dus ik denk langzaam aan toch dat het aan mij ligt want ik voel dat eigenlijk bijna nooit tijdens dates.
Ah ja oké dan ligt het dus toch gewoon aan vrouwenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met vrouwen. Is helemaal niet raar.
Euhm. Dat was niet wat ik bedoelde, maar best. Ja, dat zal dan wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja oké dan ligt het dus toch gewoon aan vrouwen
Dat is wel hoe ik het las. En nog steeds, eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 01:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Euhm. Dat was niet wat ik bedoelde, maar best. Ja, dat zal dan wel.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 00:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou liever de stem computer weer terug hebben.
Dat je op een apparaat je stem uitbrengt.quote:
Goede oude tijdenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je op een apparaat je stem uitbrengt. [ afbeelding ]
Nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Destijds heb ik wel op het stembureau gezeten. De uitslag had je dan ook vrij snel nadien.quote:
Vanaf 1991 maakten steeds meer gemeenten gebruik van een stemcomputer tijdens verkiezingen. Maar rond de Kamerverkiezingen van 2006 ontstond veel discussie over de veiligheid en betrouwbaarheid van zo’n computer. Het stemmen gaat nu weer met de hand.quote:
Ik werd pas in 2006 18 en ik kan me zo'n ding echt niet herinneren. Dus heb ik pas mijn eerste stem gemaakt toen die dingen weer waren afgeschaft.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf 1991 maakten steeds meer gemeenten gebruik van een stemcomputer tijdens verkiezingen. Maar rond de Kamerverkiezingen van 2006 ontstond veel discussie over de veiligheid en betrouwbaarheid van zo’n computer. Het stemmen gaat nu weer met de hand.
Nu zouden al die partijen op dat apparaat niet meer passen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken. Dat gaat met al die Splinter partijen niet meer passen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu zouden al die partijen op dat apparaat niet meer passen.
Aha.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik werd pas in 2006 18 en ik kan me zo'n ding echt niet herinneren. Dus heb ik pas mijn eerste stem gemaakt toen die dingen weer waren afgeschaft.
In België stem je op de stemcomputer. Daar komt een geprinte bevestiging uit, die gooi je in de container met stemmen. Zo heb je binnen een mum van tijd de voorlopige uitslag, en door de printjes na te tellen, voorkom je fraude.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanaf 1991 maakten steeds meer gemeenten gebruik van een stemcomputer tijdens verkiezingen. Maar rond de Kamerverkiezingen van 2006 ontstond veel discussie over de veiligheid en betrouwbaarheid van zo’n computer. Het stemmen gaat nu weer met de hand.
Als je per ongeluk nummer 4 aankruist in plaats van 3 is er niet zoveel aan de hand. Zolang er maar 1 vakje is ingekleurd krijgt dan de verkeerde persoon een stem, niemand komt erachter en de zaak is afgedaan. Het wordt lastiger als iemans op de nummer 48 stemt van een partij met maar 30 namen op de lijstquote:Op vrijdag 24 oktober 2025 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal het zeker ook doen. Maar dat ze dan ongeldig zijn is eigenlijk wel gek.Zolang iemand niet na het verkeerde nummer selecteren daarna nog het goede nummer probeert te doen zou die niet ongeldig horen te zijn. Ja de persoon stemt dan wel op de verkeerde persoon op de lijst, maar dat is dan weer niet ongeldig.
Ja, dat zouden ze hier ook kunnen doen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 09:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In België stem je op de stemcomputer. Daar komt een geprinte bevestiging uit, die gooi je in de container met stemmen. Zo heb je binnen een mum van tijd de voorlopige uitslag, en door de printjes na te tellen, voorkom je fraude.
Ja, dat vind ik ook een gek verhaalquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 12:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een raar verhaal van Patrick Laureij zeg.
Ik heb het opgezocht. Je zou bijna denken dat het een mislukte stunt is ofzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 12:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een raar verhaal van Patrick Laureij zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |