abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 21:23:47 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_219097747
Moi allegoar,

Ut hef un teedie duurt, moar hier is than eindelieks weder DEEL 4 van de serie "Tinus gaait onderkoffer", noar ut greudde sukzes van ONZ / Tinus gaait onderkoffer DEEL 3

Joa, wie hem mit mien broierie Berend beslootn om misstaanden on koake te stelln, as un soort Kees van der Speklap of terwijl priveditektief, duhusss.

Na mien laatste Autobahn-incident dacht ik da’k even rustig kin blijven, moar niks is minder waor. Bin deze keer mit mien nieuwe vlet op pad west, un soort fluisterboot, noar de Vechtse Plas. Joa, alles leek goet, zon, water en miezelf als kapitein.

Duhuss, niet lang veur het misgiep, want daar kwam un zwemmende eend, maar niet zomaar eend — neen, deze eend had un mini parasol en un zonnebril. Zie meed’n direct op mien vlet, pffrrr! Veurecht!

Ik probeerde de eend te ontwijken, moar zie bleef maar rondzeilen en ain skoon plons op mien stuur. Kon ik niet anders, moest ut vlet op de kant trekken, moar juist op dat moment kwam mien broierie Berend anlopen, skreeuwend:

“Tinus, de moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is!”

En juus, precies toen viel mien parasol in ut water en de eend leek te lachen. Kon niks doen, moest ik trug met un sloep terug, water overal, klei in mien haren, en nog steeds un eend die me uitlacht…

Tot volgende keder,
Moi van Tinus
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_219098094
Onderkoffer tinnitus topic
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 17:04:11 #3
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_219102828
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:51 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Onderkoffer tinnitus topic
Bijna krek
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')