Hier is toch verder niks mis mee? Het zou niet mijn keuze zijn, maar het staat haar (en anderen) vrij om deze route te volgen.quote:Op maandag 10 november 2025 10:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Team Anema weet het weer leuk te verkopen. Op zich geen probleem want de schaatsers die wel gaan zijn goed genoeg. Maar als Conijn straks plekken binnensleept die ten koste gaan van iemand die wel alle WBs heeft gereden verwacht ik wel wat zure gezichten.
En we kunnen de laat aanreizen rubriek ook weer afvinken
Dat hebben ze in het verleden wel eens gedaan voor toernooien, dan had je er op toernooien schaatsers tussen zitten die totaal niet meer de vorm van het eerste deel van het seizoen hadden. Plus verschillende deelnemers op de WC's die dat op een gegeven moment niet meer konden halen kozen later alsnog voor een andere route naar een plaatsingstoernooi en dat is nou juist wat de KNSB niet wil in verband met de startplekken.quote:Op maandag 10 november 2025 14:42 schreef sexbierum het volgende:
De KNSB had het ook anders aan kunnen pakken. Als de wereldbeker wedstrijden zo belangrijk zijn (en ja, dat zijn ze), dan zouden ze gewoon na de eerste serie wedstrijden een OS-ticket aan de hoogstgeklasserde rijder kunnen geven. Dat zou toch redelijk motiverend moeten werken, in ieder geval voor de eerste 2-3 WB weekenden.
Als iedereen het zou doen haal je een stuk minder startplekken voor Nederland binnen waardoor uiteindelijk iedereen er nadeel van ondervindt.quote:Op maandag 10 november 2025 17:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hier is toch verder niks mis mee? Het zou niet mijn keuze zijn, maar het staat haar (en anderen) vrij om deze route te volgen.
Dat je 4 world cups moet rijden en die afspraak staat nog steeds tenzij het na 2-3 world cups niet meer nodig is voor de punten.quote:Op maandag 10 november 2025 17:51 schreef Remco het volgende:
Ik las dacht ik hier ergens dat de KNSB dit seizoen eindelijk eens goede afspraken met de teams had gemaakt. Wel benieuwd wat die dan inhielden.
Ja, optimaal is het ook zeker niet. Ik weet ook niet wat het beste is qua seizoensopbouw. Het zou toch ook prima moeten kunnen dat je een aantal weken goed bent in november/december, waarna je een paar goede trainingsblokken draait om op de OS te pieken toch? Giro en Tour kan tegenwoordig ook gewoonquote:Op maandag 10 november 2025 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat hebben ze in het verleden wel eens gedaan voor toernooien, dan had je er op toernooien schaatsers tussen zitten die totaal niet meer de vorm van het eerste deel van het seizoen hadden. Plus verschillende deelnemers op de WC's die dat op een gegeven moment niet meer konden halen kozen later alsnog voor een andere route naar een plaatsingstoernooi en dat is nou juist wat de KNSB niet wil in verband met de startplekken.
Ik ben wel benieuwd wat er nu met Conijn gaat gebeuren voor WB 3 en 4. Stel alle 5 geselecteerde vrouwen doen het goed in de eerste 2 wereldbekers, wie ga je dan aan de kant zetten om Conijn wat wedstrijdritme te geven? Gaat dat niet in tegen de afspraken die de KNSB heeft gemaakt?quote:Op maandag 10 november 2025 19:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat je 4 world cups moet rijden en die afspraak staat nog steeds tenzij het na 2-3 world cups niet meer nodig is voor de punten.
Dat zit eventueel andere afstand in de weg toch? MS nietquote:Op donderdag 13 november 2025 08:30 schreef hhh38 het volgende:
Zou me niets verbazen als ie ook de TP doet.
Qua timing bedoel je? Ik dacht dat TP altijd richting het eind was.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zit eventueel andere afstand in de weg toch? MS niet
Rintje heb een probleemquote:Op donderdag 13 november 2025 08:11 schreef franklop het volgende:
Stolz wil ook de MS gaan doen op de Spelen
Nee, die zit halverwege, maar er zit best veel ruimte in het programma. Kwartfinale TP is op de dag na de 500 en 1500 is 2 dagen na de finale van de TP. Wel is de halve finale ook op die dag, misschien wil hij dat liever niet als hij 2 dagen later de 1500 rijdtquote:Op donderdag 13 november 2025 08:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qua timing bedoel je? Ik dacht dat TP altijd richting het eind was.
Denk dat wat dat betreft de 1500 meer prio heeft dan de TP. de MS ziet hij al als extraatje.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, die zit halverwege, maar er zit best veel ruimte in het programma. Kwartfinale TP is op de dag na de 500 en 1500 is 2 dagen na de finale van de TP. Wel is de halve finale ook op die dag, misschien wil hij dat liever niet als hij 2 dagen later de 1500 rijdt
Die kan dus ook omlaag op de matrix.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:11 schreef franklop het volgende:
Stolz wil ook de MS gaan doen op de Spelen
Ik denk dat ie bij de TP niet alles zal rijden, als ie uberhaupt rijdt. Misschien wel alleen de halve finale, om Cepuran of Lehman vers te houden.quote:Op donderdag 13 november 2025 09:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, die zit halverwege, maar er zit best veel ruimte in het programma. Kwartfinale TP is op de dag na de 500 en 1500 is 2 dagen na de finale van de TP. Wel is de halve finale ook op die dag, misschien wil hij dat liever niet als hij 2 dagen later de 1500 rijdt
Het is even de vraag welk niveau het normale team dit seizoen op de mat legt, ik zou die goed geoliede machine niet zomaar uit elkaar halen.quote:Op donderdag 13 november 2025 08:30 schreef hhh38 het volgende:
Zou me niets verbazen als ie ook de TP doet.
Volgens mij is het vooral steeds meer Dawson die de rest achter zich aan sleept. Ik zou Stolz toch af en toe laten meetrainen als ik de coach was.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is even de vraag welk niveau het normale team dit seizoen op de mat legt, ik zou die goed geoliede machine niet zomaar uit elkaar halen.
Maar ze rijden wel perfect in elkaars slag en extreem dicht op elkaar. Ik zou het zeker willen zien, maar ik zou het ook weer niet dan pas uitproberen.quote:Op donderdag 13 november 2025 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is het vooral steeds meer Dawson die de rest achter zich aan sleept. Ik zou Stolz toch af en toe laten meetrainen als ik de coach was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |