Allemaal dood of stervende.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:35 schreef vosss het volgende:
Is iedereen weggewaaid of wat is deze?
Daarom gaat de stekker ook uit fok binnenkort. Je ziet al dat ze steeds meer reclames posten. Het einde is in zichtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
Tja nu tong80 weer spoorloos is, is er geen kut meer te beleven natuurlijk!
Ach het zou toch al 25 jaar lang elk moment voorbij kunnen zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:27 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Daarom gaat de stekker ook uit fok binnenkort. Je ziet al dat ze steeds meer reclames posten. Het einde is in zicht
Nee toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:27 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Daarom gaat de stekker ook uit fok binnenkort. Je ziet al dat ze steeds meer reclames posten. Het einde is in zicht
Welke woeiquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:35 schreef vosss het volgende:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 18:27 schreef Vvdjemoeder het volgende:
[..]
Wat verwacht je op donderdagmiddag. Die 10k/maand die de gemiddelde fokker verdient komt niet vanzelf aanwaaien.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:35 schreef vosss het volgende:
@Vvdjemoederquote:Op donderdag 23 oktober 2025 15:45 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Mensen zitten nu op grindr
Hahahaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:44 schreef Näsenbar het volgende:
Ik zag laatst iemand op reddit dezelfde username gebruiken als hier op FOK!
@Mikeyttquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:44 schreef Näsenbar het volgende:
Ik zag laatst iemand op reddit dezelfde username gebruiken als hier op FOK!
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
de wind is in mijn capuchon geslagen en ben meters meegesleurd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |