Nu is het wel weer droog. Eerst regende het. De regen leek op natte sneeuw.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gewoon heerlijk weer eigenlijkLunchwandelingetje strakkies
Bros maar beter?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu is het wel weer droog. Eerst regende het. De regen leek op natte sneeuw.
Hier regent het zo tijdens de lunchwandelingquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is gewoon heerlijk weer eigenlijkLunchwandelingetje strakkies
Awquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Oeh m'n tante gaat vandaag naar Engeland, kan wel een lijstje meegeven. Als haar vliegtuig nog gaat. Ze gaat meestal met de trein en net vandaag pakt ze het vliegtuig
Zal je altijd zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Oeh m'n tante gaat vandaag naar Engeland, kan wel een lijstje meegeven. Als haar vliegtuig nog gaat. Ze gaat meestal met de trein en net vandaag pakt ze het vliegtuig
Crewbash 😛quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga maar weer weg, we hadden net gewoon een grote mensen discussie.
[ afbeelding ]
Ik ga nu wandelen. Broodbeleg is toch nog niet ontdooidquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier regent het zo tijdens de lunchwandeling
Heb mijn stapjes ook al gepakt vanochtend; 12.654. Laat de storm maar komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga nu wandelen. Broodbeleg is toch nog niet ontdooid
Weekbestelling van @CherryLipsquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:59 schreef Recce het volgende:
Er is weer een chocoladetransport onderschept bij de grens hier: [ afbeelding ]
Ik ben gister gevlogenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Noteren.quote:
Nu al trillen en zweten van het afkicken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weekbestelling van @:CherryLips
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |