CLquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:59 schreef Recce het volgende:
Er is weer een chocoladetransport onderschept bij de grens hier: [ afbeelding ]
Gelukkig is er hier niemand verdacht. Wij zouden het direct opeten.quote:Of hier sprake is van een georganiseerde ‘snoepbende’, blijft voorlopig gissen.
En dan rij je er voorbij met jouw sticker:quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehe:
"IK BETAAL OOK WEGENBELASTING maar wel lekker minder dan jij"
Harmonica komt doordat mensen niet 100% van de tijd dezelfde snelheid kunnen houden. Neemt niet weg dat de meeste opstoppingen komen door (groter) snelheidsverschil.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beeld je een cirkel in van auto's die allemaal dezelfde snelheid hebben... volgens mij weet je dan wel waar dit naartoe gaat
Mja, effectief betaal je dan wel wát natuurlijk. Alleen niet expliciet wegenbelasting.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan rij je er voorbij met jouw sticker:
"DIT IS EEN LEASEAUTO"
Ik moet de mijne nu missenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, effectief betaal je dan wel wát natuurlijk. Alleen niet expliciet wegenbelasting.
En weer even een momentje van stilte voor het binnenkort moeten missen van de feestbak.
Klaagkatquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak op de weg, zo veel is wel duidelijk.
Als ik van links naar rechts wil, en iedereen om me heen rijdt continu elk gat dicht, dan is dat gewoon kut. Of ik het nou 1km of 5km voor m'n afslag doe is irrelevant. Ik heb beide keren mensen mij rechts in laten halen om überhaupt een kans te hebben.
Kutquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:59 schreef Recce het volgende:
Er is weer een chocoladetransport onderschept bij de grens hier: [ afbeelding ]
Hoi jijquote:
Die denkt: ik waai weg als ik nu naar buiten ga.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Hmm Hedwig lijkt niet helemaal haar zelf te zijn. Sinds gisteren 18:00 ofzo niet meer buiten geweest en ze lijkt ook rustiger te zijn (is dat het goede woord in deze situatie?). Heb haar wel horen eten vanochtend dus ik kijk het heel even aan.
Pootjes en tandvlees zien er ook normaal uit en geen zweetpootjes?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Hmm Hedwig lijkt niet helemaal haar zelf te zijn. Sinds gisteren 18:00 ofzo niet meer buiten geweest en ze lijkt ook rustiger te zijn (is dat het goede woord in deze situatie?). Heb haar wel horen eten vanochtend dus ik kijk het heel even aan.
Er is storm op komst.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
Zal zo nog een keertje goed checken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pootjes en tandvlees zien er ook normaal uit en geen zweetpootjes?
Ze loopt vaak genoeg met noodweer buiten dus dat boeit haar niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die denkt: ik waai weg als ik nu naar buiten ga.
Zoveel chocolade is gewoon verdacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
Hoezo mag je niet zoveel chocola kopen? Maak ik zelf wel uit toch?
Maar dan is er geen code oranje.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal zo nog een keertje goed checken.
[..]
Ze loopt vaak genoeg met noodweer buiten dus dat boeit haar niet.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoveel chocolade is gewoon verdacht.
Sow.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga maar weer weg, we hadden net gewoon een grote mensen discussie.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoveel chocolade is gewoon verdacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |