Hier gaat het al fout.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Als mensen niet met 1km/h verschil op de één na linkse rijstrook zouden inhalen, had ik niet helemaal daar hoeven te rijden
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mist het stuk waar ik het wel gewoon makkelijk gehaald heb.
?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:11 schreef Nattekat het volgende:
Moest twee keer van de linkerkant naar de afrit en het was beide keren een soort battle royale of het ging lukken.
Jij komt niet vaak op de weg, zo veel is wel duidelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus je battle royale was schromelijk overdreven?
Grapjas.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak op de weg, zo veel is wel duidelijk.
Als ik van links naar rechts wil, en iedereen om me heen rijdt continu elk gat dicht, dan is dat gewoon kut. Of ik het nou 1km of 5km voor m'n afslag doe is irrelevant. Ik heb beide keren mensen mij rechts in laten halen om überhaupt een kans te hebben.
Soms doe ik dat wel eens op de motor als ik zie dat je makkelijk naar rechts kan maar ze links blijven plakken. Gaan ze soms nog harder rijden ookquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En rechts reed niemand, dus daar had hij ook kunnen rijden, dan had ie zijn afslag makkelijk gehaald.
Ik heb eens iemand op de rechterbaan voor me die net onder de 100 rijdt, dan ga ik naar links om in te halen, gaan hun ook harder rijden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms doe ik dat wel eens op de motor als ik zie dat je makkelijk naar rechts kan maar ze links blijven plakken. Gaan ze soms nog harder rijden ook
Of dit jaquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eens iemand op de rechterbaan voor me die net onder de 100 rijdt, dan ga ik naar links om in te halen, gaan hun ook harder rijden.
Ik zou het niet weten, ik heb NK nog nooit zien rijden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Kat is er zo ééntje waarvan je al 3km vooraf ziet dat 'ie er eigenlijk af wil en dat op een gare manier tot uitvoer brengt, kan niet anders.
Dit ja, die zitten dan gewoon niet op te letten en worden pas bewust van hun snelheid wanneer er iemand langs wil.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of dit ja
Gas even opentrekken dan ben ik er wel zo voorbij, dat scheelt
Och, je weet welk type ik bedoel toch? Dat je al ziet wat ze gaan doen voor ze aan de move beginnen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ik heb NK nog nooit zien rijden.
En anderen hier ook niet
Of het is zo iemand die het niet kan hebben dat ie ingehaald wordtquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja, die zitten dan gewoon niet op te letten en worden pas bewust van hun snelheid wanneer er iemand langs wil.
Dan zien ze je ineens en denken ze 'oei ik rij 90' en dan gaan ze gassen. Want stel je voor dat ze worden ingehaald door mijn truttenschudder.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eens iemand op de rechterbaan voor me die net onder de 100 rijdt, dan ga ik naar links om in te halen, gaan hun ook harder rijden.
Dat wel. Al zie ik tegenwoordig vaker dat mensen denken dat 2 rijstroken eigenlijk 1 rijstrook is.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, je weet welk type ik bedoel toch? Dat je al ziet wat ze gaan doen voor ze aan de move beginnen?
Ik heb rijdt altijd 106. Dat heb ik ingesteld, maar dat is in zulke gevallen dan een beetje jammer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of dit ja
Gas even opentrekken dan ben ik er wel zo voorbij, dat scheelt
Ik zou het een eer vinden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zien ze je ineens en denken ze 'oei ik rij 90' en dan gaan ze gassen. Want stel je voor dat ze worden ingehaald door mijn truttenschudder.
Oh nee, ik heb het liefste volledige controle over mijn snelheidquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb rijdt altijd 106. Dat heb ik ingesteld, maar dat is in zulke gevallen dan een beetje jammer.
Ja, zulke typesquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of het is zo iemand die het niet kan hebben dat ie ingehaald wordt
Ik vind het wel fijn. Dan kan ik niet onbewust te hard gaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh nee, ik heb het liefste volledige controle over mijn snelheid
Oh, heb ik zelf ook wel eens, dat het me pas opvalt dat ik loop te slakken wanneer iemand me gaat inhalen. Maar da's dan vooral een "oh ja, da's wel erg traag"quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zien ze je ineens en denken ze 'oei ik rij 90' en dan gaan ze gassen. Want stel je voor dat ze worden ingehaald door mijn truttenschudder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |