En hoeveel boeken heb je gelezen deze maand?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets van tien boeken gekocht de afgelopen maand.
Thaisquote:
Tweequote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoeveel boeken heb je gelezen deze maand?
Je kunt nooit teveel boeken hebbenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb iets van tien boeken gekocht de afgelopen maand.
Ze staan op m'n ereader dus kan er niet eens naar loeren.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt nooit teveel boeken hebben
Heb je morgen ook meteen wat te doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die gore vis nog eens bestellen?
Ach ja, rotonde, fietspad.. nog altijd beter dan mensen die de trap op een station af rijden. Hoe je dat voor elkaar krijgt is me altijd een raadselquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft eens bijna het fietspad genomen
Ja dat is wel jammer van een ereader. Maar aan de andere kant hoef je ook niet meer zoveel boeken weg te doen vanwege plaatsgebrek.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze staan op m'n ereader dus kan er niet eens naar loeren.
Hier in Rotterdam enkel wat wind, maar dat zijn we wel gewend in Holland.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier waait het wel flink, maar zal aan de kust veel erger zijn.
Mijn collegas die in zeeland zitten worden om 15:00 van het terrein af gestuurd omdat daar de hel los breekt
The fish that keeps on giving.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je morgen ook meteen wat te doen.
Ja vanaf een uur of 6 vanavond begint het hier pasquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
En hier is het vooral herfstig. Beetje regen, beetje wind, dat was het wel. Echte storm duurt nog wel even.
Kan je veilig douchenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn douchekop is eindelijk hersteld. Was inderdaad het rubbertje wat ik toen al dacht
ik kan nu een flauw grap over rubbertjes maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn douchekop is eindelijk hersteld. Was inderdaad het rubbertje wat ik toen al dacht
Sorryquote:Op donderdag 23 oktober 2025 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan nu een flauw grap over rubbertjes maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |