SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Precies. In regen wordt er ook gewoon gerace- oh wacht.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:53 schreef Koen66 het volgende:
Waarom is storm opeens een reden om niet te voetballen?
Ja dat alle uitfans tussen 00 en 02 uur terug naar Schiphol moeten en zo hequote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De wedstrijd verlaten zou logischer zijn.
Als het stormt dan vliegt er toch niksquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat alle uitfans tussen 00 en 02 uur terug naar Schiphol moeten en zo he
Neem aan dat ze vertrekken vanaf Rotterdam?!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat alle uitfans tussen 00 en 02 uur terug naar Schiphol moeten en zo he
jawel heb nog een helft voor mijzelfquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dan kan je niet meer slapen.
Moest lachen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies. In regen wordt er ook gewoon gerace- oh wacht.
We kunnen het beter over Rotterdam hebben dan Amsterdam.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:57 schreef Haags het volgende:
We hebben het al een uur over Rotterdam.
Ik geef gewoon @:bitterbal de schuld. Zij moest en zou vertrekken
Ja eens.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen het beter over Rotterdam hebben dan Amsterdam.
Bratislava zal wel vanaf Schiphol vliegen. Aston Villa wellicht uit Duitsland.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Neem aan dat ze vertrekken vanaf Rotterdam?!
Liever over geen van beiden.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We kunnen het beter over Rotterdam hebben dan Amsterdam.
Das goedquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:57 schreef Haags het volgende:
We hebben het al een uur over Rotterdam.
Ik geef gewoon @:bitterbal de schuld. Zij moest en zou vertrekken
Laten we het over Utrecht hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Liever over geen van beiden.
Oh weet ik veel. Is dat zo ja? Kanquote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Neem aan dat ze vertrekken vanaf Rotterdam?!
Wanneer speelt Go Ahead weer?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh weet ik veel. Is dat zo ja? Kan
Misschien ga ik daar zondag heen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laten we het over Utrecht hebben.
quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bratislava zal wel vanaf Schiphol vliegen. Aston Villa wellicht uit Duitsland.
Na mijn reis vanochtend kan ik ook niet anders concluderen dan dat de meeste autobestuurders ook idioten zijn.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over auto's ging.
Je was okay.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien ga ik daar zondag heen.
Dat is omdat je gewoon zo'n linkerbaanmongoool bent die vindt dat iedereen maar voor hem aan de kant moet gaan. Het is echt een godsmirakel hoe er in Nederland NIET vijfduizend doden per dag vallen in het verkeer.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na mijn reis vanochtend kan ik ook niet anders concluderen dan dat de meeste autobestuurders ook idioten zijn.
Het is een beetje slecht weer en niemand weet nog hoe je moet rijden
Moest twee keer van de linkerkant naar de afrit en het was beide keren een soort battle royale of het ging lukken.
Da's ook wel wat optimistisch, met slecht weer laat opschuiven om uit te voegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na mijn reis vanochtend kan ik ook niet anders concluderen dan dat de meeste autobestuurders ook idioten zijn.
Moest twee keer van de linkerkant naar de afrit en het was beide keren een soort battle royale of het ging lukken.
Ja dat zeg ikquote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's ook wel wat optimistisch, met slecht weer laat opschuiven om uit te voegen.
Ben jij zo'n idioot die pas op het allerlaatste moment naar rechts gaat om een afslag te halen?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 10:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |