Nu bedenken hoe ik na de ochtend de dag door kom... Helemaal lege planning nu!
 Nu bedenken hoe ik na de ochtend de dag door kom... Helemaal lege planning nu!  

Dat het gat niet dicht zit je volledig toe te rekenen aan je eigen tekortkomingenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 07:57 schreef Chandler het volgende:
De voorspelling was dat het pas vanavond helemaal los zou gaan dus ik overdag nog lekker aan de slag kon in m'n zomerhuisje en ja er in is geen probleem maar moet ook het dak op om een gat te maken in het dak... nou daar is het dus echt geen weer voor...Nu bedenken hoe ik na de ochtend de dag door kom... Helemaal lege planning nu!

Yupquote:

Valt uiteindelijk wel mee maar gelukkig niet aan de bak gegaan vandaag, tijd voor andere leuke dingen!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
Echt hè? Ik wilde nog wel op de motor naar mijn werk gaan en op de koop toe bleef de kitsy ook bijna te lang buiten. Het was dat ik voornemens was de buitenspeelprivileges in te trekken dat het beestje op de valreep binnenkwam.
Matige dag.

Yup, gelukkig zit er nog geen gat in het dak!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:37 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Dat het gat niet dicht zit je volledig toe te rekenen aan je eigen tekortkomingen
 dus blijft het nog lekker droog binnen!
 dus blijft het nog lekker droog binnen!  

Ook lekker! Als ik vanmiddag thuiskom ga ik even eten en dan is het moment daar. Dan gaan we de meest ultieme sessie tot dusverre tegemoet!quote:Op donderdag 23 oktober 2025 12:15 schreef Chandler het volgende:
[..]
Yup
[..]
Valt uiteindelijk wel mee maar gelukkig niet aan de bak gegaan vandaag, tijd voor andere leuke dingen!
[..]
Yup, gelukkig zit er nog geen gat in het dak!dus blijft het nog lekker droog binnen!
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |