En jij voelt je er niet eens verantwoordelijk voor.quote:
Ik doe alleen waarvoor ik aangesteld ben.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 08:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En jij voelt je er niet eens verantwoordelijk voor.
Dat is dus het probleem tegenwoordig. Niet meer in staat om voorbij het eigen straatje te kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2025 19:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik doe alleen waarvoor ik aangesteld ben.
Hij wilde per se zijn eigen team meenemen.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem tegenwoordig. Niet meer in staat om voorbij het eigen straatje te kijkenhet is een TEAM EFFORT!
Dan gooien we het hele team er gewoon uit.quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Hij wilde per se zijn eigen team meenemen.
Goed idee! Kan jij dat oppakken?quote:Op donderdag 23 oktober 2025 20:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan gooien we het hele team er gewoon uit.
Als consultant heb ik zojuist geadviseerd, dan gaat het naar de volgende stap en afdeling.quote:
Groots!quote:Op vrijdag 24 oktober 2025 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als consultant heb ik zojuist geadviseerd, dan gaat het naar de volgende stap en afdeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |