Dat is echt zo'n naar trekje dat mensen kunnen hebbenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet. Wat ging je dan doen?
Gergi zei laatst dat ik de eerste vriendin was die hem z'n alone-time gunde. Z'n exen probeerden dat steeds in te perken, en die hadden dus ook steeds ruzie.
Communiceren is ook wel heel belangrijk in een relatie, maar je kunt niet over alles uitgebreid gaan praten. Sommige dingen moeten gewoon vanzelf gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Achteraf eigenlijk. Teveel compromissen die eigenlijk niet nodig waren. Maar toen was ik natuurlijk ook nog x jaar jonger.
Jij wil elke dag wiebeldansen en tot het ochtendlicht in de lampen hangen met flessen champagne en daarna nog een goed boek lezen. Geef maar toe.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer laid back en at ease dan een luie neger aan de qat.
Onzekere mensen hebben dat.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het vooral een uiting van controle is.
Een paar minuutjes per dag aan de lamp hangen kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij wil elke dag wiebeldansen en tot het ochtendlicht in de lampen hangen met flessen champagne en daarna nog een goed boek lezen. Geef maar toe.
US wordt ook een dagje ouder.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij wil elke dag wiebeldansen en tot het ochtendlicht in de lampen hangen met flessen champagne en daarna nog een goed boek lezen. Geef maar toe.
Over een paar jaar hangt de rollator in de lampenquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US wordt ook een dagje ouder.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een paar minuutjes per dag aan de lamp hangen kan toch geen kwaad?
Nu zit-ie met een sigaar, een glas whiskey en een boek onder een dekentje op een schommelstoel.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En wijzerquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er komt een leeftijd waarbij je inderdaad onder een dekentje zit of trui aanhebtquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu zit-ie met een sigaar, een glas whiskey en een boek onder een dekentje op een schommelstoel.
Ja dacht ik eerst ook maar gelukkig is mijn lichaam spontaan een tweede hoofdje aan het laten groeien in mijn nek.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht dat je al zo wijs als mogelijk was? Wat een deceptie dit
Een schommelstoel is wel hdp hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu zit-ie met een sigaar, een glas whiskey en een boek onder een dekentje op een schommelstoel.
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er komt een leeftijd waarbij je inderdaad onder een dekentje zit of trui aanhebt
Wat is er mis met een trui?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er komt een leeftijd waarbij je inderdaad onder een dekentje zit of trui aanhebt
Recce gespotquote:Op woensdag 22 oktober 2025 16:53 schreef Recce het volgende:
[..]Gelukkig ziet niemand het bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |