Dus je hebt nu een V9?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sitrep:
Auto wordt straks op transport gezet naar de dealer. En van daaruit naar vervangend vervoer. De auto slaat de 2e cilinder over waardoor hij hort en stottert. Dit is in het verleden al gebeurd bij een andere cilinder. De dealer mag dat hele systeem eens door gaan lichten.
V2quote:
Ik heb laatst per ongeluk al mijn foto's verwijderd. 💔quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Nog 386 MBZometeen heb ik te veel verwijderd en gaat de pc niet meer aan.
Die staan gelukkig op een aparte schijf.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb laatst per ongeluk al mijn foto's verwijderd. 💔
Format c:/ gedaan?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:49 schreef CherryLips het volgende:
Nog 386 MBZometeen heb ik te veel verwijderd en gaat de pc niet meer aan.
Daar zijn mogelijkheden voor...quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
kunnen jullie me tegenhouden om thuis weer te gaan werken ipv vrij te zijn?
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:47 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik ben dit keihard aan het meezingen op de fiets want ik durf te zeggen dat ik volgens mij weer een beetje gelukkig aan het worden ben.
https://tweakers.net/interne-ssds/vergelijken/quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Nog 313
Ik heb helemaal geen tijd voor dit geneuzel
Ik begin ook echt eindelijk weer oprecht te genieten van muziek en dat heeft echt lang geduurd.quote:
Ja heel leuk, maar deze idioot kan die dingen niet vervangen.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
https://tweakers.net/interne-ssds/vergelijken/
quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik had toevallig één stukje in m'n hand
Denk niet dat je een koffiekopje kan waarderen.
Heb je geen nerd in de buurt die het even voor je kan doen?quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja heel leuk, maar deze idioot kan die dingen niet vervangen.
Die doet dat niet meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2025 09:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je geen nerd in de buurt die het even voor je kan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |