Ik heb ooit nog een masterclass voetbaljournalistiek gehad van Derksen. Niks mee gedaan natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar die afkorting heeft meerdere betekenissen gehad door de jaren heen.
Al vind ik Gijp erger dan Derksen. Derksen heeft nog wat cynisch over zich, dat heb ik liever dan dat schijtlollige van Rene
Ben ik het ook wel mee eens.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
En de intensieve vee-sector is ook nogal overkill voor ons landje. Zeker als je het afzet tegen de uitstoot.
ohwquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is senator dus zit in de eerste kamer, dus blijft nog wel even zitten als het van de partij mag.
Sommige mensen hebben een afslag genomen waar ze niet meer van af kunnen komen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens.
Maar wokies zijn helaas heel slecht in dingen van elkaar los zien.
Aardappelen, worst en boerenkool koken duurt 20 minuten. Ondertussen spekjes bakken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kan je snel koken als je nog moest beginnen
Vanille vla met hagelslag?quote:
Eind novemberquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je binnenkort nog op workation?
Waarom nietquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik geen hagelslag in huis heb.
je klinkt verbaastquote:
Gezien de hoeveelheid export kunnen er best een paar boertjes stoppen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
En de intensieve vee-sector is ook nogal overkill voor ons landje. Zeker als je het afzet tegen de uitstoot.
Ik ook niet, maar ik ben ook een nep Nederlanderquote:
Van een reserveDuitser verbaast het me niet nee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben ook een nep Nederlander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En ook geen vlokken en nutellaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van een reserveDuitser verbaast het me niet nee.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:51 schreef essnhills het volgende:
Ohnoes
Eindafrekening water
Moet bijbetalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |