Nee over een kwartiertje ofzoquote:
Ja hequote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga boerenkool maken
Met spekjes en rookwhorst
quote:
dan kan je snel koken als je nog moest beginnenquote:
Ja, daar is SNorremans ook al enige jaren wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:49 schreef Nizno het volgende:
ik zag van het weekend dat VI tv op Samsung plus als een FAST kanaal werd aangeboden...
was bang dat ze 24/7 Derksen uit wilden zenden.. Maar valt mee, het is van voetbal international. Niet dat ik nu wel ga kijken, maar t klinkt een stuk minder eng
ik zag alleen de tekst VI tv.. das dat tv programma ook in afkortingquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, daar is SNorremans ook al enige jaren weg
Ja klopt. Maar die afkorting heeft meerdere betekenissen gehad door de jaren heen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag alleen de tekst VI tv.. das dat tv programma ook in afkorting
Ik kijk helemaal niet meer, al jaren niet meer. Heb niet het idee dat ik iets mis of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar die afkorting heeft meerdere betekenissen gehad door de jaren heen.
Al vind ik Gijp erger dan Derksen. Derksen heeft nog wat cynisch over zich, dat heb ik liever dan dat schijtlollige van Rene
ik heb geloof ik een keer of 5 gekeken omdat ex keek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet meer, al jaren niet meer. Heb niet het idee dat ik iets mis of zo.
Ik kijk echt heel zelden. Vorige week wel even overgeschakeld tijdens het Televiziergalaquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet meer, al jaren niet meer. Heb niet het idee dat ik iets mis of zo.
Ik vond het in de tijd dat het nog gewoon een voetbalprogramma was prima, en dat was alleen op de maandag en vrijdag. Nu is het over politiek en weet ik het wat, nee daar moeten die mannen lekker van weg blijven. En bovendien is het nu 5 dagen per week, tooooo much.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb geloof ik een keer of 5 gekeken omdat ex keek.
meermaals gewoon koptelefoon opgedaan en op de laptop maar iets anders gaan kijken of luisteren.
Fakking hoerenkindquote:Niko Koffeman,één van de oprichters
van de Partij voor de Dieren,heeft uit
onvrede met de koers van de partij zijn
lidmaatschap opgezegd.Tegen NRC zei hij
dat hij de partij zo "niet wil schaden
maar redden.Dan denk ik:beter nu dan na
de verkiezingen."
Koffeman geeft zijn zetel niet terug
aan de partij,maar wil in de fractie
blijven als partijloos senator.Of dat
volgens de partijstatuten ook kan,wordt
volgende week besproken.
Koffeman zegt vooral gekwetst te zijn
door partijleider Ouwehand die zijn
kritiek niet serieus genoeg zou nemen.
Volgens Koffeman is Ouwehand te ver
afgedreven van het thema dierenleed.
Hij wil de partij niet schaden, maar redden, maar houdt vervolgens wel zijn zetel.quote:
ow ik wist niet eens dat het nu dagelijks was....quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 18:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik vond het in de tijd dat het nog gewoon een voetbalprogramma was prima, en dat was alleen op de maandag en vrijdag. Nu is het over politiek en weet ik het wat, nee daar moeten die mannen lekker van weg blijven. En bovendien is het nu 5 dagen per week, tooooo much.
gelukkig doet dit kabinet toch niks meer, maar verder eensquote:
Hij is senator dus zit in de eerste kamer, dus blijft nog wel even zitten als het van de partij mag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig doet dit kabinet toch niks meer, maar verder eens
Wokies allemaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nu ruzie met Reddit. De haat jegens landbouw zit daar echt heel diep
Goed, op naar NWS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |