Ik hoop dat Wereldgozer bij het plaatsen van die weddenschap in het achterhoofd wel die overtrek erachter plakte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:31 schreef Nizno het volgende:
is het trouwens het hele dekbed wat hangt te drogen of alleen het overtrek?!
belangrijk verschil wel
Ik blijf er speciaal voor op. Maar ik gok dat de eerste opmerkingen al rond 8 uur komen dat het niet droog is.quote:
Heb je een slaapzak? Want die zou ik maar alvast zoeken als ik jou was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Kan niet wachten om straks als laatste te lachen
En dan legt ie hem in de oven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik blijf er speciaal voor op. Maar ik gok dat de eerste opmerkingen al rond 8 uur komen dat het niet droog is.
misschien mag hij de sauna van de buren gebruikenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan een fohn aanraden verder, maar die heeft hij niet.
Paar fleecedekentjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je een slaapzak? Want die zou ik maar alvast zoeken als ik jou was.
Ja kut ik moet ook een föhn zien te lenen. Rekje van mijn douche zit met plakhaken vast en dat ging goed maar ineens breken ze af (ding hangt er nu zielig bij en zal wel ieder moment naar beneden vallen) maar je krijgt dat schijnbaar alleen van de muur met een föhn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan een fohn aanraden verder, maar die heeft hij niet.
Die hoort bij de witte was, en ik weet dat die niet op tijd droog zou zijn als ik die was nu nog zou draaien.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:38 schreef Nizno het volgende:
is je hoeslaken om je matras wel droog? of hangt die ook te drogen en heb je daar maar 1 van?
Ik vind het fijn als witte kleding wit blijft.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Je pleurt dat niet allemaal gewoon in dezelfde was?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was het opeens al half 5 geweest.
is er nu wel een wasmachine te winnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was het opeens al half 5 geweest.
De post was luiquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:30 schreef essnhills het volgende:
Oh lol de post van @:kwiwi kwam niet mee
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
is er nu wel een wasmachine te winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |