dit zijn de belangrijke vragenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom niet je vaatwasser aanzetten om de was te drogen?
Ik heb van de week ook mijn beddengoed buiten gehangen en is gewoon droog geworden. Maar hier hangt het wel soort van overdekt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:25 schreef Haags het volgende:
Welke leip hangt eind oktober zijn was nog buiten. @:nattekat
Goed punt, hij kan prima nog nat zijn en verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet, dit zijn deels niet-disjuncte gebeurtenissen.
en waarschijnlijk niet pas om 4u in de middag opgehangen terwijl het dezelfde avond het weer wilt gebruikenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook mijn beddengoed buiten gehangen en is gewoon droog geworden. Maar hier hangt het wel soort van overdekt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven staat de vaatwasser aanzetten gelijk aan woestijn temperaturen in de badkamer en kun je dus heel makkelijk je was drogen.
Maar daarvoor was het waarschijnlijk toch te nat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarschijnlijk niet pas om 4u in de middag opgehangen
Klopt maar ik heb ook gelukkig nog altijd een schone set liggen dus dat heeft ook geen haast bij mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarschijnlijk niet pas om 4u in de middag opgehangen terwijl het dezelfde avond het weer wilt gebruiken
nou neem ik chatGPT ook met een goeie korrel zout qua feitenkennisquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
Zijn hele huis werd er warmer van @:ieniminimuis wat volgens ChatGPT niet kan maar bij Nattekat wel.
Nou, ja, ik merk wel wanneer de vaatwasser aanstaat qua warmte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
Zijn hele huis werd er warmer van @:ieniminimuis wat volgens ChatGPT niet kan maar bij Nattekat wel.
Ik geloof best dat je er in de woonkamer niks van zal merken als dat ding in de badkamer aanstaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou neem ik chatGPT ook met een goeie korrel zout qua feitenkennis
We hebben het hier over een vaatwasser in de badkamer he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja, ik merk wel wanneer de vaatwasser aanstaat qua warmte.
Ok, ik moet wel recht voor het ding gaan staan, maar details.
Ho ho, dat impliceert een veroordeling. Gewoon PAAZ.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
vaatwasser in de badkamer? Was drogen in oktober? Sowieso denken dat een dekbed OOIT droog wordt? Wat is dit voor TBSkliniek?
Ik denk dat het woordje overtrek mist.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:31 schreef Nizno het volgende:
is het trouwens het hele dekbed wat hangt te drogen of alleen het overtrek?!
belangrijk verschil wel
Dat zeg ik, details.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:31 schreef Ama het volgende:
[..]
We hebben het hier over een vaatwasser in de badkamer he.
doe maar even wandelen pietertjequote:
zn matras heeft hij ook op de natte ondergrond van het balkon uitgekloptquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
NatteKat kennende kan het ook zijn hele bed zijn dat nu nat is.
Oh, maar dan slaap ik al.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zet vanavond trouwens de popcorn klaar voor het geklaag dat hij niet kan slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |