geribbelde kont heb jequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Kiek dan hoe schattig
[ afbeelding ]
Je eigen hond stinkt nooitquote:
Cellulitis?quote:
Zolang ie niet nat is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je eigen hond stinkt nooit
Edit: tenzij scheetjes
Dat ruikt op een andere manier best lekkerquote:
Natte scheetjes?quote:
Ik dacht al, bij die van ons kwam het behang zowat van de muur als ze liep te ruften.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je eigen hond stinkt nooit
Edit: tenzij scheetjes
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht al, bij die van ons kwam het behang zowat van de muur als ze liep te ruften.
Nu alleen nog even de geldschieters zien te strikken?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
Oke ik weet denk ik nu welke LEGO sets ik dit jaar nog wil.
WE'RE LOOKIN AT YOU SWITZERLANDquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu alleen nog even de geldschieters zien te strikken?
Valt mee hoeveel het is, meeste wat ik wil wat eruit gaat heb ik al. Zijn een paar dingetjes (waarvan 1 wel een grote set is).quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu alleen nog even de geldschieters zien te strikken?
hoe oud ben je nu toch lieve schat? harry potter en lego zijn voor kleine kinderen toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:18 schreef Ama het volgende:
Oke ik weet denk ik nu welke LEGO sets ik dit jaar nog wil.
Laat mij lekker.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe oud ben je nu toch lieve schat? harry potter en lego zijn voor kleine kinderen toch?
je kunt best meer met je leven doen ga vooral weg van dit fok en sluit je aan bij mensen die echt om je geven
Deze discussie hebben we al vaker gehad hier. Maar puur omdat jij het niet als valide hobby ziet betekent niet dat anderen dat ook vinden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
hoe oud ben je nu toch lieve schat? harry potter en lego zijn voor kleine kinderen toch?
je kunt best meer met je leven doen ga vooral weg van dit fok en sluit je aan bij mensen die echt om je geven
Oh damn..quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
Betreffende de TT, ik kreeg mijn pakketje vandaag zo binnen
[ afbeelding ]
Lol, voor anderen bepalen wat ze als hobby zouden mogen hebben. Volg je eigen advies op ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Alle lego en harry potter fans hier getriggerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat een onzin. Hij loopt vaker te zeuren op andere mensen hun hobbys en dat heeft weinig met HP of LEGO te maken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle lego en harry potter fans hier getriggerd.
Dat is 90 procent hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle lego en harry potter fans hier getriggerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |