SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Behalve dat ik niet vrijwillig bij de Mac eetquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:07 schreef Haags het volgende: Had een kind 2 enorme zakken gevuld, beetje vergelijkbaar waar @:dud0r mee aan komt zetten als hij bij de Mac gaat vreten.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Behalve dat ik niet vrijwillig bij de Mac eet
Ja behoorlijk wat plekken waar je kon bouwen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Hebben ze nog steeds van die grote pleinen waar je zelf met lego en duplo mag spelen?
En zo ja, moet je tegenwoordig nog steeds je zakken en tassen leegkiepen?
Alsof dat landelijke jochie er wat zinnigs over te melden heeft.quote:
Niet haten op Provinciekereltjequote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof dat landelijke jochie er wat zinnigs over te melden heeft.
Als je hem net pas ophangt gok ik op het tweede.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Dekbed buiten te drogen gehangen.
33% kans dat ie op tijd droog is
33% kans dat ie dat niet is
33% kans dat ie straks weg is gevlogen
1% kans dat het droogrek straks verdwenen is
Volgens mij is hij nu met vakantie toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof dat landelijke jochie er wat zinnigs over te melden heeft.
kunnen we inzetten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
nee ik denk dat ik nu nog niet naar schipholquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nu met vakantie toch?
Dan ga je maar naar Gilze-Rijenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
nee ik denk dat ik nu nog niet naar schiphol
iets met planningquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je hem net pas ophangt gok ik op het tweede.
Hier gaat het ook om 5 uur regenenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Om 5 uur gaat het regenen en om 6 uur is het donker. Troetelavondje maar weer dus.
1833 gaat de zon onderquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Om 5 uur gaat het regenen en om 6 uur is het donker. Troetelavondje maar weer dus.
Hier klopt iets niet, dit zijn deels niet-disjuncte gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Iemand bij wie de zon schijnt eind oktoberquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:25 schreef Haags het volgende:
Welke leip hangt eind oktober zijn was nog buiten. @:nattekat
dit zijn de belangrijke vragenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar waarom niet je vaatwasser aanzetten om de was te drogen?
Ik heb van de week ook mijn beddengoed buiten gehangen en is gewoon droog geworden. Maar hier hangt het wel soort van overdekt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:25 schreef Haags het volgende:
Welke leip hangt eind oktober zijn was nog buiten. @:nattekat
Goed punt, hij kan prima nog nat zijn en verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet, dit zijn deels niet-disjuncte gebeurtenissen.
en waarschijnlijk niet pas om 4u in de middag opgehangen terwijl het dezelfde avond het weer wilt gebruikenquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb van de week ook mijn beddengoed buiten gehangen en is gewoon droog geworden. Maar hier hangt het wel soort van overdekt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik de verhalen mag geloven staat de vaatwasser aanzetten gelijk aan woestijn temperaturen in de badkamer en kun je dus heel makkelijk je was drogen.
Maar daarvoor was het waarschijnlijk toch te nat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarschijnlijk niet pas om 4u in de middag opgehangen
Klopt maar ik heb ook gelukkig nog altijd een schone set liggen dus dat heeft ook geen haast bij mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en waarschijnlijk niet pas om 4u in de middag opgehangen terwijl het dezelfde avond het weer wilt gebruiken
nou neem ik chatGPT ook met een goeie korrel zout qua feitenkennisquote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
Zijn hele huis werd er warmer van @:ieniminimuis wat volgens ChatGPT niet kan maar bij Nattekat wel.
Nou, ja, ik merk wel wanneer de vaatwasser aanstaat qua warmte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:29 schreef Ama het volgende:
Zijn hele huis werd er warmer van @:ieniminimuis wat volgens ChatGPT niet kan maar bij Nattekat wel.
Ik geloof best dat je er in de woonkamer niks van zal merken als dat ding in de badkamer aanstaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou neem ik chatGPT ook met een goeie korrel zout qua feitenkennis
We hebben het hier over een vaatwasser in de badkamer he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2025 16:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ja, ik merk wel wanneer de vaatwasser aanstaat qua warmte.
Ok, ik moet wel recht voor het ding gaan staan, maar details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |