Oke in die zin vind ik het ook geweldig als dit zmaar zou kunnen als het om Russen en of bedrijven gaat. Maar ooit ben je zelf aan de beurt als het zo makkelijk zou kunnen. Want hoe wil je bewijzen dat Rus x ook nog maar iets met Putin te maken heeft. Bedenk wel dat die oorlog ooit wel een keer stopt. En dan?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Toch vind ik het raar dat het blijkbaar zó moeilijk is om die assets te confiskeren terwijl de EU wel gewoon volop wapens en munitie levert waarmee Russen gedood worden. Ik vind het tweede verder gaan dan het eerste.
Het gaat trouwens niet zozeer om geld van de Russische staat, maar om geld van Russen zelf en van bedrijven.
Impliceren dat dat een reden is om de Donbas op te geven is dat echter niet (wat hier het geval lijkt te zijn). Dat is Russische propaganda.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat laatste is dan ook gewoon een feit.
Heeft het niet ook met de financiele stabiliteit van Belgie te maken? Waar veel van dit soort instellingen zit?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:34 schreef Cherni het volgende:
[..]
Oke in die zin vind ik het ook geweldig als dit zmaar zou kunnen als het om Russen en of bedrijven gaat. Maar ooit ben je zelf aan de beurt als het zo makkelijk zou kunnen. Want hoe wil je bewizen dat Rus x ook nog maar iets met Putin te maken heeft. Bedenk wel dat die oorlog ooit wel een keer stopt. En dan?
Dat is natuurlijk de vraag. Op dat gebied vertrouw ik overheden niet zo snel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heeft het niet ook met de financiele stabiliteit van Belgie te maken? Waar veel van dit soort instellingen zit?
Het is natuurlijk wel zuur dat wanneer jij bijvoorbeeld zou vluchten voor Wilders met je geld en dat Wilders vervolgens een oorlog met Belgie begint en dat jouw geld geconfisceerd wordt. Maar ik weet niet of het echt zo werkt. Van die echte vriendjes van Putin is aan het begin van de oorlog al van alles afgepakt, oa jachten en zo
Dit staat er letterlijk: " parroting Russian propaganda that it is mostly Russian-speaking."quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:34 schreef embedguy het volgende:
[..]
Impliceren dat dat een reden is om de Donbas op te geven is dat echter niet (wat hier het geval lijkt te zijn). Dat is Russische propaganda.
Het is van de Russische centrale bank, het is helemaal niet van burgers.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:35 schreef LXIV het volgende:
[..]
Heeft het niet ook met de financiele stabiliteit van Belgie te maken? Waar veel van dit soort instellingen zit?
Het is natuurlijk wel zuur dat wanneer jij bijvoorbeeld zou vluchten voor Wilders met je geld en dat Wilders vervolgens een oorlog met Belgie begint en dat jouw geld geconfisceerd wordt. Maar ik weet niet of het echt zo werkt. Van die echte vriendjes van Putin is aan het begin van de oorlog al van alles afgepakt, oa jachten en zo
Ik weet dat niet precies. Heb het wel eens uit willen zoeken met chatgpt, maar werd ik niet veel wijzer van.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:38 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het is van de Russische centrale bank, het is helemaal niet van burgers.
Yup, de totale overwinning.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ensky-gebied-opgeeft
Fijn dat Trump zich inzet voor de vrede. Hopelijk worden de eu liberalen en Oekraine realistisch over wat haalbaar is. Men zal het verlies moeten accepteren.
Dat weet je wel, jij volgt genoeg financieel nieuws om zoiets simpels gelezen te hebben. Kost je 5 seconden op google.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik weet dat niet precies. Heb het wel eens uit willen zoeken met chatgpt, maar werd ik niet veel wijzer van.
Maar als het van de centrale bank is lijkt het me helemaal geen probleem eigenlijk! Van burgers is nog wat anders, eigendomsrecht en zo.
Poetin kan veel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Yup, de totale overwinning.
Poetin zet Trump maximaal onder druk.
Dat zegt genoeg.
Niet alles. 29 miljard niet. Maar hoe het ook zij, je loopt een enorm rico om de stabilteit van de euro te behouden.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:40 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat weet je wel, jij volgt genoeg financieel nieuws om zoiets simpels gelezen te hebben. Kost je 5 seconden op google.
https://letmegooglethat.com/?q=300+billion+russia
Niet precies. Maar hier lijkt het alsof dat geld dus allemaal van de Russische bank is? Waarom hebben ze dat voortijdig niet teruggetrokken dan? Met een smoesje?quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:40 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Dat weet je wel, jij volgt genoeg financieel nieuws om zoiets simpels gelezen te hebben. Kost je 5 seconden op google.
https://letmegooglethat.com/?q=300+billion+russia
En toch doet hij het.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Poetin kan veel.
Maar niet Trump onderdrukken.
Vals dilemma.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt nu beginnen met onderhandelen of nog 100.000 man over de kling jagen en dan onderhandelen. Het beste is helemaal niet mogelijk, twee jaar geleden begonnen met onderhandelen.
Bel ze even.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet precies. Maar hier lijkt het alsof dat geld dus allemaal van de Russische bank is? Waarom hebben ze dat voortijdig niet teruggetrokken dan? Met een smoesje?
https://goodauthority.org(...)ssias-frozen-assets/quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet precies. Maar hier lijkt het alsof dat geld dus allemaal van de Russische bank is? Waarom hebben ze dat voortijdig niet teruggetrokken dan? Met een smoesje?
Dat Oekraïne nog overeind staat is dankzij Westerse steun, er is niemand die daar aan twijfelt hoor. Nooit zo geweest ook.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:52 schreef a_l het volgende:
[..]
Wat een draai ineens. Afgelopen dagen nog "OeKrAiNe ZaL WinNen!! Jij BeNt EeN VuILe VaTnIk aLs jE DaAraAn TwiJFeLt!". En nu gewoon "Oekraine krijgt Rusland niet op eigen kracht eruit en dus willen ze onderhandelen". Veeg me op.
Interessant. Snap wel het punt dat als je bepaalde regels hebt aangaande bezit, deze altijd wil handhaven. Een beetje net zoals de Nederlandse staat in de vervolging van criminelen ook altijd binnen de wet moet blijven.quote:
Ja, en als je in rus investeert, pakt putin het af, en geeft het aan z'n maatjes.quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:28 schreef Cherni het volgende:
Wie wil er dan nog investeren binnen de EU als ze zomaar je assets kunnen confisqueren. Als dit zomaar zou kunnen dan kunnen ze ook mijn assets zomaar confisqueren als ik iets doe wat de EU niet zint.
In het stuk staat het probleem goed uitgelegd. Het gaat er wat dat betreft vooral om dat de EU de euro tot wereldvaluta wil maken en dat er dus 100% betrouwbaarheid moet blijven dat wanneer jij een eurorekening van 300 miljard opent, dit geld altijd van jou blijft, hoe dan ook.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en als je in rus investeert, pakt putin het af, en geeft het aan z'n maatjes.
En als je in de VS meneer Intel of meneer Nvidia heet, zet trump je wel ff onder druk om riante aandelenpaketten daarvan over te dragen.
Dit is dus nogal een gepasseerd station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |