quote:Maar het is wel zo makkelijk.
Op maandag 24 februari 2003 09:12 schreef poep het volgende:
vind het erg afgezaagd! dat betekend dat er geen moeite gedaan wordt om voor jou een persoonlijk cadeau te vinden!
quote:Ik vind het niet erg een cadeaubon te krijgen, je heb immers niet altijd tijd een passend cadeau uit te zoeken, soms is dat ook heel lastig... het gaat om het idee! En dat je het weer doorgeeft maakt toch niet uit?
Op maandag 24 februari 2003 09:13 schreef Slarioux het volgende:[..]
Maar het is wel zo makkelijk.
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:12 schreef detulp050 het volgende:
Want als ik een Pot Jam krijg voor mijn verjaardag ofzo, bewaar ik die en geef ik die weer aan iemand als cadeau bij een andere verjaardag..Kortom ideaal, je hebt altijd iets te geven met een Pot Jam in je kast..
quote:'k krijg liever een CD-bon, dan net de verkeerde CD.
vind het erg afgezaagd! dat betekend dat er geen moeite gedaan wordt om voor jou een persoonlijk cadeau te vinden!
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:39 schreef Jordy-B het volgende:'k krijg liever een CD-bon, dan net de verkeerde CD.
quote:Helemaal mee eens.
Op maandag 24 februari 2003 12:39 schreef Jordy-B het volgende:[..]
'k krijg liever een CD-bon, dan net de verkeerde CD.
quote:Maar dat weet degene niet die het krijgt, tenzij de persoon in kwestie dit op fok leest
quote:Voor jou ,mijn schat heb ik wat anders in gedachten, weest maar niet bevreesd,...
Op maandag 24 februari 2003 12:51 schreef Lucille het volgende:
Van jou hoef ik geen cadeaubon hoor BHFH.
Voor het geval dat je dat misschien in je hoofd zou hebben.
quote:Wat lief.
Op maandag 24 februari 2003 12:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Voor jou ,mijn schat heb ik wat anders in gedachten, weest maar niet bevreesd,...
![]()
Eerst afwachten natuurlijk ....
Maar voor anderen zoek ik wel altijd iets leuks en persoonlijks uit, aangezien ik goed in de gaten heb dat ik een van de weinigen ben die het leuk vind om geld of zo te krijgen.
quote:Gewoon geld maak je zo op aan eten of boodschappen, itt een cadeaubon. Dan vraagt de gever: en, nog wat leuks gekocht van je geld? En dan moet jij zeggen: ehm ja, een whopper, een pak wasmiddel, 2 pakken pleepapier, een half kilo gehakt en een straatkrant
Op maandag 24 februari 2003 18:10 schreef 2x4 het volgende:
waarom bestaan die kadobonnen eigenlijk, je kunt iemand toch meteen geld geven, veel handiger, of lijkt het dan of je weer geen moeite doet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |