abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 februari 2003 @ 09:10:35 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8679115
Want als ik een cadeaubon krijg voor mijn verjaardag ofzo, bewaar ik die en geef ik die weer aan iemand als cadeau bij een andere verjaardag.. Kortom ideaal, je hebt altijd iets te geven met een ceadeaubon in je kast..
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 24 februari 2003 @ 09:12:38 #2
1687 poep
praat geen poep
pi_8679143
vind het erg afgezaagd! dat betekend dat er geen moeite gedaan wordt om voor jou een persoonlijk cadeau te vinden!
houdt van spannend...
pi_8679149
Want als ik een Pot Jam krijg voor mijn verjaardag ofzo, bewaar ik die en geef ik die weer aan iemand als cadeau bij een andere verjaardag.. Kortom ideaal, je hebt altijd iets te geven met een Pot Jam in je kast..
  maandag 24 februari 2003 @ 09:13:02 #4
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8679150
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:12 schreef poep het volgende:
vind het erg afgezaagd! dat betekend dat er geen moeite gedaan wordt om voor jou een persoonlijk cadeau te vinden!
Maar het is wel zo makkelijk.
  maandag 24 februari 2003 @ 09:20:54 #5
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8679241
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:13 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Maar het is wel zo makkelijk.

Ik vind het niet erg een cadeaubon te krijgen, je heb immers niet altijd tijd een passend cadeau uit te zoeken, soms is dat ook heel lastig... het gaat om het idee! En dat je het weer doorgeeft maakt toch niet uit?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8679266
quote:
Op maandag 24 februari 2003 09:12 schreef detulp050 het volgende:
Want als ik een Pot Jam krijg voor mijn verjaardag ofzo, bewaar ik die en geef ik die weer aan iemand als cadeau bij een andere verjaardag.. Kortom ideaal, je hebt altijd iets te geven met een Pot Jam in je kast..
pi_8682605
Ik vind dat je dan nog beter geld kan krijgen in plaats van een cadeaubon.
pi_8682626
quote:
'k krijg liever een CD-bon, dan net de verkeerde CD.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8682660
Ik krijg liever een cadeaubon dan een één of ander nutteloos frutsel...
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  maandag 24 februari 2003 @ 12:41:22 #10
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8682665
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:39 schreef Jordy-B het volgende:

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8682763
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:39 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
For great justice!
  maandag 24 februari 2003 @ 12:49:58 #12
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8682867
quote:
Maar dat weet degene niet die het krijgt, tenzij de persoon in kwestie dit op fok leest
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8682902
Van jou hoef ik geen cadeaubon hoor BHFH.
Voor het geval dat je dat misschien in je hoofd zou hebben.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 24 februari 2003 @ 12:54:02 #14
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8682982
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:51 schreef Lucille het volgende:
Van jou hoef ik geen cadeaubon hoor BHFH.
Voor het geval dat je dat misschien in je hoofd zou hebben.
Voor jou ,mijn schat heb ik wat anders in gedachten, weest maar niet bevreesd,...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8683026
quote:
Op maandag 24 februari 2003 12:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Voor jou ,mijn schat heb ik wat anders in gedachten, weest maar niet bevreesd,...

Wat lief.

Eerst afwachten natuurlijk ....

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8683759
Ik ben zelf altijd erg blij als ik een cadeaubon of geld krijg in plaats van iets anders. Je kunt me als ik jarig ben geen beter kadootje geven. Daar kan ik tenminste iets van kopen waar ik ECHT wat aan heb in plaats van een 'net-niet' geurtje of zo (ookal is dat dan orgineler en persoonlijker).

Maar voor anderen zoek ik wel altijd iets leuks en persoonlijks uit, aangezien ik goed in de gaten heb dat ik een van de weinigen ben die het leuk vind om geld of zo te krijgen.

maandag 24 februari 2003 @ 14:48:28 #17
17061 mvt
blame Canada
pi_8685835
Heb je niet het probleem dat ze maar een jaar geldig zijn??
Dan krijg je opeens een bon van een half jaar oud, dan weet je het meteen.
We were to understand there would be pie and punch?
pi_8686002
Nou.. dat ligt eraan. Als iemand 5 euro te besteden heeft aan een kado voor mij en weet écht niets leuks, ben ik blij met een kadobon. Maar als het is zoals afgelopen zaterdag op mijn werk; (iemand werkte er al 25 jaar) door alle werknemers is 2 euro ingelegd voor een cadeau, dan vind ik dus dat je daar een echt iets voor moet kopen. Hij kreeg nl een bon. Voor 30x 2 euro!! Damn, daar kun je toch iets veel beters voor kopen??
Mon 'en!
pi_8686487
Als iemand mij een cadeaubon geeft weet ik exact wat ik op zijn of haar verjaardag teruggeef. Maakt me niet uit wat ik krijg, meestal zijn het toch alleen maar grappige dingetjes. Cadeaubon geeft gewoon aan dat je kennelijk niet de moeite wilde nemen om na te denken over wat ik ooit zei en waar je een grap over kan maken dmv een cadeau of iets wat me echt bezighoudt.
"Go ahead hate your neighbour, go ahead cheat a friend.[br]Do it in the name of heaven, you can justify it in the end" -Joan Baez[br]"Ah, but I was so much older then, I'm younger than that now" - Bob Dylan
pi_8690454
waarom bestaan die kadobonnen eigenlijk, je kunt iemand toch meteen geld geven, veel handiger, of lijkt het dan of je weer geen moeite doet...
pi_8691402
quote:
Op maandag 24 februari 2003 18:10 schreef 2x4 het volgende:
waarom bestaan die kadobonnen eigenlijk, je kunt iemand toch meteen geld geven, veel handiger, of lijkt het dan of je weer geen moeite doet...
Gewoon geld maak je zo op aan eten of boodschappen, itt een cadeaubon. Dan vraagt de gever: en, nog wat leuks gekocht van je geld? En dan moet jij zeggen: ehm ja, een whopper, een pak wasmiddel, 2 pakken pleepapier, een half kilo gehakt en een straatkrant
Kaasblaak Baasklaak Baalskaak Slaabkaak Slaakbaak Klaasbaak Laakbaaks Kaalsbaak Akalabska Skaablaak Skaabalak Abaklakas Kalabsaka Aaksaklab Askalabaks Kaalbakas Laakbakas Slaakbaka Klaaskaba Blaaskaka Saksakabal Slaksabaka Kabalkasa Laksakaab
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')