Jup, daarom proberen. Voordeel bij zelfgemaakte is dat je hem maakt zoals je em zelf het lekkerste vind, en dat is bij meer gerechten zo. Al wil ik best een keer iets proberen, misschien bevalt het wel heel goed als het op een andere manier is gemaakt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja grote kans dat je zelfgemaakte beter smaakt maar voor een kant en klare vind ik hem goed te doen.
Die was ook maar 2 euro ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die van de hema vond ik altijd wel lekker
Heeft het minimaal een dag gestaan die snert?quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was ook maar 2 euro ofzoHun snert is ook lekker.
jaaaaaa die ook jaquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die was ook maar 2 euro ofzoHun snert is ook lekker.
Dat heb ik nooit gevraagd.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heeft het minimaal een dag gestaan die snert?
zal bij de hema denk ik ook wel zo zijnquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Maar kant en kaar van de super krijg je me sowieso niet aan. Al is het maar vanwege de grote hoeveelheid zout wat erin verwerkt zit.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is belangrijk, anders is het namelijk erwtensoep
Ik deed er wel wat extra tomaat op voor het gezonde gevoel.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal bij de hema denk ik ook wel zo zijn
Chillen.quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke ik voel mij nu best oke, behalve dat ik genoeg warmte uitstoot om nu zeker weten de klimaatdoelen niet te halen.
En nu?
Ah, een kacheltje. Goed bruikbaar op dit momentquote:Op maandag 20 oktober 2025 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke ik voel mij nu best oke, behalve dat ik genoeg warmte uitstoot om nu zeker weten de klimaatdoelen niet te halen.
En nu?
jah, ben blij dat ik vanmorgen meteen de ramen heb gedaan toen het nog regendequote:
Vrij goedkoop en ik wil wat uitproberen. Sws vaker niet koken. Ik vind koken heel erg leuk, maar het geeft zo`n rommel die ik weer moet afwassen (geen ruimte voor een vaatwasser)quote:
Monster is zelf vreemdquote:
uhuh die ken ik inderdaad. heerlijk!quote:Op maandag 20 oktober 2025 14:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rowan Atkinson
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |