Bas Sibum zit met zijn lelijke Jeroenenhoofd alles weer 'ns op te naaien. Weg met die vent joh, niemand moet 'm!quote:
Druut met die vent en degene die 'm heeft aangesteld mag ook wieberen. Wat een ontzettende prutsers zegquote:
Klinkt bekendquote:Op maandag 20 oktober 2025 06:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Druut met die vent en degene die 'm heeft aangesteld mag ook wieberen. Wat een ontzettende prutsers zeg
Tuurlijk het ligt altijd aan de coach en niet aan die klotefans welke Heracles heeft. Jaja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 06:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Druut met die vent en degene die 'm heeft aangesteld mag ook wieberen. Wat een ontzettende prutsers zeg
OPDONDEREN MET DIE LUI. Ik ga vandaag nog harder en nog meer geen gesprekjes aanknopen met mensen die ik niet in mijn leven wil hebben dan gisteren.quote:
Moest lachenquote:Op maandag 20 oktober 2025 07:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tuurlijk het ligt altijd aan de coach en niet aan die klotefans welke Heracles heeft. Jaja.
Bassie Bum mag van Nico-Jan Hoogma gewoon blijven aankloten en ondanks meerdere brevetten van totaal onvermogen heeft hij 100% vertrouwen in de saboteur.quote:
Het zit je precies wel diep geloof ikquote:Op maandag 20 oktober 2025 15:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zou zelf op mijn werk eens dat soort spelletjes moeten spelen om verandering te bewerkstelligen. Nou, nee hoor, dan zal ik gauw een officiële waarschuwing en daaropvolgend ontslag krijgen. Dan werkt het allemaal ineens weer anders.
De groeten.
Nja het is gewoon heel doorzichtig en het slaat helemaal nergens op, maar verder gaat hij z'n gang maar. Het is mooi om te zien hoe de aanhang de boel ook al zit te bespotten.quote:Op maandag 20 oktober 2025 15:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het zit je precies wel diep geloof ik
Het bestuur wordt gemanipuleerd door Jeroen, die kunnen er niet veel aan doen. Het is één kwade kracht die hiervoor verantwoordelijk is.quote:
HAFCquote:Op maandag 20 oktober 2025 16:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Over welke voetbalploeg hebben we het eigenlijk?
ALLEMAAL DRUUT!quote:Op maandag 20 oktober 2025 18:46 schreef Näsenbar het volgende:
Gewoon iedereen ontslaan en het land uit sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |