hangt van de locatie af. Naar buiten Europa meestal richting een jaar van te voren. Binnen Europa korter op de vertrekdatum, een paar maanden ervoor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. hoe ver van te voren zou je zelf een ticket boeken
een jaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hangt van de locatie af. Naar buiten Europa meestal richting een jaar van te voren. Binnen Europa korter op de vertrekdatum, een paar maanden ervoor.
max een maand of 2 maar ben daar gewoon slecht inquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Hoever van te voren boeken jullie een vliegticket?
Dat deden mijn ouders wel voor de reis naar Australië.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een jaarDas wel ver.
Ik twijfel of ik nu al een ticket moet boeken voor eind januari. Maar denk niet dat het er goedkoper op gaat worden
Deden wij toen we naar Denemarken gingen. Bijna een jaar van te voren geboektquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een jaarDas wel ver.
Ik twijfel of ik nu al een ticket moet boeken voor eind januari. Maar denk niet dat het er goedkoper op gaat worden
Mmmmmmmquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hetzelfde. Gewoon meer chocola kopen
Ik heb die voor IJsland nog niet, dus in ieder geval niet langer dan 10 maanden van tevoren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
Hoever van te voren boeken jullie een vliegticket?
Muffins hierquote:
huis bezemkast in den haag ook in de verkoop?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Ja boek maar gewoon nu denk ik
20 jan naar amsterdam en 7 feb weer terug. Ben vanaf 5 feb dakloos dus wil niet te lang bij familie slapen
Die heb ik niet meer toch.Alleen rotterdamquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
huis in den haag ook in de verkoop?
*BURP*quote:
je ging rotje toch verkopen en dan in den haag een of andere bezemkast kopen?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer toch.Alleen rotterdam
bezemkast is pas 2027 klaar :pquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 14:56 schreef mschol het volgende:
[..]
je ging rotje toch verkopen en dan in den haag een of andere bezemkast kopen?
daarom kom ik ook nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Alsof je iets wegkrijgt met mijn paddenhoofd tegenover je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |