Ooh.. haha Nu je het zegt.. zie ik hetquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ik bedoel eigenlijk wanneer het een spinnaker zou zijn dat ze achteruit zeilen.
Morguh Pullupquote:
Hey KW jij ook hierquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 06:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mag ik ook hier? Moet nog 3/4e jaar tot mijn 40e
Morguh GOAquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup
[..]
Hey KW jij ook hier
[..]
Morguh GOA![]()
Hi Dottie, goodmorningquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 07:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup
[..]
Hey KW jij ook hier
[..]
Morguh GOA![]()
Hier is het altijd gezellig.quote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hi Dottie, goodmorning
Dame Chanel.quote:
Mooi zo, en groot gelijk geen gestress in het weekendquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jazeker, weekend! FF rustig wakker worden... koffie..
En jij?
Altijd lastig om te nixen als je nix hebt om te nixenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:29 schreef Prisha het volgende:
good meurning! Pfffff eindelijk een weekend zonder (huizen) stress, sociale verplichtingen...gewoon helemaal niks![]()
Wat zal ik eens met mijn tijd gaan doen![]()
Hey Prisquote:
Hey Mutske,quote:
die moest ik effe 2x lezen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd lastig om te nixen als je nix hebt om te nixen
Ontstressenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:29 schreef Prisha het volgende:
good meurning! Pfffff eindelijk een weekend zonder (huizen) stress, sociale verplichtingen...gewoon helemaal niks![]()
Wat zal ik eens met mijn tijd gaan doen![]()
eyyy Dottquote:
Nix van aantrekkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 08:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
die moest ik effe 2x lezen.
Disclaimer: okeee 3x zelfs
hoe opquote:
ha ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |