Ik voel me nu ineens een oude boerin, wat ze niet kent vreet ze niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Warm broodje, camembert en daar jam op![]()
Misschien willen @Domnivoor en @Aoibhin je een keer mee laten denken voor een surprise boxquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoals ik al tikte, ik heb niet veel culinaire ervaringen.
Dan verzinnen wat je wil proberen en het zelf makenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zo geen zin in. Even een tijdje rust voor nu.
Dat is veel te spannend voor mij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien willen @:Domnivoor en @:Aiobhin je een keer mee laten denken voor een surprise box
ah joh, is een tapas-restaurant iets voor jou?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik voel me nu ineens een oude boerin, wat ze niet kent vreet ze niet.
Ik zal nog wat meer gaan proberen met die vers pakketten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan verzinnen wat je wil proberen en het zelf maken
Of ga van die foodtruckfestivals af, daar is vaak ook het e.e.a. te krijgen voor niet al te veel.
komt best goedquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is veel te spannend voor mij.
Ik koop de laatste tijd wel van die vers pakketten, nu lust ik ook curry gerechten en nog wat andere dingen, dus ik probeer al wel nieuwe dingen.
Of honing en wat walnootquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Warm broodje, camembert en daar jam op![]()
Oeh nee dat zou ik zonde vinden als ik het niet lust. Daarom wel fijn als ik bij mijn dochter ben en dan al allemaal dingen krijg die ik niet kon en mijn zoon heeft me vorig jaar meegenomen naar een Marokaans restaurant en dat was ook erg lekker. Oh, valt dan toch nog wel mee geloof ik. Zoals ik al zei, laatste paar jaar probeer ik wel meer maar zelf maken of ergens heen gaan vind ik vaak te riskant want als ik het niet lust kost dat te veel en vind ik dan zonde.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
ah joh, is een tapas-restaurant iets voor jou?
allemaal kleine hapjes, kun je veel verschillende dingen proeven.
Bij het zusje, of la cubanita
Denk ik ook wel en ik hoef niet alles te lusten natuurlijk, alleen doet mijn brein vaak in eerste instantie ieuw, tot ik het probeer.quote:
Dank uquote:
Nooit gehad eerlijk gezegdquote:
Zo raar he hoe dat brein werkt. Mijn brein denkt, alles proberen en dan is het misschien ieuw, maar heb ik het geprobeerd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk ik ook wel en ik hoef niet alles te lusten natuurlijk, alleen doet mijn brein vaak in eerste instantie ieuw, tot ik het probeer.
Leuk!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien willen @:Domnivoor en @:Aoibhin je een keer mee laten denken voor een surprise box
Dat is inderdaad dan het nadeel ervan ja, dat je wel een volle mep betaald in een restaurant ook als je het niet lust.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh nee dat zou ik zonde vinden als ik het niet lust. Daarom wel fijn als ik bij mijn dochter ben en dan al allemaal dingen krijg die ik niet kon en mijn zoon heeft me vorig jaar meegenomen naar een Marokaans restaurant en dat was ook erg lekker. Oh, valt dan toch nog wel mee geloof ik. Zoals ik al zei, laatste paar jaar probeer ik wel meer maar zelf maken of ergens heen gaan vind ik vaak te riskant want als ik het niet lust kost dat te veel en vind ik dan zonde.
En ik wat nootjesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Om haar alvast wat te matsen doe ik er in ieder geval wat chocola in
Of zoek gewoon online en maak dat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zal nog wat meer gaan proberen met die vers pakketten.
Geinig. Tegenovergestelde van mij dan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo raar he hoe dat brein werkt. Mijn brein denkt, alles proberen en dan is het misschien ieuw, maar heb ik het geprobeerd.
Dat gaat ook nog eens heerlijk samenquote:
Dan schenk ik er een glaasje rode port bijquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat gaat ook nog eens heerlijk samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |