Precies, maar wat sap is nog steeds beter dan 1,5/2 liter cola opeen dag.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 20:40 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
vruchtensap is geen gezond alternatief, dat staat ook stijf van suiker.
Ja, maar eeen beetje cola is weer beter dan 1,5/2 liter sapquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Precies, maar wat sap is nog steeds beter dan 1,5/2 liter cola opeen dag.
Zeker, vind de meeste smaken lekkerder als je niet zo aan de suikers zit.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 21:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vind jij nu soms mineraalwater (zoals idd pellegrino) ook gewoon zoet smaken als je heel lang geen frisdrank drinkt?
Sap is net zo slecht als frisdrank. Ik denk dat je beter cola zero dan vruchtensap kan drinken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 22:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Precies, maar wat sap is nog steeds beter dan 1,5/2 liter cola opeen dag.
Net als met roken is een paar weken onthouding genoeg om er vanaf te komenquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 09:54 schreef Chandler het volgende:
Ik ben helaas een fervent coca cola drinker. Ik mis daardoor de suiker in veel andere produkten en krijg zelfs een droge mond als ik bv ranja op m'n werk drink (daar zitten suiker alternatieven in).
Al wil ik graag andere zaken drinken, ik mis wat...
Maar good for you @:TS. Keep strong!
Dat zal ongetwijfeld kloppen maar als ik steeds een droge mond krijg is dat ook weer niet echt handig.. Plus ik drink max 2 colatjes per dag... daarnaast veel thee, heel veel thee, warme chocolade melk en sappjes... maar toch...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Net als met roken is een paar weken onthouding genoeg om er vanaf te komen
Teringquote:Op zaterdag 18 oktober 2025 10:10 schreef Chandler het volgende:
[..]
Plus ik drink max 2 colatjes per dag...
Water uit de kraan, nog veel goedkoper.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Gewoon geen fris in huis halen de komende tijd maar flessen water. Sowieso is water aan te raden als je n 6pack wilt en je raakt eraan gewend om water te drinken. Als je dan na een tijdje weer fris drinkt denk je dat je tanden eruit vallen van de suiker.![]()
Uiteraard is af en toe een blikje frisdrank geen probleem maar 3 x energydrink en een fles cola per dag? Gatver.![]()
En water scheelt ook nog in de kosten, het kost maar gemiddeld zo' n 50 tot 70 ct per anderhalve liter en goed voor het lichaam.
Deze had ik wel verwacht.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Water uit de kraan, nog veel goedkoper.
Is het water dat bij jou in de buurt uit de kraan komt niet lekker?quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:51 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Deze had ik wel verwacht.Uiteraard kan dat ook.
Ik drink zelf geen water uit de kraan [behalve gekookt voor de koffie] maar dat is ieder voor zich.
Er is niks mis met het water maar ik drink gewoon liever uit de fles. Een raar kronkeltje misschien maar heb er verder geen last van.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het water dat bij jou in de buurt uit de kraan komt niet lekker?
Zero is ook frisfrank hequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 19:05 schreef Fushia2 het volgende:
Zou ik een zero blikje halen? Of net niet?
Maar is hier niet te drinken en smaakt naar zwembad.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 17:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Water uit de kraan, nog veel goedkoper.
quote:Aquarius Red Peach Zero Sugar
Aquarius red peach zero sugar is een heerlijke, dagelijkse hydratatiedrank zonder suiker, die op een heerlijke manier je vochtbalans op peil helpt te houden. De frisse, heerlijke rode perziksmaak, maakt dit drankje dorstlessend, heel makkelijk te drinken en perfect geschikt voor dagelijkse aanvulling van de vochtreserves.
Aquarius. Dagelijkse hydratatie.
Voordeel als je geen alcohol drinkt is dat alcoholvrij bier praktisch net zo goed smaakt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 21:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nooit een groot frisdrinker geweest, maar helemaal gestopt, al een paar jaar. Ik drink ook zelden alcohol tegenwoordig, nadeel is wel dat wanneer je uit eten gaat en je geen alcohol of fris drinken wilt er niet veel keuze is buiten water en alcoholvrij bier
Eens, maar van royale club vind ik hem het minst lekkerst.quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 20:06 schreef roos94 het volgende:
Dit is overigens wel de allerlekkerste frisdrank:
[ afbeelding ]
Pohhh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |