neem lekker een jonge klarequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik begin te hoesten en te snotteren na alle zooi die ik de afgelopen week over me heen heb gehad.
Heb je geen goede gezonde weerstand dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik begin te hoesten en te snotteren na alle zooi die ik de afgelopen week over me heen heb gehad.
Het forum en fatsoen zijn 2 handen op 1 buik ofzo...quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg de hele tijd cda reclame op fok.
Jammerlijk.
Ik heb kiwi's en mandarijntjes op afgelopen week dus dat komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen goede gezonde weerstand dan?
Beetje groentjes, regelmatig een fruithapje en natuurlijk een dagdagelijkse boswandeling maken.
Danny wat centjes geven en je kunt ze uitschakelenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg de hele tijd cda reclame op fok.
Jammerlijk.
quote:
quote:
ik ken dr niet in iedergevalquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
nee serieus... even wachten... is dit gemeend dat jullie haar niet kennen???
Bij het museum 1 van oudere generatie die met name in het café stond, die zei dat ook.quote:
Ik heb geen idee wie het isquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
idd actricequote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie het is
Een actrice oid gok ik? Een fashiontype?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:44 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
UIt het ziekenhuis. Ja, las het net gezien ik geen idee had wie dat is.
Ik zit hier ook vanquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
Moest het opzoeken... Qua gezicht komt me wel bekend voor maar daar blijft het bij.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:44 schreef Nizno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |