"Diabolically delightful"quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:00 schreef CherryLips het volgende:
@:kwiwi
Deze lijkt me ook leuk.
https://www.amazon.nl/Aut(...)0F798298D/ref=sr_1_2
Ik blijf steeds doorklikken en leuke boeken zien
Geen idee. Wie is er een beetje populair tegenwoordig? J. Law ligt eruit dacht ik, dan maar Margot Robbie?quote:
Ik heb eerder dit jaar een ander boek van hem gelezen, Boys in the Valley, en dat was heel vermakelijk.quote:
Dus je bent een beetje.. prikkelbaar?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou ook PDS hebben, het is eens genoemd, maar mijn darmen raken gewoon in de stress als ik stress heb en ik heb chronische stress dus het wc-papier vliegt er wel doorheen soms.
Voor mij ook. Maar er zo raar over doen alsof het woord niet genoemd mag worden slaat m.i. nergens op. Het doet me altijd denken aan aids in de jaren 80 zeg maar. Nou goed, dat wilde ik alleen even zeggen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mij komt het vrij dichtbij.
knooooooooooooooooooooooooooopiesquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
Ik was vandaag even naar een handwerkbeurs met een vriendin.
Niet zo'n hele grote dus net mooipaar keer even gezeten tussendoor, en daarna heeft ze me weer thuis op de bank afgeleverd
Kerstboomhaakpakket gekocht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Enorme spoel garen voor dit patroon welaan de rest van het kraampje te zien was het iets als "oh dan is deze ook weer mooi opgeruimd"
[ link | afbeelding ]
En knopen voor bij het vestje
Wow cool, hoe groot is die boom?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:02 schreef essnhills het volgende:
Ik was vandaag even naar een handwerkbeurs met een vriendin.
Niet zo'n hele grote dus net mooipaar keer even gezeten tussendoor, en daarna heeft ze me weer thuis op de bank afgeleverd
Kerstboomhaakpakket gekocht
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Enorme spoel garen voor dit patroon welaan de rest van het kraampje te zien was het iets als "oh dan is deze ook weer mooi opgeruimd"
[ link | afbeelding ]
En knopen voor bij het vestje
de grote Kriebels?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoorde laatst iemand ook zeggen "ze heeft de grote K". Alsjeblieft zeg, daar krijg ik echt de kriebels van. Je zegt toch ook niet, hij heeft het G-woord of het C-woord![]()
Het is geen woord dat niet gezegd mag worden, zoals nigger.
Cactus in m'n kontquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus je bent een beetje.. prikkelbaar?
De grootste ring die erbij zit is 30cm, weet niet hoe groot die dan wordtquote:
RIPquote:
Krijg je die dit jaar nog af denk je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
De grootste ring die erbij zit is 30cm, weet niet hoe groot die dan wordt
Best groot iig
Dat hangt met name af van hoeveel tijd ik aan andere projecten besteedquote:
Is wel leukquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
En als ik er verlichting in wil dan moet ik die er zelf bij kopen
lichies kosten amper watquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:12 schreef essnhills het volgende:
En als ik er verlichting in wil dan moet ik die er zelf bij kopen
quote:
Daaromquote:
Snel, sites van FvD bezoeken!quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg de hele tijd cda reclame op fok.
Jammerlijk.
*puntmuts opquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoorde laatst iemand ook zeggen "ze heeft de grote K". Alsjeblieft zeg, daar krijg ik echt de kriebels van. Je zegt toch ook niet, hij heeft het G-woord of het C-woord![]()
Het is geen woord dat niet gezegd mag worden, zoals nigger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |